Aha, Merken zeggen idd heel wat.... Hema, H&M zit eigenlijk altijd goed bij Aidan.... V&D zit krapjes..... Prenatal verschilt...Pyjama's daarvan zijn echt ubergroot....Shirtjes vaak wel oke!
niet meewerkende kindjes.Lydia wil mama en daniel is jaloers maar tijdens een flesje hoef ik hem echt niet op schoot erbij
Ja, Stijn ook. Had van de herfst 86 gekocht er van uitgaande dat hij er wel de hele winter me zou kunnen doen, maar sommige dingen nu al te klein, vooral shirts. Heb al het een en ander 92 bij gekocht.
Ohhh, irritant... Dan wil je heel wat doen...en dan lukt het niet! Succes ermee!!!....En uhhh nee, snap dat je geen 2 koters op schoot wil tijdens voeden!
Ik ook in de herfst idd..... Ga nu maar ff online shoppen bij Hema ofzo....Weet dat dat altijd goed zit.... Sommige dingen kunnen echt niet meer (shirtjes v&d bijv...zitten echt te strak!)....
Nou Hema.nl was geen succes...... H&M wil ik toch graag altijd ff zien, net zoals V&D.... Dus dat wordt ff niet shoppen....(bespaar ik weer geld)...Dan maar ff met hoog water!....(arme Aidan!)
Ja, 92 is bij de Hema in baby en in kinder. Prenatal heeft nu ook leuke dingen, maar geen webshop. We heeft trouwens ook vanaf 92, is ook erg leuk.
Ik heb trouwens wel met 92 broeken dan ze allemaal veel te wijd zijn, maakt niet uit waar ik ze koop. En Stijn is echt niet mager, gewoon normaal volgens mij. Nu heeft hij wel nog een beetje buikie en weinig billen, dus misschien dat het hem daarin zit. Met knoopsgatelastiek op zn strakst blijven ze zitten, anders zakken ze af.
Hier ook! Alles zakt van zijn kont.... Moet idd broeken hebben met knoopsgatelastiek en dan op zijn strakst......anders zit het voor geen meter!!! (heb ik eigenlijk altijd al gehad bij Aidan...alle maatjes!....Hij heeft ook totaal geen kont!) Had van collega paar spijkerbroeken maat 92 gekregen van de zara.....Het ziet er echt niet uit bij Aidan....Valt van zijn reet + veel te wijd bij de pijpen enzo.....
Goodmorning! al bijna middag maar goed. CB: ik zal ze zo eens even bellen dan inderdaad. Evenstar: sterkte woensdag!
Goed dat ze het eindelijk goed in de agten houden nu. En wat houd S.L.E. in? Als je iets aan je baarmoeder hebt. kan hetd an zijn dat je evrplicht een keizersnede krijgt? mijn vriendin had namelijk PAP4 en moest dat vandaar mijn vraag. knuf en houd jezelf in de gaten!
Ninja: leuk kadootje! en Vennebos was inderdaad CP. Bellie: o sterkte met de kriebels dan! en egfeliciteerd met je baan!!!