Lig nu in bed met naast mij warme dreumes die heel druk is met: OPUH - doosje neusspray openmaken - Neusspray uit doosje -dopje eraf - dopje erop - in doosje doen -doosje dichtdoen -DIT en we beginnen weer van voren haha
@ Back, trouwens netjes van je dat je dat recht hebt gezet. De hele situatie was toen gewoon K..! Zow!
werkendam, is dat al beter? daar gaan we dagje liggen als we in maasbracht klaar zijn om die plinten te laten plakken. Maar das ook nog voor de verjaardagen en daarna...rotterdam denk ik...
Kijk als we het over R'dam hebben dan kunnen we praten. (pst... stiekem op kraam visite gaan bij Knuffel Knor... , ik ga er van uit dat die kleine dame van hun er dan wel zal zijn... )
Ik weet trouwens niet wat lekkerder zit.... de vloer boven in de gang.... of de klapstoel waar ik al de hele avond op zit... Ik heb geloof ik geen gevoel meer in mijn benen... voorkeur gaat idd uit naar de vloer... *zucht... hihih*
Ondertussen deed ze ook wat anders: mijn haar aanwijzen - HAA - ene oog aanwijzen (dan doe ik hem dicht anders prikt er een vinger in ) - otuh - andere oog hetzelfde - weer OTUH - dan de neus - SEUS - en tot slot de mond - SEUS - zegt mama nee dat is de mond - SONT
Zow, ik zit me opeens onwijs te irriteren aan die babyminimouse... man oh man... dat we het daar zolang mee uit hebben gehouden. hihi.
SM: gefeliciteerd wijffie!!! Uitje: was zeker gezellig. Ben met mannetje en dochters gegaan. Probleem was en misschien kwam dit een beetje verkerd over, dat ik zelf een mindere dag had, buiten dat we veel op de planning haaden staan voor vandaag. Ik vond het erg leuk om jullie te zien.
gossiepossie! (hier ben ik haar ondertussen aan het leren niet IN mijn oog te steken... hihi. Nadat ik voor de zoveelste keer mijn lens mocht gaan zoeken... hihi )
@ Back, oh jammer dat je een off day had. hoop dat het morgen weer beter zal gaan! @ Boni, ja! vergeten te zeggen. Beterschap voor je meisje! (lastig tikken met een kleintje in je armen. hè? hihih. Knuffel d'r maar ff lekker van mij. ) @ Was ik niet naar bed aan het gaan? Mmmmm... ja! Truste lieverds! (ik plak hier iets wat vast... hihi)
Merkte net pas toen ik haar recht ging leggen dat ze warm was en ze zat dus wakker in bed dus maar even eruit gehaald.