hoi laptop doet t weer! kom vanavond even reageren... gister geen bloed/afscheiding nu weer wel! Ik ben der zo onzeker door aan het worden!! vrijdag echo! tot vanavond!!
hallo meiden! wat hebben jullie enorm veel geschreven gisteren! uitje april: kan ik niet mee...als het goed is loop ik op alle dag of heb ik net mijn meisje in mijn armen...volgende keer dus maar... euhm...verder alles vergeten..is echt erg hoor... wij zijn vanmiddag ff de stad in geweest..ff broeken ruilen voor manlief...uiteindelijk weer veel te veel geld uitgegeven... leren handschoenen voor manlief, ff 1 nieuw bord en 2 nieuwe kommen, 1 bluray dvd...en we hebben even gekeken naar een digitale spiegelreflex camera voor als de baby er straks is..hebben een mooie en goede gevonden en besteld...dinsdag kunnen we ons nieuwe speeltje ophalen! leuk leuk leuk... enge vervelende nu is dat ik echt gevloerd op de bank lig met een pijnlijk bekken...veel te veel stilstaan enzo...echt funest...gelukkig straks alleen ff eten klaarmaken en dan weer ff aan de wandel met de hondjes...lekker ploegen door de sneeuw...daarna lekker avondje voor de tv! tot later allemaal...
@nelta, raam zit nu weer dicht @bloem, das een handige bak/tafel! @dementie: heb er ook nog last van... @lady, taart laat ik nog wel x zien hier hoor @ff bij de makro geweest, daarna nog ff bij de taartenwinkel hier, had geen mix meer (oeh slecht! zag zoveel leuke dingen! volgende week maar terug "ja dat heb ik nodig voor daan zn taart" ) en nog ff naar de dierenwinkel ernaast maar die hadden geen algeneters
Bah ik heb de afgelopen 2 dagen te veel gelopen! .. Pijn stuitje.... Dementie... hier ook nooit meer weggegaan.. Laura lekker bezig geweest met shoppen!!! leuk! LT doe jij een beetje rustig! Verder ....... Hier is T logeren bij oma en opa! Ik kom later even terug shoarma eten! hmm
Vanochtend eerst cadeautje voor me mams gekocht, en meteen een slee... Die van ons had geen touw en geen rugleuning... natuurlijk nergens in de buurt te koop. Daarna met de bus naar opa en oma. Tussendoor met de slee... geweldig wat een lol!! Nu net thuis gebracht door me pa, kids in bed... rust in de tent! Morgen ff met kids naar buiten... zal ff spammen.
Ld, wow vrijdag dat duurt nog wel even zeg. Hopelijk stopt het snel weer. Sm, gave foto's zeg. Hopelijk kunnen we morgen nog even naar buiten met de kids. Gup, leuk het die taartenwinkels Hier een super dag gehad. Stijn is behoorlijk verwend, maar was met alles blij. Echt zo leuk om te zien. Als de bel ging stond hij gelijk voor de deur. Hopelijk heeft hij morgen wel door dat het over is .
Ik zal straks ook ff sneeuwfoto's spammen, zit nu op m'n werklaptop en daar staan geen foto's op. Heb net kleertjes van S op marktplaats gezet. 25 stuks!
Zo, wat kunnen jullie kletsen Uitje in april; wij zijn indien mogelijk vd partij! Moet nog even kijken wanneer we Dirk zijn verjaardag vieren. Is er al 'n keuze gemaakt waar naar toe? Zoeken jullie anders iets binnen of buiten, makkelijk bereikbaar met ov?
Denk dat Frank ook niet meegaat hoor. Hij moet op zaterdag toch wel weer werken, of het moet per toeval zijn. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de meetings zonder mannen meer gekletst tussen de dames opleverde! We houden ons toch in met de mannen erbij denk ik.. sfeer was anders. ook leuk, maar anders.
Meeting: Een zaterdag in april, kinderboerderij/speeltuin in brabant?! Wie gaat er mee? * Knorretje (en man) * Nelta * Dondersteen (en man) * Belliebel * Ninja * Guppekop (onder voorbehoud) * Super Mummy * Bloempje * LiLaLief * * Wie kan wanneer in APRIL? Zat 31 mrt: Donder, gup, knor, SM, Lila Zat 7 april: Donder, gup, SM, Lila Zat 14 april: Donder, gup, knor, SM Zat 21 april: Donder, gup, knor, SM, Lila Zat 28 april: Donder, gup, SM, Lila Uitjes in brabant: * Park Tivoli: Park Tivoli - Berg en Dal - Home * Zoo Overloon: Welkom bij Zoo Parc Overloon! * Dierenrijk: Dierenrijk, Lekker beesten tussen de dieren! * Familiepark Dippiedoe: Familiepark Aquabest *
Vandaag m'n nieuwe Iphone opgehaald, helemaal happy mee! Daarna even het bos ingeweest met Frank en Lila, dat was koud maar wel gezellig. Morgen moet hij weer aan de arbeid, dus wel fijn om even samen te zijn nog. Ik heb fotootjes op Facebook gezet!
ik zag leuke foto's voorbij komen Vind het wel kamer dat ik niet gezellig met de kids naar buiten kan.... @LD: Wat duurt een week dan nog lang. Doe je het rustig aan!
als je veel tijd en een pak met geld heb wel ja khad niet veel bij en kwam kwartier voor sluitingstijd binnen en moest ook nog naar de winkel ernaast dus moest opschieten. Bij de makro nog wel een boek met (kinder)taarten gekocht, zag ik leuke dingen in staan
@ knor goed geslapen! Joepieee! @ Nelta, jaaaa! Noor in haar eigen wieg! Goed zo! @ Jarige kindjes, lekker verwend. Hihi. Leuk. Hihi @ Eh.... Zie je ik weet t niet meer. Zucht
Ik heb leuke tafeltjes voor bij zien komen. Thanks! Vandaag bij ikea lak tafeltjes gehaald. Nog geen 5 euro. 1 staat al in elkaar, de ander is voor haar nieuwe kamer. Als ooit en zow... Help man is klussen? Hihi... Doet t wel goed...maar t duurt... Hihi: Meisje is door opa en oma opgehaald. slaapt daar tot maandag. Ik ga weer aan e schilder.