ADHD kan erfelijk zijn. Dat is een van de aandachtspunten. Dat heb ik aan de HA, KDV en CB al laten weten en met hen kijken we of L het ook heeft. De laatste tijd heeft ze buien waaruit het zal kunnen blijken dat ze inderdaad ADHD heeft. Ik zeg niet DAT ze het heeft maar ik houd het wel bijzonder in de gaten snap je.
Het is goed dat ik na 3 keer lezen begrijp dat je schoonmoeder bedoeld . verder wel alles goed met jullie?
Hmm erg duidelijk van mij Hier gaat t goed! vandaag geen afscheiding en maandag echo! Spannend! vannacht zo liggen denken of ik wel echt een 2e wil! vind t eng.... Hoe gaat iedereen reageren enzv enzv! ik ga ook de droger uitruimen! en dan is aankleden moet om 5 uur beginne! knor risotto lekker!!
ik voel me gewoon echt even niet lekker na die discussie over de kinderen naar de opvang en daar blij mee zijn. Ook ik heb het gevoel dat ik evrantwoording moet af gaan leggen hier...
Hoihoi, Ninja, dat lijkt me een raar gevoel zeg, maar dan zou je dus ook al iets ontsluiting moeten hebben. Back, Stijn is ook een druk mannetje en kan zich regelmatig maar kort concentreren, maar vraag me idd af of je nu al kunt zeggen dat ze ADHD heeft. Ik ben zelf ook vrij druk en ondernemend en dat zie ik wel terug bij Stijn, maar ADHD heeft hij volgens mij niet. Knor, het was honger en krampjes denk ik. Want na het voeden was niet gelijk stil, heb dr ingebakerd en toen is ze na een half uurtje gaan slapen. En leuk he kleertjes shoppen, binnenkort ook maar weer ff naar de prenatal Gup, jammer dat je toch niet mee kan taarten bakken. @duplo, bestellen jullie dat dan op een Duitse site? Zijn daar geen hoge verzendkosten? @uitje, ik kijk ff tzt of ik manlief meeneem. Kijken hoe handig ik dan ben met twee kids op stap. @opvang als je thuis bent, hier gaat Stijn in verlof ook naar de opvang, maar vond het in het begin maar raar en voelde me ook schuldig, maar ik denk zeker met alle veranderingen nu dat het goed is dat hij is zn eigen ritme blijft, plus ik heb mn handen regelmatig vol aan Noor nu en kan hem daardoor hier ook niet alle aandacht geven, die hij gewend was. Hier net de uitnodiging voor Stijn zn verjaardag besteld en die worden gelijk verzonden. Verlanglijstje heb ik via lijstje.nl. Vanmorgen is Knor op kraamvisite geweest, was gezellig. Nog ff en dan mag jij ook heel de dag babyknuffelen . Werd trouwens nog gebeld door mn werk over de vakantie. Kan niet week 36-38, nu maar ff kijken wat we gaan doen, daarna kan sowieso wel, maar ja dan wordt het wel erg laat in het seizoen en evt kan het ook een week eerder. (meer daarvoor wil ik niet, omdat we dan echt in het hoogseizoen zouden zitten).
Zo herkenbaar, heb ik in het begin gedacht. Wil ik dit wel echt? Waar zijn we aan begonnen? Maar komt allemaal goed hoor, het is maar goed dat we 9 maanden zwanger zijn.
Heb idd net ff uurtje geslapen... was echt kapot!! Nu nog... Zo ff snel wat ingredienten halen voor avond eten... en dan kindjes ophalen... Vriendlief heeft de woonkamer ondertussen leefbaar gemaakt, lief! @ Knor denk idd dat nu alles eruit komt... Werken: tja zou eigenlijk deze week moeten, maar ja volgens intranet sta op niet beschikbaar... dus dan ff niet! Kan ik ff bijtanken... Knor leuk bij nelta op kraambezoek hihih!!
Hier niks meer gedaan T werd huilend wakker en heeft een hele tijd op schoot ik mijn armen gelegen. Dit komt bijna niet meer voor dus even van genoten! Ook geen zin om te koken dus gaan naar de mac Nelta ik denk ook dat het over gaat! maar ik ga zo liggen denken nu! We hebben ook maar een 3 kamer flatje woonkamer word in 2e gesplitst! gelukkig is mijn vriend timmerman dus dat is geen probleem!
ik ga mijn meisje halen en laten zien dat ik toch wel heel erg veel van der hou Strkas lekker witlof met ham en kaas eten en mijn meisje in bad doen en naar bed brengen. Dan ga ik eens kijken bij die bijeenkomst en morgen lekker met de kleine meid naar de geitenboerderij. Fijne avond allemaal!
heb het ook met twee kids 15 maanden vol gehouden op een drie kamer portiekwoning haha. k heeft 15 maanden bij mij op de kamer geslapen. als ik niet was verhuist had ik denk in de huiskamer gaan slapen uit eindelijk toch de kinderen een eigenkamer. back veel plezier vanavond. hier zo met arun naar het voetbal. Die was gewoon vanmiddag thuis samen met me neefje. al avond eten gegeten. gebakken aardappelen met doppertjes en snitzel. was lekker. fijne avond allemaal.
Ons huis staat te koop dus ik heb geen zin om van alles over hoop te halen. En wij hebben niet zo grote woonkamer, hebben er wel over gedacht om van slaapkamers te wisselen, dus de kids de grote en wij de kleine, maar we houden het voorlopig ff zo als het nu is.
Goede middag meiden, Vanmorgen lekker met Bram wezen zwemmen. Het was al echt weer een tijd terug maar we hebben ons beide goed vermaakt. Nu is de kleine beeb een beetje actief Gister voelde ik de beeb voor het eerst aan de buitenzijde. Helaas was het nu voor 1 keer en was manlief te laat. Ook slaapt Bram nu al sinds zondag in zijn grote jongens bed en hij blijft keurig in bed leggen. Helaas is hij nu de laatste dagen al rond / voor half 7 wakker maar dat had hij ook al af en toe in zijn ledikant. @ Nina fijn dat alles goed is met je meisje. Ik zou ook van binnen zelf niet durven voelen. Hopelijk komt je meisje nu snel de buiten wereld bewonderen. @ Mamamia jij dus ook lekker wezen zwemmen Veel plezier met je man vanavond. @ pnir soms is tijd voor jezelf ook wel erg lekker. En zolang karishma het leuk vind op het kdv doe je haar ook niet te kort met 2 dagen in de week daarheen te gaan. @ gup het lijkt me soms ook wel moeilijk om meer en deel altijd op jezelf aangewezen te zijn betreft de kindjes en het huishouden. En natuurlijk kan je tijdens het varen ook niet lekker de hort op. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat jij ook soms naar tijd voor jezelf verlangt. Wie weet kan je dan in die 2 weken dat er iemand bij komt eens een uurtje voor jezelf vrij maken. Heb je toch ook wel eens verdient hoor. @ Knorretje nog even een dan mag jij ook je meisje knuffelen. Ben echt benieuwd naar de naam ( ook van Ninja trouwens)
Hier net gegeten, beef shanghai gemaakt jummie!! @ Ninja gek gevoel lijkt me dat! Als je zelfs fontanel voelt kloppen... Devin was bij mij ook heel erg rustig, toen braken 's nachts mijn vliezen... hoop dat niet lang meer duurt! @ Zwemmen... moet ik ook maar weer eens gaan doen met me mannetje! Even lekker tijd saampjes.
Hebben jullie eigenlijk al vakantie plannen voor de zomer? Wij zijn ons beetje aan het orienteren wat we willen, maar lastig hoor. Zoveel keus en de leuke dingen zijn vrij prijzig.....
@back nu snap ik hem. Hopelijk erft ze het niet! @ voelen ik hoef niet ver naar binnen ofzo maar er zit nog gewoon huid(of hoe dat heet) tussen haha. Ik las laatst een topic zo kwam ik erop haha. Ga het nu niet meer doen hoor hihi/ Ik verlies wel steeds dik slijm maar dat heb ik al vaker gehad.Baby is nu wel redelijk bewegelijk. Heb wel veel harde buiken ben net in bad geweest en het zakt wel weer. @ vakantie ik weet het nog niet. Den iets van cp ofzo.
Pfff.. ik vandaag met Frank boodschappen gedaan, ingeladen wat me lekker leek en ik wilde ECHT kip eten in stukjes met notenrijst en courgette en teriakki saus. Hij gekookt en de geur van die kip BLEEEEHH.. Dus ik heb wat rijst met sla gemengd en dat gegeten.. *baal*