Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lydia gaat dan ook mee ja

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik niet, ik ben ouwerwets:D

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo ben bij.
    HIer: dagje rust is nog niet leuk, snotverkouden, hoofdpijn (zakt wel nu na ibuprofen), daniel heeft al 2dagen savonds koorts (-> 39) en kwam nu met 38.2 uit bed. Ik wil in bed blijven maar wim "kan niks" als kindjes allebei wakker zijn dus om 11u mezelf toch maar uit bed gehesen

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Hello,

Mannen mee met het utije: maakt mij niet uit. Ikd enk dat die wel mee gaat maar als het niet mag, mag die niet :D

mamamia: zal leuk zijn als jullie ook mee konden!

lilalief: helemaal niet kidnerachtig hoor. Ik heb ook heel lang met heel veel dingen gehad dat ik niet mee wilde omdat ik alleen met L was. Nu kan het mij niet meer schelen maar ja de situatie ligt ook ander natuurlijk.

Telefoonnummer: heb ik van laura nu maar als nog iemand wil uitwisselen.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, heb je een harnas aan en een gladde rug? moet het nu toch echt even kwijt...:)

...dat ik me erger aan jouw "drang" naar alleen zijn. K is 3 weken (toch?) niet naar het kdv geweest en daar heb jij moeite mee. Bijna elke keer als je kidsloos ben meld je hier dat je vreugdedansje maakt. Ik ben in die bijna 2jaar tijd haast nog niet zonder kinderen geweest. 1x een midweek toen we op dit schip gingen klussen (oke, lydia in de buik) en voor de rest dan nog om snel de boodschappen te kunnen doen, wat dus ook niet bepaald me-time is. En dan klaag jij over die 3weken dat K niet naar het kdv kan?!
    Ja, mijn situatie is anders, en ja, ik heb er zelf voor gekozen om te gaan varen en ja, ik wilde zelf kinderen. Maar dat neemt nog niet weg dat zo af en toe dagje kidsloos hier ook wenselijk is, bijv zoals nu, nu ik me niet lekker voel. Daarom kan ik er slecht tegen dat jij zulke dingen zegt terwijl K normaal 2x in de week (toch?) wèl naar het kdv kan

oke, ik heb een k*thumeur:):(

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    taartenbakken/uitje: heb net zitten kijken, maar waarschijnlijk zijn we met taarten bakken nog net niet in NL en met uitje net weer weg:( AAARGH! ik wil mee! En dan komen we bij het volgende punt...als er meer mannen meegaan, best kans dat wim dan ook wil spelen:D

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ik heb geen internet op mijn te gemakkelijke telefoon hoor!

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    En? verplaats het anders naar deze week en zeg dat de garage een plekje vrij had ;) gemeen he :D

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: ik zal echt helemaal niets zeggen. alleen op zijn verjaardag: vertrouw me en gewoon mee doen :D

10. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    bellie: en bedankt he voor het verbreden van mijn scherm :D

SM: leuk! die aapjes!

Kadootjes evrjaardag: ik ga het via verlanglijstje doen maarw at weet ik nog niet. over na denken nog.

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    lilalief: wierd!

Netjes vragen: hier ook. Klein probleempje: mijn eefje van nu 3 zei vanaf begin al DA als die iets wilde. Dat doet L dus ook netjes. Echter moet dat nu omgebogen worden in asjeblieft...iemand tips?

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middaaaag:D

Hier ook een beetje grieperig. Heb het een beetje benauwd en voel mezelf ook reutelen. Ach, zo maar even een para achterover gooien en wat ventolin innemen en door! Fabiënne heeft vannacht tussen ons in geslapen. Het arme meiske was zo aan het hoesten. Gelukkig heeft ze wel heerlijk geslapen. Heb Dinand snel naar het KDV gebracht en haar lekker laten liggen. Moest haar om 9.15 uur wakker maken, vond het toen toch wel tijd worden voor haar. Nu ligt ze weer lekker in bed. Ze is gelukkig verder goed te spreken.

Bij Dinand heerst er op het KDV waterpokken, dus ben benieuwd of hij het ook gaat krijgen. Dan heeft hij het maar gehad. Maar liever niet, want over een 3 weken issie jarig. Zal je net zien dat meneer helemaal onder de uitslag zit als hij jarig is;).

Strakjes nog even boodschapjes doen, en verder een wasje aanzetten. Stoffen, stofzuigen en dweilen is al gebeurd. Dus ga even lekker met de benen hoog!

@ninja: hoe was je controle?

@alle zieke: Beterschap

@ eeeeh....jeminee, ben het kwijt:)...ik gooit het op ontzwangeren whahaha:D

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Niet te danken hoor:p:D

14. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Ander bed: bij mijn vriend al sinds de zomer. hier blijft het even zo hopelijk is het hier nooit meer nodig :D anders gaat ze straks in een eenpersoonsbed maar wat ik zeg, hopelijk niet nodig.

praten: als ik sommige van jullie zo horo denk ikd at L in vergelijking nog heel weinig kan praten terwijl ik vind dat ze het super doet! :D

kadootjes: ik hoop dat ik straks dingen kan vragen voor der nieuwe kamertje bij me vriend en dat neem ik ook wel in overweging mee. Verder weet ik het nog niet precies.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ohja, @ knor: Gaaf kamertje, en een heeeeeeeeeule mooie dikke bolluh buik:D.

16. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Knor: prachtige buik hoor! hier ook geen straie of wat dan ook...tot de bevalling omdat die zo snel ging!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ach praten komt vanzelf wel. Dinand praat ook nog niet supergoed. Hij probeert wel alles na te zeggen. Vanmorgen vroeg ik of hij pindakaas op zijn brood wilde hebben. Zegt hij: Ja mama, titakaas. En o zulke momenten ben ik ook echt supertrots op hem hoor:D.

Alles is ook mooi op dit moment. Oooohhh mama, mooie maan, mooie lamp, mooie haartjes, mooie poes, mooi he mama. Ja hoor lieverd, dat is heel erg mooi hihi:p. En als hij dan lekker zit te eten, vraag je of het lekker is en zegt hij: ja!

Hij kan wel veel duidelijk maken. Ik weet dat een ota een olifant is whaha. Als hij in zijn broek vol zit te poepen zegt hij ook altijd: poepen!

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Dondersteen: heel erg gaaf!

lilalief: ook schattig!

Gup: sterkte met je hoofdpijn!

LT: fijn dat je geruster bent! Knuf!

19. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    praten: ach wat ze zegt, zegt ze super duidelijk dus ik klaag niet hoor ;)

Ego: vanmorgen gebeld voor een baan waar ik gisteren p gereageerd heb! was al super enthousiast maar nu nog meer! zal super passend zijn dus hopen. vanavond is er een info avond waar ik heenga, als ik de gegevens per mail mag ontvangen ;)

20. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    spannend hoor! zal heel hard duimen voor je...

hier og geen contact gehad met werk, hoop maar dat ze straks terug belt...zit er echt ff doorheen...pijnlijke onderrug nu en ook wat last van mijn bekken...Pffff
    zou ook wat meer willen genieten maar lukt nu niet echt...heel erg vervelend...

ik ga nu ff stoppen met mijn geklaag en lekker op de bank liggen onder mijn dekentje en ff proberen uurtje te slapen...
    tot later!

Deel Deze Pagina