Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik heb ander nummer... daarom geen sms gekregen.
    Heb jou tijdje geleden wel nummer wijziging gesmst.. :)

Maare gefeli met je echo!! Hopelijk kun je nu beetje genieten!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier vroeg op... maar wat een nacht zeg!! Heb heel lang wakker gelegen, kon gewoon niet in slaap komen... En waarom geen idee. Net gedoucht, zo nog ff snel stukje van kozijn in grondverf doen en dan kan me pa straks de rest doen... Wordt echt mooi :)!

@ Bedden: gaaf!! Maar idd best prijzig!! J. heeft een halve hoogslaper met tentje eronder en klaar :)! D. heeft nu nog ledikant (1 kant kan eruit, dan soort mini peuterbed, als hij er aan toe is) verder krijgt hij een echte Cars kamer... hij is al zo trots op zijn cars stickers op de deur :)~

@ Donder ahhhh zo lief van je ll'en!! ;)

@ Uhhh

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lila, wat super dat de echo goed was:D. Gefeliciteerd, en nu proberen te genieten!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ goedemorgen allemaal

Hier heerlijk geslapen, had nog wel wat langer kunnen blijven liggen. Dinand hoorde ik om half 8 wakker worden, een kwartier later was het heel hard: PAAAAAPAAAAAA, MAAAAAAAAMAAAAAA! De schat hihi:p. Fabiënne ligt nog te slapen. Klein slaapkoppie dat het is (lijkt op haar moeder hihi:p). Oh, geloof wel dat ze nu lichtelijk wakker begint te worden. Ga maar eens om het hoekje spieken:p.

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ohhhh, wat fijn!
    Gefeliciteerd! Opgelucht?

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    super!

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen!

Hier heerlijk geslapen! 8.15 werd aidan wakker en die heeft tot 8.45 in bed gespeeld dus kon ik me rustig aankleden!

Vandaag vrijdag de 13e, prachtige dag!

Manlief en ik zijn vandaag 5 jaar bij elkaar en vandaag is het nog precies een maand tot de uitgerekende datum!

Gaan vanaaf uit eten........zin in!

Verder vandaag rustig aan. Er staat nog een was te draaien, zo even naar de markt en bij de hema een pakketje ophalen!

En jullie plannen?

8. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemorgen,
    :x
    Hier braknacht gehad. E. heeft van 23 tot 4 lopen spoken. Had wat verhoging en hoesten. Om kwart voor 4 was ik het zat en na een pcm heeft ie nog tot 8
    Uur geslapen. Vanochtend geen koorts meer, nu met oma mee. manlief heeft zich ziek gemeld, had totaal geen zin om met bepaalde collega te staan en was erg moe. Hopelijk hoort hij vandaag meer van zijn sollie... Duik zo ook nog ff het bed in
    Moet om twee uur beginnen en vanavond nog nieuwjaars receptie van het werk pfffff

fijne dag allemaal!

X

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ mammamia:
    Balen zeg zo"n nacht!
    Wel fijn day oma etienne ff mee kan nemen, kunnen jullie idd ff bijslapen! Wat een luxe, geniet ervan!

slaap lekker en werk ze vanmiddag!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    goedemorgen meiden!!! sorry ik kan niet bijlzen tis drukkkkkk haha.

Ik zal effe me verhaal vertellen.

Nou wo avond kreeg ik dus krampen om de 5 min. Ze waren niet heel heftig maar wel sterker dan voorheen. Na een uur heb ik het zh gebeld en mocht komen. effe sem naar opa en oma gebracht en ik was in tranen want hoe vaak waren we al niet terug naar huis gestuurd. In het zh aangekomen werd ik aan de ctg gelegd alles was met de kleine en mij. De vk ging inwendig onderzoek doen en ik had 4!!! cm eindelijk!!! ik ging dus bevallen.... Dit was om 22.30 alleen de weeen werden niet echt sterker en niet regelmatig meer balen dus. Om 2.00 had ik dus ook nog maar 4/5 cm maar om 3.00 begon het echt door te zetten. De weeen werden erg pijnlijk kon me ook moeilijk concentren op de weeen om ze weg e zuchten. De vk deed inwendig onderzoek en ik had 7 cm om 4.00 toen werden de weeen erg heftig kon ze totaal niet wegpuffen raakte in paniek enz.. toen deed ze rond 5.00 weer inwendig onderzoek 8/9 cm en de vliezen werden gebroken. e had in het vruchtwater gepoept dus helaas moest ik 8 uur blijven. Na het breken van de vliezen is Evy in 14!! min geboren haha niet normaal wat een heftige strijd was dat zeg. De persweeen duurde 2!!!! min. De verloskundige vond het een hele mooie bevalling het was ook zalig rustig alleen de vk,vpk en ferry en ik waren erbij! het ging zo vredig.

Ik heb zitten janken toen ze geboren werd!!! Wat is ze mooi!!!!

Het gaat super met dr de bv gaat echt super!!! zoveel beter als bij sem echt een natuurlalent. Alleen in de nacht heeft ze mama honger maarja lekker knuffelen heerlijk haha. we hebben een super kraamverzorgende en stagaire ze zijn heel leuk met sem zodat ik me ook op Evy kan richten.

Ik zal zo een foto spammen van onze prachtige dochter Evy.

11. Sommige dingen wel ja :D Maar die flipbuien heb ik dit keer niet zo, de eerste keer meer! Was wel een hele leuke voorstelling en vond die muziek tussendoor ook leuk.

12. Ik was helemaal erg gisterenavond, heb aardappelpuree toefjes in de oven gedaan :D

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ninja, fijn dat alles goed is!

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    was net politie aan de deur bij de buren was ingebroken of ik iets gehoord hen. heb de hele nacht wakker gelegen maar niets meegekregen

15. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    Lilalief wat zal het een opluchting zijn dat je een goede echo hebt gehad! Gefeliciteerd hoor!

En Ninja wat een pittige bevalling zeg, gelukkig nu lekker thuis... Fijn ook dat de borstvoeding goed gaat! Geniet ervan meid, je hebt het verdient!

16. Hey Ninja!! Goed gedaan meisje! En wat snel zeg, 2 min persweeen en ze is er. Ben heeel erg benieuwd naar je spam!

17. @lilalief, gefeliciteerd met je goede echo!

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dat nummer heb ik gesmst, uit die sms dat je een nieuw nummer hebt! :)
    Ik zal nog eens checken, heb je het juiste nummer in die mail staan op onze gezamelijke gmail?

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel voor je felicitaties allemaal!

Ik ben inderdaad wel opgelucht..

Wat jammer is; we hadden een mooie echo foto, maar de muis van het echo apparaat werkte niet goed.
    Dus terwijl ik met de VK praatte heeft Frank die muis uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
    Heeft 'ie de echo foto weggeklikt!!

Maar ja.. de 26ste mag ik weer.. :D

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nou gebeld door werk... zat er al op te wachten. Dat ik te lang vrij zou zijn, nou volgens mij agenda niet hoor... Nu hebben ze gezin vanaf morgen en maar besloten dat ik die maar ff afmaak tot vrijdag. Vrijdag heb ik ook eindgesprek, dus wordt een lange week!! Hoop echt dat het een leuk gezinnetje is, kindje is trouwens vanochtend geboren, 2de kindje... ben benieuwd!! Gewoon even van mijn allerbeste kant laten zien :)!

@ Lila hmmm vreemd heb niks gehad...

@ Ninja fijn dat het zo snel/goed gegaan is. Ben benieuwd naar de foto van je meisje!! Geniet er maar lekker van!! Hoe vind Sem het?

@ Uhhhh... nou hier me pa net weg, rolgordijnen hangen, kozijnen zijn geschilderd, alleen paarse muur moet nog een laagje hebben, dus moet nog ff verf bijhalen. Woonkamer is grotendeels leeg... dus schiet echt op nu. Zo eerst ff eten en gtst preview kijken en dan nog ff verder!!

Deel Deze Pagina