Laten we het hopen Ik ga er maar van uit. die van jou wordt ook een stoere chick! ( ik had alleen niet verwacht dat ik met de geboorte van mijn dochter zo'n meut zou worden... . Ik rij bijna geen motor meer... ik hou opeens van roze dingen...en jurkjes... Niks stoere mama-chick hier...
Wat een rust hier terwijl er toch geen bal op tv is (of stoot ik mensen nu voor het hoofd die hun favo-programma kijken??? solly!!!)
Whahaha, Gelukkig ben jij nu zwanger en heb je van die schoonmaak woede aanvallen... want ik was al bang dat je dat altijdddd deed. En je huis altijd spick and span was... Maar gelukkig niet. *zucht van verlichting*
Tja, kinderen maken je softer he! Ik hou zelf totaal niet van de kleur roze (oke, als accent.....maar niet als hoofdkleur!).....prinsessen enzo hebben me nooit getrokken....Was zelf ook geen meisje-meisje....(en nog steeds niet, draag geen make-up, hou niet van tutten.......al draag ik sinds een jaar wel rokjes/jurkjes! ohoh!)..... Dus ik hoop idd dat die kleine niet ineens prinsessenjurken enzo wil....Ben ook wel benieuwd hoe ik daar dan in sta...... Vrees dat ik een muts ga worden.......
Tv? abbo tv vorige week opgezegd. (Wie bracht mij nou op het idee... zij was ook bezig allemaal dingen te regelen ivm abbo's enzow...) Maar daarstraks wel de film real steal gekeken. Wel aardig. hihi. Een robot film met Hugh Jackman met een hoog Rocky gehalte.
Nee johhh, kom over een half jaar eens terug......zwijnenstal!!! Ik hou het bij, het is netjes/opgeruimd/schoon..... Maar iedere week ramen lappen en keukenkastjes schoonmaken = nee, dank je!
Meis... ik liep te gillen IK WIL GEEN ROZE!!! Enne eh... dat is nu dus verandert. Verder draag ik ook geen make-up en tja meisje meisje... wat is dat? Ik geloof niet dat ik onder die noemer val. Ook nooit gedaan. Zelf tijdens mijn trouwerij niet. hihi
Ik kijk het 8uur-journaal trouw en op maandag babyprogramma op TLC....maar verder..... Zie maar bar weinig....Soms een film of documentaire....Maar geef mij maar liever een goed boek!
Ws even in mijn andere vaste topic aan het lezen vandaar de rust aan deze kant. En hier heel decadent een hulp in de huishouding en een glazenwasser, is hier ook echt niet mijn hobby. En hebben de hulp genomen kort na het overlijden van mijn vader, werkte toen nog fulltime maar ging op mijn ene vrije dag veel naar mijn moeder ivm alles.. Toen de kinderen kwamen hebben we haar gewoon aangehouden. Ondertussen al wel een ander maar bevalt echt goed!
ehm... het is hier... redelijk schoon ? (ik probeer het echt bij te houden... BG is zeker schoon. Maar in mijn eentje gaat het erg moeilijk. Ben blij dat manlief steeds wat meer weer op zich neemt.)
Dat was ik dan . Maar hier nog wel tv alhoewel ik weinig echt volg. Op het moment alleen wie is de mol en THE voice. En als ik tijd heb kijk ik DWDD.
Ik ben stink jaloers! Wij hadden er ook een... maar ze was iets te duur.... Er bleef nog al het een en ander aan haar handen plakken... wat van ons was. Dus manlief wil er geen meer... ARG!
Bedankt nog! Je gaf mij de motivatie om dingen aan te pakken! Heeft goed geholpen! Enne... geen tv kijken.. Ik raak dadelijk nog in een sociaal isolement... Geen tv, geen hyves, geen facebook, geen twitter, geen word freud, geen ping, geen whatsapp... etc...
Dat lijkt me ook echt fijn....Helaas hier geen budget voor.... Al is het maar voor de grote klussen (ramen lappen, badkamer schrobben enz).....Heerlijk hoor, geniet ervan!!!
Morgen nog even de traktaties afmaken, ik heb papieren koekiemonsters gemaakt met een reepje ontbijtkoek. Leuk geworden, zal nog wel een foto maken als het helemaal af is.
Zow! Dat kan je nog wel een keer zeggen. MAaar! Ik bedenk mij net dat ik nog 2 bonnen heb liggen. ooit via eh... hoe heet die site ook alweer? eh... ... puntje van mijn tong.... eh... Hoe dan ook.... 2 bonnen van een schoonmaakbedrijf. Kosten normaal 100,- eurp en nu voor 30,- euro huis van top tot teen schoon maken. die ga ik maar eens opsnorren . na de verjaardag. hihi