Meestal klopt je gevoel wel. Ik denk ook wel dat het deze keer goed zit hoor meis! Zeker omdat je zelf al zegt dat je de wel bekende kwaaltjes hebt die toe nemen, dat is alleen maar een gunstig teken. Maar snap ook dat je de vk nog niet durft te bellen. Zolang is het natuurlijk nog niet geleden dat je een miskraam gehad hebt, en zal ongetwijfeld nog heel vers in je geheugen zitten. Maar je hebt tijd zat, doe het op het moment dat jij je er goed bij voelt!
Jaaaaaa, de 12 weken zijn voorbij Joehoeeeee. Ik denk dat die "onzekerheid" nooit meer helemaal weg zal gaan. Maar meid, ook bij jou gaat het goed komen! Geniet op de momenten dat het kan en lukt! knuf!
Zit even verder te lezen en ook over P. Ben er klaar mee om het uberhaupt over dr te hebben, sorry. Ik deel Knorretjes meningheel erg, ben heel blij met dit hechte clubje! Al 2,5 jaar zijn jullie echt een steun en toeverlaat voor mij.
Thnxxx!! Heb zelf ook dat gevoel wel, maar ergens durf ik er nog niet aan toe te geven, juist omdat die miskraam nog maar kort geleden is en idd nog vers is... Ben erg ontzettend blij mee dat ik nu zwanger ben en neem alle kwaaltjes voor lief... hoewel die misselijkheid bleehhhhhhhh!! Ja tijd heb ik zeker... er is nu wel een rust, nu ik klaar ben met opleiding en ook ff niet werk. Even focussen op mijn gezinnetje en vooral mezelf!
Dondersteen: Ik kan je niet helpen met het tafeltje, sorry. Vriendschap: ja wat zal ik zeggen. Ik heb in mijn jonge jaren eigenlijk geen vriendinnen gehad. Via via heb ik 15 jaar geleden mijn "beste vriendin" leren kennen. Je maakt alles met elkaar mee maar de laatste jaren/tijd is er veel onbegrip. We spreken elkaar bijna dagelijks, maar zien elkaar bijna nooit. Het is altijd een richtingsverkeer als het op elkaar zien aankomt. We hebben allebei heel lang een auto gehad maar zij is egen held op de weg dus rijd eigenlijk alleen binnendoor. Toen ik heel dichtbij woonde, 3 jaar lang, kwam ze echter ook NOOIT. Nu heb ik geen auto meer, en minder mogelijkheden daar heen te komen. Toch doe ik het, op verjaardagen ect. Zij komt nooit. Niet op mijn verjaardag, en nu weet ze al dat ze niet bij L komt...En als ik vraag waarom niet krijg ik niet echt een antwoord. Ik heb het streke vermoeden dat der man niet iwl, en aangezien die moet ridjen. maar pijn doet het wel, en ik merk dat ik er geen energie meer in ga steken. Ik heb meer aan die vriendin waar ik vorige keer mee ben gaan eten (waarvan der vader ziek is en de meiden van ons vriendinnetjes zijn) Dus voor mij geldt mijn gezinnetje, mijn familie (ook niet allemaal ) en jullie. Juist omdat je alles kan delen.
@ Belliebel: Verjaardagen zijn idd leuk....maar die puinhoop daarna idd, die is minder! Puin ruim ze! @ Super Mummy: Lekker productief bezig....Maar wel weer lekker gevoel als dan alles is opgeruimd! @ Laura: En? Lekker zondagje tot nu toe met je ff, ff, ff, ff...... @ Guppekop: Hoe smaakt het taartje? @ Lilalief: Aha, Frank is an die arbeit.....Jouw plannen??? @ uhhhhh......... Hier echt een relax-dagje zeg. Aidan is superlief......is lekker aan het spelen. Met papa op zolder wezen rommelen (beestjes!)......en een duplo-huis gebouwd. Nu ligt ie op bed en manlief ook (= moe! hahhaha).....Ik ben over de helft met mijn boek en af en toe wat internetten.... Zou wel vaker van dit soort dagen willen hebben....lekker hoor! Geniet er ook maar ff van, morgen is manlief weer aan het werk dus komt het op mij neer.....en vind dat nu echt wel beetje heftig worden. Zeker met al dat voorwerk en de pijnen....Maar komt goed, kan nooit meer lang duren toch?
iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel! Uitje: afhankelijk van hoe en wat, kan er misschien wel iemand meerijden. Uitje zonder mannen: dan kom ik alleen met L, anders neem ik manlief mee.
meisjes kleertjes: niet lezen als je koopverslaafd bent: hele leuke kleine meisjeskleding bij de Zeeman en Hema!
Zo weer bij! Ego: Vrijdag L met de slee opgehaald en lekekr in de sneeuw gespeeld. die is net zo sneeuw gek als der ouders! Foto's volgen of eentje op hyves. Gisteren gewacht tot L opgehaald werd en toen opgehaald door mannetje. Lekker naar huis gereden, boodschappen gedaan en toen schaatsen geregeld. Naar mijn schoonouders gereden en daar met mannetje, nichtje en zwager wezen schaatsen op de schaatsbaan. Voor schaatsfans onder ons: hein otterspeer heeft daar leren schaatsen die kwam dan ook ahndtekeningen uitdelen later die avond maar aangezien wij bevroren waren zijn we niet gebleven. Heerlijk patat gegeten met zijn allen bij mijn schoonouders (heel gezellig) en toen lekekr naar huis. Vanmorgen uitgeslapen en op bed gelegen tot 12 uur ( ) Wezen douchen en broodje maken en toen met een kopje thee achter de pc. Mannetje is met zoonlief voetbal kijken en straks komt de kleine meid hier heen. wordt hier afgeleverd. morgen zijn we hier ook nog want mannetje heeft zeker twee dagen vrij vanwegen de weersomstandigeheden. Ik had de schaatsen van mijn nichtje en aangezien dat noren zijn, kwam ik niet vooruit heb zo gelkachen dat ik helemaal niets meer kon. Paar rondjes op de stoel met mannetje er achter (wat nichtje natuurlijk super vond )
Meeting: Een zaterdag in april, kinderboerderij/speeltuin in brabant?! Wie gaat er mee? * Knorretje (en man) * Nelta * Dondersteen (en man) * Belliebel * Ninja * Guppekop (onder voorbehoud) * Super Mummy * Bloempje * LiLaLief * * Wie kan wanneer in APRIL? Zat 31 mrt: Donder, gup, knor, SM, Lila Zat 7 april: Donder, gup, SM, Lila Zat 14 april: Donder, gup, knor, SM Zat 21 april: Donder, gup, knor, SM, Lila Zat 28 april: Donder, gup, SM, Lila Uitjes in brabant: * Park Tivoli: Park Tivoli - Berg en Dal - Home * Zoo Overloon: Welkom bij Zoo Parc Overloon! * Dierenrijk: Dierenrijk, Lekker beesten tussen de dieren! * Familiepark Dippiedoe: Familiepark Aquabest * Wie nog meer???
Moesten net zo lachen. We hoorde de kids tegen elkaar praten. We dachten das grappig.. Ga ik kijken heeft Jaylinn hele little people uitgestald in Devins kamer en zit bij Devin in bed... Een lol dat ze hadden... Wat een boefjes zeg!! Nu maar ff lekker naar buiten met de slee... voor het zometeen helemaal donker is.
*zwaai* Druk weekend gehad! Nu eerst ff lekker badderen. Kom hopelijk vanavond weer meekletsen, stelletje kletskousen Liefs, mij
welcome back mammamia! SM: Hahaha, geweldig zeg, lijkt me heerlijk om die 2 zo bezig te zien! Hier: Huis is weer aan kant, nog 1 wasje die ik moet draaien, ander de droger in. Afwas is weg, voorbereidingen voor het eten gedaan (manlief belde net al dat ze om 6 uur alweer thuis zijn!), kids zijn ook al in bad geweest, dus nu even lekker niks! Aaah fijn, zal je altijd zien, is Dinand net lekker in bad geweest, zit hij ze broek vol te poepen. Dinand, wat heb je in je broek zitten? Baaaaaaaaahhh! En hoe heet die bah? Poep. Wil je schone broek? Ja, nou kom maar liggen dan! Nee neeeeee! En nu snap ik waarom, want hij was nog niet klaar whaha.
Meeting: Een zaterdag in april, kinderboerderij/speeltuin in brabant?! Wie gaat er mee? * Knorretje (en man) * Nelta * Dondersteen (en man) * Belliebel * Ninja * Guppekop (onder voorbehoud) * Super Mummy * Bloempje * LiLaLief * Back (met alle kids en mannetje) * Wie kan wanneer in APRIL? Zat 31 mrt: Donder, gup, knor, SM, Lila Zat 7 april: Donder, gup, SM, Lila, Back ? Zat 14 april: Donder, gup, knor, SM Zat 21 april: Donder, gup, knor, SM, Lila, Back ? Zat 28 april: Donder, gup, SM, Lila Uitjes in brabant: * Park Tivoli: Park Tivoli - Berg en Dal - Home * Zoo Overloon: Welkom bij Zoo Parc Overloon! * Dierenrijk: Dierenrijk, Lekker beesten tussen de dieren! * Familiepark Dippiedoe: Familiepark Aquabest * Wie nog meer??? 7 april; is even afhankelijk van wat we met pasen doen (8 april pasen) 21 april: is even afhankelijk van wanneer schoonpa zijn verjaardag viert maar dat komt wel goed.