Getver de getver! Heel verhaal getikt met mijn verontschuldiging aan Bel en weg is ie! Zit ik opeens op een compleet ander forum... naja!
@ Bel, sorry, te voorbarig geweest met mijn uitlatingen. DAt had ik niet mogen doen. Ik zal mij heel erg gaan zitten schamen in een hoekje. (maar mag het iets minder dan 35 min zijn? hihi)
Oh, ga even tegen manlief aanhangen en even wat eten, misschien dat knorrie in me maag en darmen dan weg is!
Ik heb ff snel bijgelezen, maar duik nu m'n bedje in spreek jullie morgen weer. Sam logeert trouwens vanavond bij opa en oma, ivm oppassen daar morgen. Wel zo handig, kan ik morgenvroeg op tijd beginnen met werken en ook weer op tijd stoppen om met 'm te gaan knuffelen!
is wel de bedoeling ja. Hier in maasbracht zit een taartenwinkel dus kan mooi spullen halen nu, heb niet alles meer staan. Maar tis wel makkelijk als ik van te voren beetje weet wat ik wil zodat ik niet 5x hoef, want dan neem ik 5x dingen mee die niet hoeven
ik ben er ook moest effe evy in slaap helpen haha. en ik heb honger maar als ik evy wegleg dan is ze weer wakker. en ferry net oooo ik ga naar bed het was 21.00 want dan kan ik effe bijslapen pfffff ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat ook wel wil haha