Mooi zo.... Krijg helemaal zin in taart!!!........ (kijkt heel schuldig naar manlief......maar die snapt de hint niet (wat moet je!?)........)
En dan lig je in bed en dan denk je: Ohhhh ja, dat wilde ik pakken....dat wilde ik doen....dat moest ik nog ff mailen, die moest ik nog ff sms'en...... En dan ga je daar weer over nadenken!....Zo irritant!
Gister ging de bel, en ik was in keuken, zet kraan uit, loop naar deur. Wacht op tnt die naar boven komt, en zei tegen vriend zet die kraan ff uit... ZEgt ie: die kraan is uit hoor hiohihih
@ Donder: Mbt Chicken (forum)...... Ze is getoucheerd (2cm ontsluiting)....Maandag nog geen beeb (is dan 40 weken) dan strippen ('s ochtends)....'s middags geen resultaat = vliezen breken door vk (indien mogelijk!)..... Spannend dus daar! Milan gaat snel een brusje krijgen!!! (heb je eigenlijk nog contact met haar?)
Of 10x checken: Heb ik de auto nu wel of niet op slot gedaan?.....enz.... Zo irritant allemaal....Maar ja, hoort erbij! He, vandaag 4 weken en 4 dagen! Vind het zo leuk voor je!!!
Nu heb je een nieuw excuus: Hallo, weet je wel hoe druk mijn leven is met werk, huishouden, relatie, 2 kleine kids.....Kan niet alles onthouden hoor!
@uitje, ik wil ook mee, weet nog niet of Maurits ook mee komt. Maar ik wacht even tot we een operatie datum hebben voor Noor, voordat ik me op de lijst zet.
Ja vind het ook leuk, maar ook super spannend!! *even afkloppen* tot nu toe gaat het erg goed, behalve de gebruikelijke kwaaltjes...
Hey meiden, Knor lief dat je nog aan mij dacht ik heb idd gewerkt vandaag. Maar na 2 bewoners te hebben gewassen was de pijn weer aanwezig Ik was donderdag even de stad in geweest met manlief en na een half uur te hebben gelopen kreeg ik ook al pijlscheuten etc T word dus niet echt beter had nu ook de brief voor de arbo dienst op de mat ik moet 13 februari op gesprek komen. Maar wat heb jij een mooie buik Hopelijk laat de bevalling niet lang weer op zich wachten en ik ben ook wel benieuwd naar haar naam. Sm nog gefeliciteerd met je moeder en dat taartje zag er weer lekker uit. Gup jij bent ook actief bezig geweest ziet er goed uit hoor de graafmachine. Wel de hele taart spammen hè als die klaar is. Bel, alweer een beetje bij gekomen van dinand zijn verjaardag. Littledreamer hoe gaat het met jouw is het bloedverlies nu geheel gestopt? Uhhh ben de rest even kwijt meiden. Ik moet ook zeggen als ik moe ben onthou ik ook. Minder ( shame on me)