Dat lijkt me ook op een gegeven moment: Wat moet je haar nog geven??? Ze kan met heel veel speelgoed van de oudste natuurlijk nog spelen!!! Maar nu kan ze dus lekker mama achterna hobbelen met de stofzuiger!!! hihi.....
@ Donder: Chicken is gisteravond bevallen! (of had je het al gehoord/gelezen).... Jongetje: Rafi, 4400gr, 55cm....Flinkerd dus!!!
Ja. En we hebben meer sPeelgoed-huishoud-dingen gevraagd. Ben benieuwd hoe ze het allemaal vindt. Maar het grote feest is pas zaterdag.
Erg herkenbaar, wisselt erg. Ik vind het zelf trouwens ook heerlijk, dat ronkende peutertje naast me Morgen is Renske trouwens jarig. Ik heb vandaag gezond-achtige D) muffins gebakken om te trakteren, ben er best trots op Volkoren met appel en rozijnen, en licht gezoet met rietsuiker en honing. Kadootjes hebben we klein gehouden (ze houdt ook van kleine dingen, en heeft al zoveel). Ik heb een puzzel van vier blokken waar je steeds plaatjes van kan maken, en een spelletje waarmee je kleuren kan leren door met een dobbelsteen te gooien, en een magnetisch tekenbord van Nijntje waar ze ook letters en cijfers op kan oefenen. Ze is daar nogal mee bezig, dus leek dat me wel leuk. We hebben morgen ook die echo, dus beetje rare dag. Tot overmaat van rommeligheid moet ik ook nog presenteren op een werkoverleg, en ben ik nu zo doodop van het de hele dag in de keuken staan dat ik echt niet weet hoe ik morgen moet functioneren Maar goed
Evenstar alvast van harte. Natuurlijk, jij beviel een dag voor mij. Succes met de echo. Ik duim dat alles gewoon goed is (toch altijd spannend). En slaap lekker!
Klinkt lekker die muffins!!! Ohhhh, morgen Renske ook alweer 2.....Kan me wel voorstellen dat het een beetje rare dag is morgen ivm die echo...Zie je er erg tegenop??? En dan ook nog een presentatie geven....Pittig hoor!!! Heel veel succes (presentatie) /sterkte (echo) /plezier (verjaardag) morgen met al die zeer verschillende activiteiten!
En idd zo'n meisje in je bed is erg gezellig. Moet altijd zo lachen als ze bij ons in bed ligt, soms heeft ze zo'n wakker moment (zit ze om half 1 liedjes te zingen, geweldig!!). Maar ze gaat dan altijd zonder protest slapen.
@ Knor, nog niet gehoord. Man oh man! Die is groot! Wow! Grappige naam. Rafi. @ Evenstar, gefelie met je kleine meis voor morgen! Klinkt lekker die muffins. En ook nog een echo. En heeeel vee succes met de presentatie! Je kan het! *virtueel steuntje in de rug.*
Ja! als je oud bent... krijg je het er niet meer in.... hihi (ervaringsdeskundige spreekt hier... hihi
Dan is het idd een ander verhaal! Aidan neemt het hele bed in beslag en draait verschrikkelijk! Plus hij vindt het dan zo gezellig dat het een hele tijd duurt voor hij uberhaupt slaapt.....Daarom wil ik hem echt niet in mijn bed hebben! (hebben dat vorige week wel gedaan omdat hij zo ziek was, heb nachten niet/nauwelijks geslapen!)
Mevr.... heeft trouwens een nieuwe hobby Huishoudtrapje erbij pakken... en dan in een zwembadje gevuld met ballen en eendjes... springen / duiken... Ik hou mijn hart vast...
Hier ook zo'n wriemel kont. Slapen wat is dat? Spelen.... daar is het toch tijd voor.... kom papa.... kom mama... samen spelen (zeg ze ook letterlijke.... )
haha..... Tja, ik heb het ook niet van mijn moeder..... Denk dat het ook deze generatie is.... Mijn moeder bijv is nog uit de tijd dat het normaal was dat je thuis bleef bij je kinderen. Dan heb je gewoon ook veel meer tijd om te poetsen! En.......ze heeft nog huishoudschool gedaan, dus die leerde het ook op school..... Ik heb geen les gehad + werken....dus ja, ben geen top-poetser! Ik bedoel: het is hier schoon....maar als ik de overbuurvrouw iedere week de ramen zie lappen, iedere dag beddengoed zie buitenhangen enzo....word ik al moe!
Als ze haar nekje van te voren niet breekt mag ze zeker van mij... (tenminste iemand die dan sportief is in de fam ) Ze is niet tegen te houden. Stunten dat ze uithaalt Echt, glijbanen kunnen ook niet HOOG genoeg zijn. (Ik kijk dan het liefst niet... ik vind dat echt eng)
Yep...... De 60+'ers...... En daar wonen er een aantal van hier in de straat.... Die zijn echt iedere dag aan het poetsen....Voel me dan zo'n kneus....Bedacht me vanmiddag ineens dat ik werkelijk in die 2 jaar nog nooit de ramen hier gelapt heb!!! Manlief heeft het 1x gedaan en mijn moeder 3x ofzo (dus zo, eens per half jaar!!! ) * schaam schaam schaam *
Een echte tomgirl dus.... Lekker gevaarlijk doen, rauzen.......!!! Leuk hoor!!! Ik hou wel van stoere meisjes....En op een of andere manier gaat het ook echt altijd goed...
* schaam schaam schaam * Ehm.... ik heb toevallig gister de ramen, aan de binnenkant, op kinderhand hoogte schoon(ig) gemaakt. Glasdoekje.... Enne we wonen hier al eh... 5 jaar of zo... Het is wel door anderen gedaan... maar het laatste jaar niet meer... * schaam schaam schaam *