tja, lastig. Je moet zeker of de wagen helemaal uitklappen of de mc uit de auto halen? Of je neemt dr gewoon ff "los" mee, of werkt dat niet als je stijn bij heb?
Hihi, idd..... Lekker die mannen mee....maken ze zich ook nuttig!!!....en zijn ze 's avonds allebei gesloopt (kids+mannen)....hebben wij rust!!! hihi.....
Moet op zich wel kunnen....zeker als ze slaapt.... Doe wat je gevoel je op dat moment vertelt....Zegt je gevoel NEE, dan moet je het ook echt niet doen....Zegt je gevoel, kan wel, dan doe je het toch......
Ik zou dan alleen de mc eruit halen, maar bij ze erin zetten, moet ik eerst stijn doen, anders smeert hij hem, maar dan regent Noor nat, of ik moet de mc er eerst ff los inzetten, dan Stijn en dan de mc vastzetten. Ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen qua slapen en voeden Noor dan, best ff puzzelen.
Idd..... Af en toe (heel vaak) zijn het ook net kleine kinderen he! Dacht dat ik dat afgebakerd had door er een te nemen die 6 jaar ouder is.....maar helaas.....
Puzzel ze.... Maar idd lastig...zeker met de regen enzo.... Komt er flink uitvallen nu! Zou zelf eerst de mc los in de auto zetten, stijn erin proppen en dan Noor vastzetten.....
Ik kijk idd wel ff op het moment zelf. Als het zulk baggerweer is laat ik dr denk in auto. Het is maar een klein stukje, maar vind het een beetje onzin om dr nat te laten regenen.
Nelta: Ik zou d'r gewoon lekker meenemen. Je weet nooit want voor debiele automobilisten er rondrijden. Het zal maar net gebeuren dat een of andere idioot jouw auto raakt, denk dat dat jezelf nooit zal vergeven als er iets met noor gebeurd. Wat ik vaak doe als Fabiënne slaapt is snel heen en weer. Briefje ligt standaard in de auto en een briefje in mijn portemonnee. Ik vraag aan de buuf of ze de babyfoon even wilt hebben en dan haal ik Dinand op. Dan is er iig iemand op de hoogte dat ik Dinand aan het halen ben en mocht er dan iets gebeuren, dan kunnen die eventueel ingrijpen.
Ik nam M altijd mee bij het ophalen (vonden de andere kindjes helemaal geweldig) en zette haar daarna idd eerst los op de achterbank, dan J erin en vast en dan M vastzetten.
Zou het niet handig zijn als jullie ook een fiets met een zitje op het schip zouden hebben? Hoef je niet alles te voet te doen.
En nog twee. Stijn achter zn "nieuwe" tafeltje. Heb ik vroeger zelf ook achter gezeten. Mijn vader heeft het zelf gemaakt.