Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja idd, mag ze vannacht ook wel doen ;)

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoop ik ook voor jou. ;):)

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Zoals Sm zei het kan met jam.

Maar er bestaat ook suikerlijm, verder weet ik nie..
    Sm is de echte kenner!! Maar mocht je iets over allergenen willen weten dan weet je me te vinden.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nou dat valt wel mee hoor... hihihi!!
    Dat suikerlijm is meer voor op de marsepein laag, niet als hechtlaag... Tenminste voor zover ik weet dan...

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Maare ik ga naar bed, ben kapot...

slaap lekker enne tot morgen!!

xxx

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Truste!

Ik ben hier ook eens vroeg weg.

Dag lieve schatten!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, zowwww! Lekker verwend! hihi

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    So, nu echt weg.
    Truste allemaal!

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ff vluchtig terug gelezen...

@knor: nee toch? wat sneu nou toch voor Aidan en jullie. Hopelijk knapt ie nu echt snel op met de ab!

Heel veel sterkte... en doe rustig aan!

@ld: fijn dat je het hebt uitgesproken met manlief, dat lucht op... had ie nog een reden waarom ie zo afstandelijk deed?

@sm: bijzonder dat je moeder het al zag, was je heel erg vrolijk ofzo? :D

en weltrusten!

@lila: 11 weken WAVE! Vindt het zo gaaf voor je!

@overleden man van forum genoot: ontzettend heftig zeg en het is ook allemaal erg snel gegaan. Haar eerste berichtje erover was op 17 januari en 12 dagen later al overleden. Maar het zat ook al in de lever, dan kan het echt snel gaan... pffff... haar dochtertje is 2 dagen ouder dan E. kmoet er toch niet aandenken zeg... Kippenvel!

@donder: dacht dat jij juist een keuken prinses was;)

@gup/bel: tis rustig zonder jullie hihi...

en zonder P. :p Sorry kon het niet laten... gna gna

@nelta: succes met Noor en slapen. Hopelijk pakt ze het snel allemaal op. Hoe voel jij je? en hoe gaat het met Stijn? Al klaar voor zijn verjaardag?

@...

@hier: drukke dag gehad. E. is lekker verwend, hij vond het prachtig om de kaarsjes uit te blazen en de cadeautjes waren ook te gek. Een 'bumba' tent en een hobbelpaard en nog veel meer... sjonge, echt leuk!
    Hij vond het wel vermoeiend allemaal. Sliep vanavond ook al binnen 5 minuten, gelukkig in zijn eigen bedje. Maar hij wil een lampje aan, dus onze lamp erbij gezet, morgen maar ff nachtlampje kopen!

Hij was de laatste dagen weer erg aanhankelijk van mij. Alleen maar mama mama mama. Ik wacht echt op de dag dat dat eens wat minder wordt, wordt er een btje kierewiet van... zucht... verder kan ie ook heel lief zijn hoor:D Maar tis wel een echte regelaar hahaha...

Uh, dat was het wel zo'n btje wat ik te melden had hihi

Fijne nacht allemaal!

XxX

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mammamia, leuke spam, gave taart zeg.
    Mooi dat Etienne heeft genoten en lekker verwend is.

Ik voel me op zich goed. Alleen een beetje last van chronisch slaaptekort. Al wennen die gebroken nachten op een af andere manier toch ook wel weer.
    Stijn wordt donderdag alweer twee. Maurits is ook vrij dus dan gaan we wat leuks doen met zn viertjes, moeten nog ff kijken wat en zaterdag vieren we het. Op zich is alles aardig klaar. Heb er zin in, dit jaar zullen ze het toch weer veel meer doorhebben als vorig jaar.

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Leuke spam mammamia, fijn dat het een leuke dag was!!

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik was nog vergeten om jullie razend jaloers te maken..

Zaterdag heb ik een kus gekregen..

Van Daniël!

(nènènènènèh.. :p)

14. mammamia

Ja, kan ik me voorstellen dat dat dan een btje chronisch wordt...

Leuk hoor, Stijn ook alweer 2! Wat gaan jullie hem geven? en leuk dat jullie iets met z'n viertjes gaan doen. Plopsaland misschien? Of te druk voor Noor? Tis echt geweldig hoor. Misschien is Hasselt wel dichterbij voor jullie? Tis maar een tip hoor;)

Ja, ze hebben meer door als vorig jaar. Voordat de visite kwam heb ik met E. filmpjes gekeken van kindjes die hun kaarsjes op de taart mochten uitblazen. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Hij riep al voordat iedereen er was: E. kaarsjes uitblazen, E. kaarsjes uitblazen haha... en appeltaart riep ie ook (hadden we niet eens) hihi...

Alvast een fijne dag!

15. mammamia

Tssss, wrijf het ons er maar ff in;)

en is het een goede kusser? :p

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ola,

weinig aanwezig geweest vandaag...had me toch een hoofdpijn! ben om half 12 me bed in gedoken, en werd om 4 uur pas weer wakker. Was er toen ook pas vanaf! gelukkig maar!

lees ff bij via mobiel...lig nu ook al lekker in bed hihi:p

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier pakt Fabiënne ook geen bibi of difrax. ik heb toen voor haar een avent speengekocht, en die ging wel goed! kan je bij het kruitvat krijgen!

18. mammamia

@bel: zo, ff bijgetankt vandaag... je had ook heel wat meegemaakt las ik dit weekend? Alweer wat rustiger nu? Sterkte met alles!

Weltrusten, ik duik men bed ook in en dit keer NU METEEN:p

Daaaaaaaaaaag! X

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Knor: beterschap voor je mannetje! arme schat en arme papa en mama! hopelijk knap hij nu snel op!

mammamia: fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Ben van de week ook bezig geweest met Dinand om kaarsjes uit te blazen, leuk date het vond hihi!

Ja ben wel weer bijgekomen, hoewel ik dat misselijke gevoel niet kan plaatsen...en nee ik kan echt niet zwanger zijn hoor Whaha! Denk nog een nasleep van de griep.

Ik ga ook me oogje dicht doen! slaap lekker!

Deel Deze Pagina