Dondersteen: dank je maar denk dat ik mij niet snel beter ga voelen. lichamelijk en geestelijk niet bah. te veel zorgen. maar wel lief van je. lilalief: gewoon aannemen
Lilalief en Gup: whahaha dat is grappig, wij zaten er al! waren met Gup en familie de eerste, maar doken meteen overal in vandaar dat toen we terug op ons plek waren er een twee splitsing was. Dus hetzelfde dacht iok persoonlijk ook * schaam * en had gewoon mijn dag niet Boni: beterschap!
...en dan ga ik weer denken dat ik baal dat ik de verkeerde indruk heb achter gelaten vandaag. is weer die twijfel bij mij hoor, kunnen jullie niets aan doen.
lieve schatjes, ik gam n bed in na de kachel geïnspecteerd te hbben, tword koud hier en pas wastie ook al uitgevallen. Niet lekker met die kou buiten. En dan ff kijken of ik daan kan overleggen naar zn eigen bed voordatie over paar jaar nog bij ons slaapt
Nou Back dan weten we dat voor de volgende keer, toch? Ik denk dat als je elkaar voor het eerst ziet het van beide kanten even aftasten is, zal ik er bij gaan zitten of komen ze misschien bij ons.. Ik hoop voor je dat je snel wat beter in je vel komt te zitten.. (even los van de meeting vandaag) want het klinkt alsof je er niet zomaar 'even' uitkomt. Was je nog naar de huisarts geweest? (of heb ik daar overheen gelezen?)
back, volgende keer beter toch! geeft niet joh, twas leuk om je x in het echt te zien ennuh, je grote L heeft een leuke uitstraling vind ik! kleine L ook hoor
Op TLC is dat programma weer, I didn't know I was pregnant.. kan me zo voorstellen dat je denkt dat je doodgaat als je niet weet dat je aan het bevallen bent!
Gup: truste! Lilalief: ach lieverds het is allang goed hoor. Zie het ook als mijn probleem de volgende keer kom ik gewoon weer hoor, daar niet van En thanks, ja ben bij de ha geweest, overheen gelzen dus. pagina 250 ongeveer. Gup: lief van je! zijn alle twee schatten echt waar! zo "grappig"ze weten niet hoe en wat van de ha maar merken wel wat aan me en waren alle drie bezorgd. wel lief.
lilailief: voor jouw nog even Hoe ging het bij de ha: Vanmorgen dus L weggebracht en doorgereden. Zenuwachtig, sloeg nergens op maar toch. Afijn verteld van mijn handen en dat ikd at absoluut niet kan en wil accepteren Hij heefte r even naar gekeken maar alles was gewoon te pijnlijk om uberhaupt aan te raken. Ik moest in elk geval bloed laten prikken op Artrose, maar ook op HB, Glucose ect. Heel uitgebreid in elk geval. Ja zegt die: jij komt nooit, dus als je komt zal ik je hebben ook Nee hij vertrouwde het ook niet maar zei ook dat je hier verder niets aan kan doen als dit er inderdaad uitkomt. Verder baarde mijn extreme vermoeidheid zorgen. Dit zal kunnen komen door het ziektebeeld bij Artrose maar kan ook iets anders zijn vandaar ook het bloedonderzoek. Het duizelig zijn komt door de pijn die ontstaat vanuit mijn handen. Kortsluiting met je hersenen door de pijnreatie. lekker dan! Verder heb ik een Chronische dikke darm ontsteking waar ik de komende 3 maanden medicijnen voor moet gebruiken En toen toch verteld dat ik hulp wil hebben. Dat ik de afgelopen 2,5 jaar alles eigenlijk alleen heb moeten doen en alles heb weggekropt maar dat ik nu voor mezelf heel duidelijkw eet dat ik hulp nodig heb. Ik ben onzeker door mijn moeder maar ook in de opvoeding van L. Ik heb nu hulp van een maatschappelijk werkster. (lees evrder ) Dus ik naar het gezondheidscentrum om bloed te laten prikken en daar zit ook de maatschappelijk werkster. Heel lang wachetn om er vervolgens achter te komen dat ik nuchter bloed moest laten prikken...dat ene klontje suiker ind e koffie deed het hem! Dus maandag weer terug. Toen doorgelopen naar de inloopspreekuur van het Kwadraad. Was 5 voor 10 en was tot 10 uur maar ik mocht toch mijn evrhaal doen. Ik wordt nu aan twee kanten geholpen. Ik krijg een gesprek over mijn onzekerheid in de opvoeding van L doormiddel van het centrum voor jeugd en gezin. Daar hoor ik nog van wanneer. Verder heb ik 14 februari een intakegesprek voor mezelf. En dan ook de verhouding naar mijn moeder toe. Dus opgelucht: ja best wel maar ik vind het ook nog best eng allemaal. Mannetje was super trots op me, dat is wel erg fijn om te horen.
Er begint weer wat te dagen ja. 14 februari, dat is het zo, maar als je je niet lekker voelt is dat een eeuwigheid. Chronische dikke darm ontsteking dat is echt supervervelend! Heb je dat al lang?
Hebben jullie in de zwangerschap veel dorst gehad? Ik ben een slechte drinker maar de laatste dagen drink ik zo een halve liter weg in één teug. En dan nog dorst.. :S Overdag valt nog wel mee maar 's avonds!
lilalief: Het echte niet lekker voelen is echt lichamelijk (gelukkig?) DE rest is gewoon kopzorgen zeg maar breng het nu zo leuk maar je snapt het wel denk ik. Blijkbaar al errug lang maar ja...eigenwijs he. niet op de eerste plaats staan noemde de ha het.
ja had ik ook inderdaad. litters en vanwwege de dorst het liefst water. ga trouwens wat te drinken pakken
@ kwestion! Lig ik in bed.... Denk ik aan jullie en aan Bel. Wat was de uitslag van haar hart onderzoek? Weet iemand dat?
Ik vindt kopzorgen ook vallen onder de noemer je niet lekker voelen. Je lichaam en geest werken samen, als één van de twee uit balans is dan heeft dat effect op de rest. Ik hoop dat je je bij beide gauw beter voelt, lichamelijk én geestelijk.