Amy is trouwens ook leuk, bedenk ik me net. Ik vond Fien(e) trouwens super, maar manlief vond het helemaal niks.
Hier net slaapkamer muur paars geschilderd, echt super mooi!! Morgen komt me pa de kozijnen doen en nieuwe rolgordijn ophangen, nu nog ff opzoek naar een paars gordijn voor de inbouwkast en dan is de slaapkamer op wat ass. na klaar Helemaal blij mee!! @ Namen staan leuke tussen, voor een meisje vinden wij: Fenna en Faye erg leuk! Mijn buurmeisje heeft Siënna, ook wel leuk. Als we weer zwanger zijn willen wij het geslacht niet weten, dus moeten we ruziën over beide namen hihi!
Vanochtend voor me meisje een mega mindy masker gekocht. Nu is ze helemaal mega mindy, dus pak moest meteen aan... en zit nu als kleine mega mindy, mega mindy te kijken op tv...
Hmm, ik heb hier een klein meisje wat niet wil slapen en mn inbakerdoeken zitten inmiddels al in de droger, maar ja dat duurt nog wel ff...... Ben al een paar keer met dr gaan liggen, gaat goed tot ik een minuut of 10 weg ben en dat wordt ze toch weer wakker. Dan straks maar weer ff babyknuffelen .
Ja bizar he Ze is ook al zo veranderd, ze gaat ons al een beetje volgen en ze begint nu ook aardig babyvet te kweken.
sm, leuke spam! @hier: kom nog niet aan mn rust, daniel heeft iniddels weer 39,7 dus nu toch maar zetpil gegeven, is ook erg pieperig en ik kan niet naar een ha, ja, dan moet ik eerst uur gaan lopen, auto kan er hier niet af.
Goedemiddag, @ Nelta: Dus toch krampjes....Arme Noor....Wel fijn dat ze nog ff geslapen heeft..... @ Super Mummy: Rustig aan doen he! Je kan niet alles tegelijk.....neem ook ff je rust! @ LD: Je bent een celebrity bij de mac denk ik.....Zullen ze wel denken: Heb je haar weer!!! .... Maar was het lekker??? @ Back: Hoe was die bijeenkomst? En leuk geitenboerderij..... @ Ladytijger: Wat goed dat Bram ook al zo lekker slaapt in zijn grote bed! Wat een knapperds hebben wij toch allemaal op de wereld gezet! @ Naam baby: Mmmm, Iers/Keltisch....en je spreekt het heel anders uit dan dat je het schrijft (op het geboortekaartje staat het ook fonetisch geschreven anders snapt niemand er een bal van!!! hahahahaha! @ Vakantie: Wij gaan in mijn laatste week van mijn verlof naar Terschelling...Hebben we met Aidan toen ook gedaan....Familie van mijn man heeft daar een huis....In de zomer blijven we thuis....Geldgebrek..... @ Ierland: Supercool!!! Maar supernat!!!.....Ik ben verliefd op het land, alleen dat weer daar!!!.....3 jaar geleden naar toe gelift....super-ervaring! @ Belliebel: Herkenbaar je eet-verhaal van Dinand.... En cracottes vind Aidan ook te gek.....!!! hihi, grappig!!! @ Ninja: Whooeeeeeee, je dochter is geboren!!! Evy, wat een prachtige naam!!! Super gefeliciteerd!!! @ Jaylinn-spam: Leuk!!! @ Guppekop: Beterschap met Daniel....Vervelend zeg!!!
@ Ninja: Nogmaals van harte met de geboorte van jullie dochter en zusje Evy.... Wat een ontzettend gave naam!!! (over paar weken zul je snappen waarom ik hem zo mooi vind.......) Alles toch nog een beetje vlot gegaan??? Hoop snel je verhaal te horen en natuurlijk spam.... Maar ga eerst maar lekker genieten met zijn 4tjes....Dat hebben jullie verdiend!!!
Whaaaa, nu ben ik de volgende die moet bevallen....... Vond het altijd nog zo'n geruststellende gedachte dat Ninja nog eerst moest..... Pffff, nog 4,5 week....Komt goed....Adem in, Adem uit!!!
Knor, jij bent nu de volgende Ben ook benieuwd naar jullie naam. En tja Ierland is idd nat, manlief is er een jaar of 5 geleden wezen fietsen en is toen wel regelmatig weggeregend . Maar het lijkt ons wel heel gaaf. Ik ben er nog nooit geweest.
Enige voordeel van al die nattigheid....Daardoor heb je daar wel prachtige natuur....en 100en verschillende kleuren groen.... Het is zo'n gaaf land!!! En de mensen zijn ook zo vriendelijk....en de kroegen erg gezellie!!!....Maar je moet wel echt de toeristenplaatsen vermijden hoor. Lekker autohuren en het platteland op....Schitterend.....