Net wat gerust tussen de weeen maar ze worden erg pijnlijk. Heb ook een klysma gehad want me darmen doen zo pijn...
Hmm nog geen nieuws??? Hier een prima nacht gehad. Noor kwam maar een keer, dat is voor het eerst volgens mij.
@ninja: hopelijk ben je al bevallen en kunnen jullie gaan genieten van jullie meisje @nelta: super dat noor maar 1 x gekomen is, hopelijk zet dit door! @werk: moet maar 4 uurtjes werken, heerlijk. Wel een kort nachtje gehad maar voel me aardig fit Fijne dag allemaal en hoop straks mooi nieuws te lezen X
Ja dat zal over een tijdje wel anders zijn, nu reageert ze nog niet op stijn. Maar hij gaat wel vaak ff bij de wieg kijken, gisteren was zo schattig, hij ging oortjes, neusje enz van noor aanwijzen en bij dr haartjes zei hij dat het kleine babyhaartjes waren, maar hij is ook wel een beetje lomp met aaien en zo. Lijkt me trouwens zo gaaf als ze straks samen gaan spelen en zo.
Goedemorgen @ Ninja hopelijk heb je snel (of nu al) je meisje en kun je lekker van je gezinnetje genieten!! @ Mammamia werkse!! @ Nelta lekker nachtje zo!! @ Hier vroeg op... J. zometeen naar de PSZ brengen, dan ff naar de stad, luiers halen bij etos (1+1 van huggies), masker van mega mindy, uhhhhh en nog ff naar de H&M. Dan meisje weer ophalen en zien we wel wat en of we vandaag iets in huis gaan doen... misschien even rustdagje.
Ninja heeft haar prachtige dochter! Om kwart voor 6 is Evy geboren, ze weegt 3156 gram... Ninja heel hartelijk gefeliciteerd!
mogguh! en ninja? waar is ze nu? @vakantie: gaan eerste week van juni naar ardennen met schoonouders, zwager en schoonzusje +uk @sorry van gister, was niet mn bedoeling om jullie schuldig te laten voelen! Maar was het gewoon ff beu @jeah! mn hulp is gearriveerd en daniel is al gek op dr @baggernacht gehad. Van 12 tot 4 is daniel 9x wakker geweest en tussenin gelegen. Had 39,9! en om half 8 was lydia weer wakker
jaaaaaa ninja, daar is ze dan eindelijk!!! gefeliciteerd met Evy. Wat een ontzettend mooie leuke naam. geniet van elkaar!
Goedemorgen. Ninja van harte gefeliciteerd met de geboorten van jullie dochter en zusje Evy. En gelukkig toch niet een te klein meisje zes pond is netjes goed gedaan meis.
Jammer me thuis begeleidster zou vandaag komen belt ze net af ze heeft een buikgriepje als het goed is komt ze dan nu morgen. Dus toch nog een dagje me time ga het goed besteden straks wat papier werk toch zelf uit zoeken wassen opruimen koken en een klein beetje niks doen. Trouwens idd een mooie naam Evy.