@ ego: Wederom een nacht met voorwerk maar het heeft niet doorgezet! Daardoor wel slecht geslapen, ben brak! Herken dat voorwerk niet van aidan, dat was gewoon ineens vliezen breken, weeen en toen kind in mijn armen! Dat maakt het nu wel spannender, zou het wel of zou het niet.....maar vond het verder frustrerend! Komt goed! @planning vandaag: Was draaien en verder met een goed boek op de bank! Manlief gaat aidan vandaag "entertainen" Fijne zondag allemaal! (er word er 1 wakker, ga maat eens kijken!)
@Gup; Succes met de zoektocht @Dondersteen: Weer lekker terug in bed gedoken??? @Knorretje; Balen dat het niet doorzet. Geniet maar lekker van deze "rustdag"
Morninggggg Viel gelukkig mee met het aantal pagina's doorlezen! LD: Oh wat balen zeg dat je weer bloedverlies hebt, ik zou morgen toch echt even bellen of je de echo niet eerder kan krijgen, is toch niet gezond dat ze je met zoveel onzekerheid rond laten lopen. Sterkte meisie! Donder: Ohjee, klussende man hihi. Ik ben ook errug goed in dingen in elkaar zetten, heb een paar weken terug deze kast in elkaar gezet....by myself he! http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/expedit-tv-meubel__0132315_PE287096_S4.JPG Knor: Hoop toch echt dat er vandaag wat gaat gebeuren, je hebt nu lang genoeg op haar gewacht hihi. @ eeeeeh...jaja, weet het niet meer! Heb ook nog steeds last van ontzwangerschapsdementie whaha, geloof ook niet dat dat ooit nog weg gaat! @ hier: Gister een ontzettend leuke en geslaagde dag gehad. Dinand heeft zich zo enorm vermaakt, en is verwend waar je U tegen zegt. Maargoed, dat mag natuurlijk ook wel. En hoe meer cadeaus hij kreeg, hoe sneller en harder hij ging scheuren whahaha. Zal zo even wat foto's spammen! Z'n vriendinnetje was er ook, maar boy oh boy, Dinand wil niet delen... Alles wat Emily vast had,pakte Dinand af omdat dat ZIJN speelgoed was. Uiteindelijk heb ik ze beide tevreden kunnen stellen, Dinand de grote Bumba, Emily de kleine Bumba, en maar achter elkaar aan rennen whahaha. De taart was JUMMIE, ooooh, hoop calorietjes hihi Vandaag een rustig dagje. Manlief is naar het Thialf toe voor het NK schaatsen samen met zijn vader, dus eer ik die weer zie is het denk ik vanavond 9 uur ofzo!
een heel goede morgen! prima geslapen hier...wel op tijd wakker maar is niet erg.. manlief is nu ff met de hondjes uit en ik heb net kleine croissantjes in oven gedaan en een bakkie koffie op... zo direct ff eitje koken, dan ff douchen en vanmiddag ff met de honden naar het bos ofzo... oh en moet er nog ff was ingooien en moet nog ff een was strijken... verder ff lijstje maken voor geboortekaartjes enzo...en wat we nog nodig denken te hebben... over het algemeen leuke dingen te doen dus vandaag... tot later allemaal..
Goedemorgen Hier redelijk geslapen, al werd ik vannacht in paniek wakker... Besefte me ineens dat ik dat ik gister vergeten was foliumzuur vergeten in te nemen. Daarna niet zo lekker meer geslapen... Vanochtend dus meteen maar ingenomen, viel niet mee met een misselijk gevoel... Daarna ff lekker wezen rommelen in Devin's kamer, ff speelgoed uitgezocht ed. Al ander halve zak uit zijn kamer weggehaald oepsss!! Hihihi Zijn kledingkast ook maar meteen gedaan, is die ook weer netjes. Nu maar even wat eten en dan nog ff de laatste dingetjes doen in zijn kamer... Meneer begint met klimmen, ook uit ed... dus denk dat niet lang meer duurt voor hij ook toe open bedje. Gelukkig kunnen we uit zijn ledikant 1 kant eruit halen. @ Bel lekker verwent dus!! en de taart zag er ook jammie uit!! Enne tja het niet delen hihih heel herkenbaar. Devin wil ook niks delen, maar Jaylinn liever ook niet... Hoewel ze ook heel leuk samen kunnen spelen. @ Knor jammer dat niks heeft opgeleverd... dag is net begonnen. You'll never now! Enne lekker rustig zondagje!!
Oeh SM, snap dat je daar wakker van kan liggen! Ik heb ook wel eens dat ik dat vergeet, en dan denk ik: hoe kan ik het nou vergeten, het staat naast mijn tandenborstel, dus ik heb het gezien! Maargoed, 1 dagje kan geen kwaad! Weet je trouwens als wanneer je de eerste echo hebt? (je zal het vast al wel verteld hebben, maar ben het vergeten hihi).
Pffff, kga zo eens ruimen hier. Altijd erg leuk zo'n verjaardag, maar de troep doe je er altijd van hebt. Moet heel nodig gestofzuigd worden en gedweild. Slingers heb ik net al weg gehaald, Dinand speelt met zijn duplotrein, dus die hoor ik niet meer (voorlopig).
Ja idd dat besefte ik me vanmorgen, tis maar 1 dagje... maar toch het moment dat het je ineens te binnen schiet... is even schrikken. Nee weet nog niet wanneer ik eerste echo heb... durf ook vk nog niet te bellen. Ben best beetje bang ivm die eerdere miskraam. Terwijl het gekke is dat ik nu alle kwaaltjes heb, per dag lijkt misselijkheid toe te nemen, moeheid idem, gevoelige (.)(.)... *zucht* Owja... en tot op heden alleen vlak na innesteling wat roze bij afvegen gehad, verder niks... *even afkloppen*
En dankjewel! (daar lees ik dan eerst overheen, ahum) voor de 12 weken wave!! Zou wel weer willen kijken of alles goed gaat in m'n buik..
heb besloten om nu zo veel mogelijk aan te vullen voor ik het niet meer te pakken kan krijgen. Als het dan over een jaar ofzo er niet meer is zoek ik wel weer wat anders
op site waar ik het gekocht heb is het helemaal weg en de rest is opruiming dus vandaar dat ik denk dat het helemaal weggaat. Heb nu 1site mail gestuurd erover. Op marktplaats staat het ook bijna nooit hihi, ja idd er is er nog geen kapot gevallen, beker en kom al wel.
zo, paginaatje gupbubbels hier: lekker lui begonnen met 2 spelende kindjes bij ons in bed, daarna gegeten, kindjes aangekleed. En taartje gebakken, een hartje straks nog ff bekleden en vullen
BGup: leuk die kraan en auto! Leuke foto's van de kdis in de sneeuw! Hier ook l opgehaald van het kdv met de slee vrijdag. Foto staat op hyves voor de gene die mij daarop hebben. heb de foto met mijn mobiel gemaakt dus kan hem niet makkelijk hier op kirjgen.