Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Niet??

Ik moet zo 3 uur naar een mw die meerdere hersenbloedingen heeft gehad praat niet zit alleen maar in stoel te zitten en naar de tv te kijken. Hoe ga ik dat 3 uur volhouden? Daarna na een andere mw maar die praat wel en dan moet ik ook nog de hond uitlaten dat is beter te doen :p

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Ninja, wat een mooi meisje zeg en wat lijkt ze op Sem. En wow snel zeg. Ik vond mezelf al snel met 5 minuten persen, maar jij doet het gewoon nog ruim twee keer zo snel ;). En mooi dat bv lekker loopt.
    Geniet ervan.

Bloempje, ach je bent zwanger dus dan mag je de gekste dingen eten :D.

Knor, gefeliciteerd met jullie 5 jarig samen zijn.

Mammamia, hmm dat schiet niet op zn brakke nacht.

Gup, lekker toch iemand die ff meehelpt.

Hier, vanmorgen eerst ff langs de ANWB geweest om een vakantie aan te vragen. Als overal plek is gaan we in de zomer naar Wales en Ierland. Daarna ff gegeten en ben ik alleen ff kleren gaan shoppen voor de kids. Voor Noor een tuniekje en legging gekocht en voor Stijn 2 broeken, 3 shirts (2 lange mouw en 1 korte mouwen) en 5 paar sokken. Was eigenlijk ook nog op zoek naar mooi overhemd voor Stijn zn verjaardag, maar daar kon ik niet voor slagen.
    De mannen zijn nu ff naar de kinderboerderij, dus ff rust hier.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Oke ik snap. Wel jammer. Denk ik? Is er helemaal geen mogelijk heid om op he schip een klein apart gedeelte voor zo iets te maken? Dat zou jou een hoop schelen denk ik?

4. Meiden wat bevallen jullie snel zeg in 2 en 5 minuten! Mag ik vragen hoe lang jullie bij de eerste hebben moeten persen?

Ik precies een uur, nog best snel maar sam was in ademnood dus moest er vlug uit, dus heeft de vk een elleboogje meegeholpen..

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #665 nelta, 13 jan 2012
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012

Anderhalf uur waarvan 5 tracties met de vacuumpomp.

Ik dacht met persen bij Noor, daar gaan we weer en toen we ze er bijna al. Stijn was trouwens een sterrenkijkertje en Noor lag gewoon goed.

Bij Stijn was trouwens het persen zo anders als bij Noor. Bij Stijn durfde ik in eerst instantie niet zo goed en perste niet goed mee, maar bij Noor, kon ik niet anders, ik moest wel persen. Echt bizar.

6. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Hey meiden, even snel:

Thanks allemaal voor de lieve smsjes, kaartjes, telefoontjes, krabbels en berichtjes in verband met mijn 30ste verjaardag (^). Ja ik durf het inmiddels hardop te zeggen :D.
    Vanmorgen wakker gemaakt voor de kleine meid die super trots was dat mama jarig is en het iedereen laat horen ( of je nu wilt of niet :p) Ook op het kdv! Nagels laten doen en met moedertje naar de stad geweest. Nu wel geslaagd :cheering:. Vanavond verrassing en morgen samen met Larissa verjaardag vieren ;) Dat wordt super!

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Back, gefeliciterrd!!!!

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ninja: wat een prachtig meisje!

mamamia: geniet van zondag!

Lilalief: veel plezier morgen!

Rest een hele dikke knuf en een heel fijn weekend alvast!

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Dank je!

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 30 ste verjaardag een mail paal. Hihih. Nu begint het leven pas goed. Haha;) En heb je je eerste rimpeltje al te pakken.??? :D

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    thanks pnirmal en hoop het. en ja, lachrimpels ;)

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan krijg je een hok waar je je hond nog niet zou willen laten, zo klein:D

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bij daniel niks, bij lydia 5minuten/3persweeen

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gefeliciteerd!

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wow das netjes voor een "eerste" normale bevalling.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kmoet eigenlijk strijken, maar heb pijn in mn voet:( eergistravond gestoten tegen bedla die ik was vergeten dicht te doen.Hele blauwe plek op de bovenkant van mn voet en vanochtend natuurlijk er veel op gestaan met spuiten

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jep:)

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    persweeen: twee in minder dan 5 minuten...hele bevalling dus 2,5 uur. ik moet straks dus ook meteen bellen bij de eerste tekenen (ZK bevalling)

ik ga echt weg nu hahaha. meisje halen en omkleden...dat is het enigste dat ik weet dat ik moet doen...

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Knor, Stijn is volgens mij geïnspireerd door je foto's van Aidan die aan het afwassen is :D

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Iets meer dan 5 minuten. Was supersnel, mijn gyn stond er ook :$ bij. Gezien het stuk eraan vooraf. Ik bedoel 10 uur loeiende rugweeen en dan precies 1 cm ontsluiting hebben. Die hadden niet verwacht dat ik haar na dat verhaal zo snel naar buiten zou werken hahaha!

Deel Deze Pagina