2 violen en een trommel en een fluit! Want dinand die is jarig dus de vlaggen hangen uit! Ei, ei, ei en we zijn zo blij, Want dinand die is jarig en dat vieren wij, ei, ei! Van harte met de 2e verjaardag van dinand! Maak er een gave dag van! En idd, het gaat sneeuwen! Leuk hoor, geniet ervan!
Goedemorgen, @ back: Goed dat je de brief hebt opgestuurd, benieuwd wat de reactie is! @ jodela: Fijn dat de kids zo meeleven! Idd wel oppassen dat ze wel kind blijven! Leuk dat je terug bent! @ duster: Welkom terug! Succes met de operatie! En balen zeg dat door dit "probleem" jullie al 2 jaar slaapproblemen hebben! @ donder: Au, klinkt pijnlijk! Maar je gaat wel werken? Autorijden lukt? Hopelijk kan de arts iets voor je betekenen! Knuff! En thnx voor je lieve woorden! @ mammamis: Kijk, jij denkt vooruit! Slim dat je al gegaan bent, wordt toch 8cm sneeuw voorsoelt en de ns heeft nou niet echt de reputatie dat ze daarmee om kunnen gaan! Veel plezier bij je ouders! @ bloempje: Ikea heeft een gave houten werkbank! @ nelta: Fijn dat je toch nog hebt kunnen zwemmen! Super! @ iedereen: Thnx voor al jullie beterschapswensen, adviezen, raad, knuffels, luisterend oor en lieve woorden van de afgelopen tijd! Superlief! Group hug!
@ ego: Gisteren een topdag met aidan gehad! Blij dat mijn ontdeugende peuter terug is! Vannacht k#t geslapen! Liggen doet echt pijn! Ben vanaf half 4 alweer op, ben moe! Vandaag rustig dagje! Boodschappen doen, maar wacht ff buienradar af ivm sneeuw, anders morgen boodschappen doen!
Nee Ze blijft ook maar om de drie uur komen s nachts, terwijl ze er overdag wel eens vier uur tussen laat zit....
Mooi dat Aidan weer helemaal de oude is. Ik ga er ook vandaag niet uit met de sneeuw. Vanmiddag misschien wel even met Stijn in de sneeuw spelen, maar verder niet. Boodschappen laat ik manlief vanavond wel doen.
Het komt er toch echt aan Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden
Goede morgen meiden Hier sneeuwt het al wel al en ook dikke vlokken. Bram vind het geweldig ik minder want we moeten toch ook straks boodschappen doen Bellie gefeliciteerd met dinand zijn verjaardag.
hier begint het ook net te sneeuwen... als er straks eendaagse ligt ga ik lekker met de hondjes wandelen...heerlijk, verse krakende sneeuw onder je schoenen...
Wij hebben al sneeuw, en het komt nu toch echt wel wat meer naar beneden dan dat zielige beetje van vanmorgen... maar er gaat hier uiteindelijk minder vallen dan in het Westen, wij krijgen al snel de zware kou weer terug vandaag geloof ik. Ik hou van winter!! Heb wel koude voeten... brrr!
Bel gefeliciteerd met je grote jongen! Ik ga me aankleden geen zin dat t gaat sneeuwen hier geen bloed meer of afscheiding meer! Tot straks!
Wat fijn littledreamer - tis toch erg schrikken denk ik, zoveel rood als je al een goede echo hebt gehad! Bellie!! Gefeliciteerd met je grote man!!!
sneeuw duurt hier nog tijd. Gaan straks ff naar duitse keukenwinkel om te kijken of hun nog goedkoper kunnen Goedkoper lukt wel, maar dan moeten we goedkopere apparaten pakken en geen siemens. Maar heb geen zin om binnen een jaar een niueuwe te moeten