Zo, bijgelezen.... Net heel verhaal getypt, sluit de computer uit zichzelf af voor updates....grrrrr..... Nieuwe poging: Vandaag een verplicht rust-dagje. Gisteravond nieuw mesje op de eeltschaaf geplaatst en om een of andere vage duistere reden daarna allebei mijn kleine tenen opengehaald.....En bloeden dat het deed, en pijn!!!..... Hele nacht met verband om en sokken aan in bed gelegen. Nu doen mijn tenen erg pijn, krijg mijn schoenen niet eens aan... Dus vanochtend maar niet wezen zwemmen met Aidan.... Effe 2 wasjes weggewerkt, maxi-cosi hoes gewassen, vluchttas klaargezet (kreeg ineens zo'n drang!?) en lekker met Aidan gespeeld (12 boeken gelezen, duplo-kasteel gebouwd en rondgereden met de tractor!!!).... Na de lunch was hij erg moe dus heb hem maar om 12.30 het bed in gegooit.....Benieuwd hoelang hij nog slaapt.... En jullie? Wat hebben jullie vandaag gedaan???
@ninja: ook al via fb gedaan, maar natuurlijk ook ff hier: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam en prima gewicht. Lekker genieten nu en hoop snel spam te zien! @knor: hilarisch hoe Aidan in zijn bedje ligt hihi. en ben nu benieuwd naar jou meisje @sm: super leuke spam van Jaylinn @bloem: ik denk dat jij Elin een mooie naam vindt? @LD: hoe voel jij je nu? Zo, hier een ochtendje gewerkt en net ff wat gegeten, nu ff uitnodigingen schrijven voor E.s verjaardag en straks komt er nog iemand van de woningbouw een kraantje maken in de badkamer. E. ligt lekker te slapen. Verder weinig nieuws hier... Fijne dag allemaal! X Oja, ik ga NIET mee de 28e. Vier toch voor een paar mensen die dag E.'s verjaardag, anders wordt het zondags te druk. Alvast veel plezier en hoop er een volgende keer weer bij te zijn... Liefs!
Dat zou je denken ja....En is dit nog best beschaafd!.... Soms ligt ie er helemaal met zijn benen overheen...Of heeft hij alle knuffels onder zich gestopt.... Gekke druif!!!.....
Meeting: 28 januari! Locatie: Indoorspeeltuin Utrecht www.kidzcity.nl Tijd: 10uur Wie gaat er mee??? * Knorretje84 (manlief gaat mee) * Guppekop (mits in de buurt) * Nelta * Back * Lilalief * 1dondersteen * Super Mummy * Laura28 Zo, nog ff laten zien....Gaan er nog meer mensen mee, en zijn er nog meer meiden die hun vriend/man meenemen??? Heeft iedereen van iemand een tel.nr zodat we elkaar kunnen berichten mocht je toch niet komen....Niet dat we maar zitten af te vragen waar je bent...Snappie???
"workshop" taarten decoreren (bij Super Mummy) Wanneer? 21 januari! Hoelaat? Wie wil er mee??? * knorretje84 * nelta * * * Graag alleen wel bijdrage voor marsepein, taart + vulling Nog meer die willen?
Meeting: 28 januari! Locatie: Indoorspeeltuin Utrecht www.kidzcity.nl Tijd: 10uur Wie gaat er mee??? * Knorretje84 (manlief gaat mee) * Guppekop (mits in de buurt, wim wil ook mee) * Nelta * Back * Lilalief * 1dondersteen * Super Mummy * Laura28 Zo, nog ff laten zien....Gaan er nog meer mensen mee, en zijn er nog meer meiden die hun vriend/man meenemen??? Heeft iedereen van iemand een tel.nr zodat we elkaar kunnen berichten mocht je toch niet komen....Niet dat we maar zitten af te vragen waar je bent...Snappie???
@ Knor jaja maar moet gebeuren... anders blijf ik er tegen aan kijken... Dus net maar 1 van de 2 kasten in elkaar gezet, zo nog de tweede doen. Dan kan vriendlief de oude/grote uit elkaar halen, en dan neemte me pa die morgen meteen mee... krijgen we ruimte!!
Hier kijk ik nog of ik maurits meeneem. Wel makkelijk om de mannen achter de kids aan te laten rennen
@ Knor leuke spam!! Devin staat ook altijd op het krukje als ik eten aan het maken ben... wil hij ook helpen de lieverd! Grappig hoe hij in bed ligt, Devin ligt altijd bovenaan helemaal in t hoekje... ook zo lief te slapen. Jaylinn is aan het knutselen hahaha, verfen, tekenen, knippen en plakken. Zo grappig om te zien.
Stijn slaapt ook vaak op zn knuffels en vaak op zn buik met zn kont in de lucht. (knietjes opgetrokken). Lijkt me toch ook niet lekker liggen.
Devin ligt ook op zijn buik en zijn kont in de lucht hahaha!! Zo grappig!! Jaylinn doet het soms ook nog. Ik ben ook een buikslaper, maar niet met me kont omhoog hahaha
Ff een vraagje, wat zouden jullie doen? Ik moet straks waarschijnlijk Stijn ophalen op het kdv, maar nu twijfel of ik Noor dan ff in de auto kan laten. Op zich wel het makkelijkst, hoef niet met dr door de regen en ik ben binnen een paar minuutjes weer bij de auto, die ik waarschijnlijk wel in het zicht kan parkeren. Maar toch twijfel ik....