Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee hoor, is niet nodig kun je gewoon heen.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Lastig hoor. Is hij ook ziek nu? Dan zou ik het denk wel toelaten.

Hier hetzelfde probleem met Noor, vind het ook zo lastig tot hoever daarin mee te gaan, ik ben ook een zwakkeling wat dat betreft hoor :)

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hmmm, hier heb ik hem zoet rond 8 uur op bed gelegd en echt een paar sec. nadat ik het vorige berichtje heb getypt hoor ik hem heel zielig huilen op de babyfoon. Mama, mama. Etienne wil niet slapen! Zucht...

4. We hebben een groot bed klaar staan, maar dat kan pas in elkaar zodra er geschilderd is op zijn nieuwe kamer.

Hij slaapt nu inderdaad nog in een ledikant met een slaapzak en een dekbedje omdat het hier in huis erg koud is boven (jaren 30 huis slecht geisoleerd), dus koud heeft hij het niet denk ik want bij ons op de slaapkamer is het even koud. Ik denk dat hij gewoon niet alleen wil slapen en ik hoop idd dat de slaapproblemen straks met het grote bed over gaan. Dat hij zijn nieuwe kamer zo cool vind dat hij er uuuuren in wil slapen :D

5. Nee, niet ziek. Wonderbaarlijk, ook nog niet geweest!! (klopt dit meteen af)

Soms vind ik het ook wel heel onlogisch. Wij slapen als ouders lekker gezellig samen in een bed, en hij moet wel alleen slapen, terwijl hij nog maar zo klein is. Dus voor m'n gevoel wil ik hem wel elke nacht tussen ons in hebben, maar verstand zegt dat ik dat niet moet doen ;)

6. mammamia

Ok. Dan zullen het misschien droompjes zijn. Niet lekker?

en idd uuuuuuuren slapen in zijn coole nieuwe kamer zou fijn zijn:D

7. mammamia

Gelukkig, niet ziek!

Jah, tis toch wat he...

Ik heb hem dit weekend van half 1 snachts tot half 9 in de ochtend naast me gehad en opeens voelde ik een handje over mijn rug heengaan en kroop hij tegen me aan... zoooooooo schattig:D

Maar beter om het niet (meer) te doen, alleen bij HOGE uitzonderingen! (ziek) want anders kom je er niet meer zo gauw vanaf;)

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier sliep M heel wisselend en bij J hebben we ook zo'n periode gehad maar bij beiden was de oplossing: een nachtlampje. Weet niet of je er iets aan hebt?

9. mammamia

Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 1 gasten)

‎mammamia, ‎Bloempje83+, ‎boni001+, ‎guppekop+, ‎nelta+, ‎Super Mummy+

10. mammamia

Ojah, die tip was ik nog vergeten;)

Moet er hier ook nog 1tje aanschaffen. Heb nu 2x onze nachtlamp gebruikt, hielp ook wel aardig...

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier is M weer goed te pas, weet niet waar het aan lag dat ze zondag zo warm was. Vandaag niets aan te merken. En morgen doen we het rustig aan, hopelijk worden ze niet wakker als manlief weggaat (die heeft morgen een uitje van de PV en moet om 5 uur opstaan..).

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    LT fijn dat je teamchef meedenkt.

Ninja, balen dat het niet goed gaat met het UWV. Irritant...

Mammamia, wat een lief idee voor je leidinggevende.

Gup, welkom terug!

Nelta, jeetje april pas. Dat duurt nog eeuwen...

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Morgen pas :)

Maar het wordt gewoon wat korter, nothing new :)

14. mammamia

Heb het idee dat je pas nog geweest bent, toen je niet tevreden was die eerste keer! Of ga je ook altijd binnen 8-10 weken weer? Ik moet ook weer eens gaan, hoorde alleen afgelopen week dat mijn favo kapster een nieuwe baan heeft:x

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik zou 'm daar niet aan wennen!

Hier is het de laatste weken ook drama maar ik hou mezelf voor dat het een fase is..

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik ga ook om de 8-10 weken, dan moeten de mannen toch ook weer.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De eerste 6 maanden kun je ze niet 'verwennen' zeggen ze dus gaat ze er nog niet om vragen, daarna moet je oppassen dat je ze er niet aan went, ik zie het bij een vriendin van me, die zit er al 4,5 jaar aan vast!! Niet in z'n eigen bed meer te krijgen dat jochie!

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @slapen, hier met Stijn geen problemen, maar wie weet kmt het hier ook nog, wel ineens veel kindjes die er last van hebben zeg.

19. mammamia

Nog ff 150 pagina's meiden, dan op naar deel 13!!!

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Het is 6 weken geleden.
    M'n haar groeit als een trein! (gelukkig)

Maar ik zag op een foto van het uitje de achterkant en het zit niet meer in model, moet weer korter!

Deel Deze Pagina