Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Was de assistent, niet eens de vk zelf... Als ik twijfel oid dan bel ik gewoon vk op 06 nummer... en leg ik het haar zelf voor... Komt wel goed!

TIs ook een rare reactie. De vorige keer had ik ook echt het gevoel dat niet goed zat, dat heb ik nu wel. Hoewel de angst er natuurlijk nog wel is...

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, gek is dat... maar ja, dit is een GUO die is vanwege iets bij mij, min of meer - nou ja, iets aan de placenta, niet aan het kindje. Gelukkig is die al 100% goedgekeurd... Ik vind het eng omdat er zo weinig over bekend is (en je met google heus wel een griezelverhaal te vinden is). De nachtmerrie is natuurlijk dat een volkomen gezond kind bv bij de bevalling in de problemen komt door zoiets (al is mij al op het hart gedrukt van niet...). Ik denk dan, als het echt zo onschuldig is, waaaarom willen ze dan toch een (dure) extra echo doen?

Nou ja, toch maar proberen te genieten dat ik weer even naar binnen mag gluren :)

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hm ja idd, hij ziet me aankomen, nieuwe keuken, al servies gekocht en dan nog meer willen. Vanavond op bed maar vragen:D

Ja moest voor allebei. Lydia is goedgekeurd, daniel half. Krijg extra afspraak. als lydia weer moet, moet daniel ook mee. Hij was 200gram afgevallen, praat nog niet genoeg (wat ook te maken kan hebben met de oortontstekingen, maar ook door mij omdat ik niet duidleijk zou praten;)) en hij wilde niet alles doen wat moest (stapel omgooien ipv bouwen, gooien ipv trappen of andersom etc:D). Vroeg ze over het eten: tja, ene keer eet hij heel veel en soms niks. Maar nu moet ik volle melk geven, bij warm eten klontje boter erdoor, extra boter op zn brood... ahum, heb maar niet verteld wat hij voor de rest wel eet:D:)

Kachel deed het om 9u gelukkig weer, maar voordat het dan weer op temp is...

hangt er vanaf waar we varen. Op de waal/rijn etc, de grote rivieren vriest het niet dicht omdat er teveel vaart is dus daar kan je nog normaal varen, maar kanalen enzo merk je het vaak wel, ga je langzamer en het is een vreselijke herrie door alle ijsschotsen die tggen het schip stoten (hebben we nu ook als er schip langskomt)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik had ook geen uitnodiging, maar als ik daar o pmoet wachten... ze kwamen er na 1,5jaar achter dat daniel met 4weken voor het laatst bij hun was geweest;) (cb waar we officeel horen te gaan)

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    en een lekker badje/douche?

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #4586 1Dondersteen, 6 feb 2012
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
    @LD! OHHHHH GELUKKIG! De kleine maakt het goed! (Zat me best zorgen te maken.) Maar wel bagger dat je zo makkelijk bloed. Goed dat dat onderzocht gaat worden.
    Knuffel!

@ SM, ik hoop dat je met 8 weken er tussen komt met een echo! zou wel zo prettig zijn.

@ Nelta en Evenstar, Seo en Guo?!? Oh wacht ik ga wel googlen.

@ Nelta, Noor ziek? Nee toch?

@ Ninja, wat heb jij jezelf lekker verwend. :D

@ Gup, oh oh... meisje hier ook afgevallen... wel gegroeid. Maar Kinderarts vond het prima. Hier echt geen extra vette dingen geven. Me hoela, wat een onzin. (vind ik dan...)
    Als hij gezond eet en af en toe iets ondeugends. Hij geeft zelf toch aan wat hij nodig heeft? Nou...dan zit het toch goed? Lijkt mij.. dan.

@ eh...

@ Ladytijger!! 26 weken WAVE!!! :D

@ Ik heb me de blubber gewerkt vandaag! Ik ben trots op mijzelf en ik voel mij gesllllloooooopt.
    Maar ik heb niet helemaal mijn lijstje gevolgd. hihi
    Ik heb... wat heb ik ook alweer gedaan... eh...

- De nieuwe berging onder de trap ingeruimd, haakjes opgehangen om o.a. de bezem, blik en veger op te kunnen hangen en de stofzuigerslang. En een mandje opgehangen voor de stofzuigermaterialen. En eh... het wc-rollen en keukenrollen overschot er in gelegd.

- Verder de lack tafeltjes in elkaar gezet en het speelgoed verzameld... (MAN wat heeft ze veel! We moeten brood nodig spulletjes weg doen... maar ik ben daar zo slecht in... zucht!)

- BG stofgezogen

- BG gedweild

- Onderste ramen gesopt... (kinder jatjes. hihi)

- De bijkeuken opgeruimd en daar ook haakjes opgehangen... en nu kan haar fietsje daar staan! Oh en! hihi. ik heb een klop vogeltje (uit Zweden) daar opgehangen... dat als daar iemand binnen komt ze even kunnen kloppen. hihi.

- Dozen met spul wat manlief moet uitzoeken / sorteren op zijn studeerkamer gezet. Staat het mij niet meer in de weg. hihi.

- eh... oh ja! Afspraak met de kapper gemaakt, ik wil er zaterdag wel netjes uitzien.

- Gesproken met vriendin... heel lang geleden en gelijk een date geplant voor ons 2e. Helemaal zin in.

- keuken schoongemaakt

Lijk niet veel... maar zo voelt het wel. hihi.
    En de trap moet ik nog een laagje geven. En misschien ga ik vanavond nog naar de makro... als ik het trek

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @evenstar, knuf!

@LD, fijn dat de reumatoloog echo heeft geregeld!

@mamamia, jep, vrijdagavond. Thiemo:)
    wel flauw hoor, dat je 1minuut voor tijd het opgeeft:D

@verse fruitdinges: klinkt goed!

@donder, lekker bezig geweest!

@oja! met lydia deed ik het goed, het bijvoeden:) voor de rest was ze ook heel tevreden over haar:)

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ KNOR!! 38 weken WAVE!!! :D

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gup, Lilalief, nog 5 dagen! en dan zijn onze schatjes.... 2!!! :D

@ Gup, jij dus ook goed bezig met Lydia. Mooi zo! :D

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja ze worden oud:D

moeders inzicht is vaak het best he;)

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga eens wat aan het eten doen, wraps

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Donder ja hoop t ook...

@ Hier vanmiddag ff naar winkel gelopen en kids in de slee... Was wel ff lekker, hoewel ik kapot was erna... hahaha! Misselijkheid is er nog steeds... zometeen maar een fruitshake maken, voor de vitamientjes.

Vroeg aan Devin hoeveel jaartjes wordt jij, zegt ie vol overtuiging: die! En loopt door de kamer Hoeraaaaaa te roepen!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Super M, whaha, heerlijk ventje. hihi.

@ Gup, jep mama's weten het meestal erg goed met hun eigen kroos.

@ Manlief ligt te snurken op de bank. En ik ga de trap maar ff doen. Hij mag straks ff boodschappen doen. Ik doe dat lekker niet. hihi. *puh!*

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Tot later of anders tot morgen! Knuffel! :D

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

@gup: leuk joh, van harte gefeliciteerd! Gaat alles goed met moeder en kind?

en ja, ik typte het bericht om 14.59 en om 15.00 uur was ik in zijn kamer:p

@sm: wat een raar gesprek aan de telefoon, dat wil je idd niet horen... apart mens...
    en wat grappig dat D. dat roept. Bedoeld hij met die, dRie? hihi...

@donder: succes met de trap! en heeft manlief nog boodschapjes gehaald?

@hier: E. is over het algemeen erg lief en zoet geweest vandaag, et was een hele rustige dag vergeleken met het weekend. Ook weleens lekker! Vanmiddag dus niet geslapen en om 5 uur begon hij al wel moe te worden. Heb om kwart over 5 met em gegeten en daarna nog ff gespeeld. Toen begon hij weer te mopperen en te vechten tegen zijn slaap. Protesteerde toen hij naar bed moest, maar dacht: je moet echt slapen nu, want je bent hartstikke moe meneer. Dus ff btje boos geworden, want hij blijft er zo lekker in hangen. Hij lag om kwart over 6 er al in! Normaal pas tegen half 8! Hij slaapt alweer een uur... denk dat het slaapritme een btje gaat veranderen hier...

Hoe is dat bij jullie kindjes?

16. mammamia

He bah!

Dacht van de week ook dat ik ze had, overal jeuk en het heerste ook op het kdv. Maar heb niks gevonden. Denk dat et aan mijn haarlak ligt...

Hebben de kids ze ook? en hoe kom jij eraan?

17. mammamia

@donder: leuk met een vriendin afgesproken! Wat gaan jullie doen?

@gup: gaan ze voor die 200 gram zoveel 'maatregelen' nemen? Wat gek... kan toch gebeuren als ie keertje is ziek geweest ofzo? En dat Daan nog niet veel praat, dat komt toch wel... hij was juist weer snel met lopen en dat soort dingen... wat een gezeur... en fijn dat L. is goedgekeurd!

@nelta: btje bijgekomen van Stijn's verjaardag? Is hij goed verwend?

@knor: hoe is het nu?

@hier: heb me elke keer toch een jeuk in mijn knieholte. Ga ik net kijken zitten er allemaal rode vlekjes. Lijkt op iets wat ik al eerder heb gehad, weet de naam ff niet meer... Ff in de gaten houden en dan maar weer zalfje smeren...

@lt: 26 weken wave!!!

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja lief he, hij bedoeld daar idd drie mee.
    En tja idd beetje raar gesprek met die ass. Ken haar ook niet, is invalster volgens mij. Ze bleef ook maar roepen dat ze het zo leuk voor me vond enzo... Terwijl ik ook gewoon onzeker ben juist door die mk...

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    omdat het op 6maanden was had er eigenlijk iets bij moeten zijn en dan ook nog weinig praten maakte dat ze aanraadde om x extra controle te doen als lydia weer moet
    Praten maak ik me ook niet echt druk om want hij papegaait steeds meer en snapt heel goed wat we bedoelen. Hij verteld straks gewoob gelijk complete verhalen:D

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Fijn dat de echo goed was en dat ze het extra in de gaten gaan houden:)

Deel Deze Pagina