met paramollekes en ibuprofen is er niks aan de hand anders hoofdpijn en nog steeds een neus vol groen
beterschapsknuffel! Hier: zo lekker bankhangen. morgen eerst voor mijn nagels en dan met moeders even naar de stad. kijken of ikd an wel wat kan vinden L moest maar lang gana slapen op het kdv zeiden mijn ouders . Vertrouw ze niet, er is iets gaande hahaha. Tot morgen!
Goedenavond Hier drukke dag dus, nu best wel moe... Zometeen lekker naar bed. Morgen weer vroeg op, eerst kids wegbrengen naar KDV, dan zelf weer opruimen, me pa komt even kozijnen doen en rolgordijn ophangen. Dan is dat ook vast klaar... Eindelijk begint het op te schieten hier!! @ Dondersteentje cool bed met glijbaan!! @ Back hangze!! @ Gup beterschap! Wel vage pijn in me (.)(.), vreemd!! sinds de vorige eisprong al... wat zit een vrouwenlichaam soms toch ingewikkeld in elkaar... Nou weltrusen alvast, nu lekker cinderella story kijken
Kijk das nou eens leuk, een jurk voor een 10tje!!! En wat gaaf!!! Ylva een hoog bed met glijbaan.....Aidan zal jaloers zijn!!!... Maarrruhhhh gaat ze daar al snel in dan??? Vind je dat niet eng, de hoogte???
@ Nelta: Wat een lieve spam van Noor.....Droppie! @ Back: Mmmm, idd vage bijeenkomst....Zou ook niks voor mij zijn! Veel plezier morgen.....Ben benieuwd wat ze voor je in petto hebben..... @ Lilalief: Hoe is de echo gegaan??? Ben benieuwd!!!
Zo he, Net mezelf de keuze gegeven: Zak m&m's of bak yoghurt...... En heb gewoon voor de yoghurt gekozen......Hoe knap ben ik!!! * geeft zichzelf ff een schouderklopje! *
Hoi! Voorlopig krijgt ze dat bed nog niet hoor. Ff eerst sparen. En het laminaat moet eerst op de studkamer vervangen worden..... poezen hebben met oud en nieuw daar een kattenbak van gemaakt..... Jakkes!!!!!! Ik heb net 2 sinaasappels op.... gezond he? (we hadden geen ships.... hihi)