@ evenstar: Gefeliciteerd met renske! En succes met de echo, spannend! @ felicitaties: Thnx allmaal, jullie zijn lief! @ aidan: Werd om 9uur wakker, heeft door alles heen geslapen! Aoife heeft de eetste kusjes al binnen! Hihi! Aidan zat de hele tijd: ahhhhhhh, wow! te roepen! Heefy haar hand vastgehouden, neusje-neusje gedaan en kusjes gegeven! Hij vond het interessant! @ uhhhhh: Sorry meiden, vergeef me! Niet onthouden wat jullie schreven! @ draagdoek bykay: Heb ik ook, ben benieuwd hoe dat gaat! Succes ninja! @ naweeen: Rotdingen........zou verboden moeyen worden
ahhhhhh wat een smelt moment he knorretje!!! Ik ben zo blij voor je dat je eindelijk je meisje hebt(en zie jewel op het moment dat je denkt overtijd te gaan komen ze hoor haha)wel grappig dat nelta,ik en jij net na de 39 weken bevallen. Oja naweeen verschrikkelijk he ik heb er 5 dagen echt veel last van gehad. Pcm slikken dat verlicht wel iets
Hallo meiden, @ninja: bekken gaat niet goed, heeft ook met de sneeuw te maken nu, ga toch voorzichtiger lopen...wat dat betreft hoop ik dat de sneeuw snel weg is... Jodela: beterschap met olivier Evenstar: Gefeliciteerd met Renske en veel succes met de echo! Nelta:succes op CB en veel plezier op kraamvisite! Hier vandaag niet naar mijn werk, ga straks 3 wassen opruimen....en naar het bos met de honden...ff nieuwe camera uittesten... Oh en ben zooo benieuwd, we krijgen vandaag de proefdruk van ons geboortekaartje! Ben er helemaal al blij mee! Tot later dames
balen van je bekken laura ik weet er alles van bij sem had ik het ook zo erg. Doe rustig aan want het word alleen maar erger en zo voorkom je dat je richting het einde helemaal niets meer kunt diike knuffel evenstar gefeliciteerd met renske en suc6 met de echo!!
Wauw knor bevallen!! Ik ga snel teruglezen!! Gefeliciteerd meid!!!! @hier trouwens net een avondje uit eten geboekt voor manlief en mij via de actie van restaurantweek. Gaat vandaag in! Diverse restaurants bieden een menu aan voor 27,50 pp ipv de achterlijk hoge prijzen die ze normaal vragen.
Goodmorning! Even bijlezen. Om te beginnen: Dondersteen ontzettend bedankt voor je lieve kaart voor L's aankomende verjaardag! Ze was er erg van onder de indruk. LD: kijk dat is leuk zeg dat je broertje tompoesjes mee neemt! voel je je al beter?
Whaaaaaa jeetje mina knor, wat is dat SNEL gegaan, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Aoife Supercoole naam!!! Geniet van je gezinnetje!
SM: leuk! nog op een speciale manier verteld? Jodel: geweldig! Knorretje: ja die regering van dit land...daar kunnen we trots op zijn hoor. NOT! hoe is het met jouw? Boni: dank je!
Dondersteen: grappig dat je dat zegt van een advocaat ind e arm nemen voor deze kwestie. Heb morgen de rechtzaak voor de andere kwestie (heb zoveel kwesties tegenwoordig joh ) en daarvoor had mijn advocaat gisteren stukken door de bus gegooid. Ik heb haar vanmorgen gebeld om de laatste dingen door te nemen en daarin kwam ook naar voren dat door dit alles ik in de kwestie van het huis ect zit. Dit komt dus nog wel naar voren morgen Mocht het er op aan komen of nodig zijn om een advocaat te hebben, ten aanzien van de kwestie met baan en huisvesting, dan neem ik de gene die ik nu heb daarvoor in de hand. (deze heb ik ook via het juridisch loket) Dank voor het meedenken! O MOEST IK HET KAARTJE LATER OPENEN? NIET GELEZEN. *SCHAAM*
Jeetje, had gisteravond visite, had niet verwacht dat knor vannacht zou bevallen! Ook ik heb dus alle spanning gemist! Was dus toch echt stilte voor de storm haha. En wat heeft ze het toch snel gedaan! We zijn geloof ik allemaal wel sterren in snel bevallen he hihi. @hier: Dinand is naar het KDV toe. Die is vandaag zijn verjaardag aan het vieren. Zijn verjaardagsmuts lag al klaar, maar zal mij benieuwen of hij hem op zijn hoofd wilt hihi. @ eeeeh...schoonmaken! Ik ben een poetsfreak. Nooit echt geweest hoor, maar ik heb het echt over gehouden aan de zwangerschap van Fabiënne. Gelukkig niet meer zo erg meer als tijdens de zwangerschap, maar het is echt wel aanwezig! @tandjes: Aaaarg, wanneer komen die krengen eens door bij me meisje! Ze loopt niet anders dan te zeuren en te klagen, mag niet aan haar mondje zitten, en eten = auw. Heb haar net maar een zetpil gegeven, hopelijk werkt dat een beetje zo. @ eeeeeeh?
Donder: Bedankt voor je kaartje!!! Superleuk! Dinand heeft hem alleen nog niet gezien hihi. Hij zal vanmiddag wel zeggen: Rafje, rafje! (girafje) hihi.