Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihihi eigenlijk wel ja... gelukkig weten we allemaal waarom!! :p

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd :D

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;) Ja klinkt gek he. Maar ze gaat voor een leuk doel een baby.;););)

De volgende is Knorretje;)

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Vanavond was Devin aan het dansen op liedje van mega mindy heb zo gelachen... kleine dondersteen. Hij springt ook met 2 voetjes van de vloer, wat een boefje.

Hij gaat ook steeds meer woordjes zeggen en praten enzo... zo stapel gek op me kleine mannetje

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Dames ik ga naar bed, lees morgen wel verder!!
    Ben gesloopt!!

Ninja veel succes!!

De rest alvast weltrusten!!

Xxx

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

En hoi hoi allemaal.

Zo even uit geweest met me zoonlief. Samen naar de voetbal. Karishma kwam helemaal vrolijk en uit gelaten terug van het kdv. Gelijk met haar broer spelen knuffelen kusjes zo te zien had ze het naar haar zin gehad.

Ze wilde niet eens dat ik weg ging met Arun. Ze wil natuurlijk mee hihih. Ik zeg mama met Arun naar de voetbal.
    Zegt ze toen ik terug kwam zo mama jij voetballen;) Ik zeg nee meis mama keek naar je broer hihi. Zo leuk Mama jij voetballen haha;)

Had er echt gemist vandaag het was zo stil geen geklets gekwek en alles om me heen toen ze thuis kwam o mijn hart stroomde over van liefde.

O je word weer klef sorry;)

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ha ja leuk he.

k wilde Thomas de trein zien toen ze terug kwam( ze is gek op treinen eindelijk is wat anders dan babypoppen haha)

We zeiden nee. K straks eerst eten. Pakt ze haar stoeltje en zet zo de dvd speler aan haha ze weet precies hoe die werkt.

Dan krijg je van die voorstukjes bijvoorbeel Angalina ballarina en dan zegt ze Angalina ballarina zo leuk hihih.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Luisteren jullie kids al een beetje??

Stijn is de laatste dagen behoorlijk aan het uitproberen en luistert dan amper. Hij weet heel goed wat we bedoelen, maar het lijkt soms helemaal geen indruk te maken :(

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Tot twee weken terug zou ik zeggen ja ze luisterde perfect.

Maar ze is zo veranderd de laatste weken dat ik nu moet zeggen nee., ze luistert niet helemaal meer zo als voor heen ze is echt alles opnieuw aan het ontdekken.

Ze was een verlegen stil en keek graag de kat uit de boom. Dat doet ze nog wel maar, ze is zich echt flink aan het ontwikkelen en ze accepteert niet helemaal meer mijn nee. Ze begint nu een eigen mening te krijgen. Die niet helemaal altijd aansluit op wat er van haar verwacht word.

Maar moet zeggen vind het nu wel leuk.

Nog wel:)

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hmm het zal vast wel weer een fase zijn (hoop ik dan ;)). Ik vind het vooral vermoeiend, omdat als bijv Noor aan het voeden ben ik hem niet ergens weg kan halen of zo.
    Het s hier idd ook nog niet zolang, weekje nu denk ik.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand luistert over het algemeen wel best goed. Maar ook hij heeft zo zijn momenten. Vanavond nog onder het eten. Hij wilde niet meer, hij wilde een toetje...Hop, vork en lepel op de grond...Hem uitgelegd dat hij eerst moest eten, en dat hij, als hij goed gegeten had, hij een toetje kreeg. Meneer werd een beetje frustie. Hop weer vork op de grond. Niet gooien ofzo, nee heel sniekie zijn vork onder zijn blad van zijn kinderstoel houden en dan laten vallen.

De 3e keer hebben we het eten en zijn vork/lepel op tafel gelegd. Als jij gaat spelen met je bestek en je eten, dan krijg je het niet meer, maar dan krijg je ook geen toetje. Na 1 minuut zei hij: Mama...papa....eten!?! Ga je dan lekker eten nu? JA!

Nouja, en uiteindelijk heeft meneer bijna zijn bord leeg gegeten en heeft hij heerlijk zitten smullen van zijn danoontje.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Eten is hier ook weer drama de laatste tijd......

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat kan idd ook een forum van negatieve aandacht vragen zijn idd en dat in combinatie met de nee fase:(

Hier heb ik echt geen advies voor. :) Misschien hem er bij betrekken?

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Proberen we ook, maar hij vindt zn eigen spullen over het algemeen interessanter :)

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Avond eten gaat wel maar haar ontbijt;) Mama ik wil kaas op bobo oke jij krijgt kaas op bobo. Doe ik kaas op bobo. Eet ze niet eens een hap. Maar ik trek me er niks van aan.

Daarna mama appel oke jij appel eet ze een halve appel en wil ze ook neit meer. dan smiddags weer brood en weer het zelfde als de ochtend.

Dan koekje of nog wat anders s middags en dan is het bha hoef niet meer.

Avond eten gaat nog wel vind niet gek als je de halve dag niet wilt eten.:(

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat komt nog wel...Dinand vond zijn speelgoed in het begin ook leuker, maar nu Fabiënne lekker op de grond op haar speelkleed ligt te rollenbollen gaat Dinand heel vaak naast haar zitten, speentje geven, aai over haar bolletje geven, kusje als ze huilt of naast haar liggen hihi.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

ik ga sluiten welt en tot morgen fijne nacht

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand is momenteel verzot op cracottes. Die crackers van lu. Als hij echt niet wil eten 's morgens, dan krijgt hij een cracker. Geef het trouwens ook vaak als tussendoortje. Tja, als hij het lekker vind:p.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Truste pnir!

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hé Ninja, als je nou vannacht bevalt, kan je gewoon mee naar het uitje de 28ste!

;)

Deel Deze Pagina