Ja, beter kwijt dan opproppen. Niet waar? En waar kan je dat beter doen dan hier? Mij lucht het ook vaak op. En vaak valt het allemaal achteraf weer mee. Gelukkig. En Ahhh! Josefine lief!
Lieve schatten, Ik ga mijn bedje in. Morgen een drukke dag. Met een drukke klas.. die veel energie vraagt. Wish me luck. hihi. Slaap lekker allemaal. En ik hoop dat de kleintjes dat ook allemaal doen! Xxx!
ja idd. Heb hier ff flink lopen foeteren en ben daarna gezellig meegegaan met wim ckrs, daniel liep vandaag al weer: OOS! OOS! Ze verveeld dr eigen thuis. Tussentijdse toets van de auto heeft ze gehaald dus er was niks meer om voor thuis te blijven
Goedenavond meiden, Wilde vanavond lekker komen beppen, maar had men plannen iets gewijzigd. Met de verwachte sneeuw voor morgen had ik besloten om vanavond al richting mijn ouders te gaan. Dan hoef ik morgen niet zo met trein/eventueel vertragingen rekening te houden. Zit nu dus lekker in een warm huisje bij paps en mams E. is lief gaan slapen en manlief moet helaas gewoon werken, dus die zien we pas zaterdagavond weer... Welkom terug duster en jodela! Wat fijn jodel dat je het zo goed naar je zin hebt in Brabant en gefeliciteerd met Max! Succes met je sollicitatie! en duster, sterkte met de operatie van J. nelta: leuke dag gehad? Welk zwembad ben je geweest? die clown hebben wij ook hihi... en hoe vond Stijn het allemaal? knor: meissie toch, wat een dagen heb jij achter de rug! Fijn dat mams er voor je is/was en dat Aidan weer een btje de oude begint te worden... laat die kleine meid van je nu maar komen Uhhh... wilde nog wat zeggen maar weet het ff niet meer hihi... Ben ook moe... Ben er morgen vast nog wel ff... Liefs, mij
Mammamia, de fakkel in ridderkerk. Gelukkig hoef ik morgen niet weg met de sneeuw, misschien wel ff met stijn naar buiten.
@Dondersteen: ik negeerde je niet vanmiddag! ik typte nog ' sterkte met je wervel-uitsteek-geval! Hihi, niet gezien dus! @euh, kweenie door wie maar iemand zei nog ' als aanvuling op hyves, degene gaf aan je heel erg gemist te hebben...' I don't get it! Maar ja, geeft niets. PB me anders nog even want ik heb echt vanalles gemist volgens mij Haha...! Ik ga nu lekker met mijn vent iets drinken en daarna pitten!! Truste!!
Hij heeft afgelopen weekend al een fietsstoeltje gekregen voor achterop de fiets. Manlief kon niet wachten met uittesten hihi. Maar was wel duuuuuuur stoeltje! Dus verder nog wat kleinigheidjes. Een dokterskoffertje met zooi erin, boerderijdieren en een auto oplegger met autootjes. Ohja, en heb waterverf voor hem gekocht, ben benieuwd of hij dat snapt hihi. Vanmiddag kwam ik nog een supergaaf boek tegen, die zal ik morgen wel even filmen, want dat is niet uit te leggen hihi. Kon hem dus ook echt niet laten liggen hihi.
Hihi, nee geen kinders meer? Ja er zijn er hier weer een hoop zwanger, met bosjes hihi. Ben er ook wel even klaar mee hoor. Eerst deze 2 maar even, dan zien we wel verder!
Ja, ik ga me bedje opzoeken! Morgen vroeg dag...gok ik! Ben nog zenuwachtiger dan dat Dinand zelf is whaha. Ben zo benieuwd hoe hij gaat reageren op de ballonnen, slingers, cadeautjes en sneeuw! Vind het vrij uniek dat het op zijn verjaardag gaat sneeuwen hihi. Maakt de dag extra leuk. Slaap lekker allemaal!
Veel plezier morgen Bel! Ik kom net terug van (kraam)visite. Vanmiddag niet geslapen dus ik ben helemaal gaar. Truste allemaal!
@Beliebel: Gefeliciteerd met Dinand! bah, ik heb nog geen oog dichtgedaan. Nou ja, wel dicht maar helaas niet geslapen : D Jasmijn is al wakker vanaf 23u45.