Klaar wakker sinds half 4... en had zo'n voorgevoel... werd min of meer naar forum toe getrokken... hihiih!!
@Evenstar: Gefeliciteerd met Renske en succes met de echo! @Knor en familie: Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter/zusje!
Goedemorgen, Ik dacht vanmorgen ff snel op zp kijken,heb ik gewoon alle spanning van vannacht gemist . Maar gaaf hoor Knor. Hoe vindt Aidan het, heeft die dr al gezien? En hoe voel je jezelf? Bellie, gefeliciteerd. Evenstar, succes vandaag. Lila, das lief zeg. Back, wat ontzettend balen zeg. Dikke knuffel. @maten, Stijn gaat ook pas net richting 92. Vandaag naar het cb, dus dan weet ik hoe lang hij is. @kaartjes zonder naam, heb er wel een voor Noor gehad poosje terug. @huishouden, het is hier schoon, maar wel rommelig. Kan volgens mij ook niet anders met kleine kinderen. Wij hebben ook een glazenwasser voor de buitenramen, waar geen balkon zit. En een voordeel van klein wonen is dat je ook zo klaar bent met schoonmaken en niet al te veel troep bewaard. @roze, ook niet mij kleur. Ik was ook geen meisjes meisje vroeger. Moest er ook echt ff aan wennen toen we hoorden dat we een meid kregen, maar nu vind ik het super. Heb wel weinig roze dingen in de kast liggen. Dat harde roze vind ik inmiddels wel ok, maar dat zacht roze dat komt er nog niet in. @weeen, hier nooit super regelmatig, maar bij de ctg bij Stijn kon ik elke keer zien als dat nummer opliep en dan wist je ook er komt er weer een. Zo irritant idd. Hier nog even genieten van de rust, Noor was net wakker, maar die is nu weer in slaap gevallen in de box. Stijn is wel al een beetje aan het rommelen, dus die pak ik zo. Straks naar het cb voor Stijn. En vanmiddag op kraamvisite.
OOOO ik heb ook alle spanning gemist haha. Maar werd blij verast door je sms knor!!!! Ik werd ook emotioneel van je verhaal hihi mijn eigen bevalling kwam weer terug het is ook zo bijzonder!!! Fijn dat alles zo goed is verlopen en je hebt het ook weer super vlug gedaan. Fijn he niet ingescheurd enz hier ook maar 3 hechtingen die na 8 dagen eruit werden gehaald de vk zei oooo hier is niets gebeurd haha. Maar geniet van de kraamtijd met je gezinnetje!!! Erg mooie en bijzondere naam. En nogmaals gefeliciteerd!!!
nelta veel plezier vanmiddag op kraamvisite!! Evy kwam gewoon om de 3 uur dus 3 en 6 uur was het feest ik ben zo moe!!!!!! pfffff sem was ook al om 6.30 wakker. Evy had weer bij ons in bed geslapen ik snap het gewoon niet ben 1,5 uur bezig geweest in haar bed maar steeds is het 10 min huilen effe stil dan denk ik ooo ze slaapt en dan is het weer feest en nu leg ik haar in bed en ze is gewoon stil. overdag slaapt ze gewoon 3 uur in dr eigen bed
Goedemorgen!! Wat leuk om in te loggen en de bevalling van Knor zo'n beetje terug te lezen GEFELICITEERD !!!!!!! Nu lekker genieten van je gezinnetje!! En ik ben wel benieuwd hoe Aidan het vond toen hij wakker werd! OOK GEFELICITEERD voor Renske, 2 jaar. Fijne dag nog! @Hier, Olivier is opeens superverkouden en heeft in een keer echt mega veel kwijl. En rode wangetjes/ mond. Vreemd. Ik ga even lekker met 'm op de bank hangen (ben vrij vandaag) Doei!
Gefeliciteerd knor en man met jullie mooie dochter geniet er maar van. Dames bedoel dit goed niet om uit te lokken of iets alleen om knor te feliciteren voor de rest ben ik weer weg.
ik heb effe terug zitten lezen maar wat heb jij dat snel gedaan!!!!! knorretje... En zo tussen de weeen door nog op zp haha ik had dat echt niet gekunnen. Ben benieuwd hoe aidan op zijn kleine zusje reageert.Maar dat zal vast goed komen want het is ook een schat van een menneke!!
oooo sem is af en toe zo pffffff hahah moet ik perse zitten. Mama zitteeeee mama zitteeee...nee mama moet even iets doen haha
Ik heb net een draagdoek besteld van bykay ben benieuwd lijkt me toch wel erg handig met 2 kids kan ik er makkelijker tussen uit