Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    En HAAI trouwens. Ik wist niet dat we alweer in een nieuw topic zaten :)

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Bij J. ander half uur en een knip
    Bij D. 9 minuten (3 persweeen) en klein scheurtje

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Vanmiddag ff boodschappen gedaan, daarna nog ff paarse verf bijgehaald, zodat me pa morgen verder kan...
    En nog ff bij de kapper geweest, kids opgehaald en nu pizza in de oven zitten... lekker makkelijke vandaag!!

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

iemand van jullie interesse in friso hyperallergeen 0-6 mnd?

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sm, staat je leuk (al zou het niet mijn keus zijn, ik ben meer van lang;))
    flesvoeding: nee dank je, die beviel niet erg bij lydia

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Back gefeliciteerd met je verjaardag.

@ persen bij Bram iets minder dan 10 minuten

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Half uurtje persen.. Maar 5 uur (!) persweeen!! Argh..

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Pff, ik had bij stijn ook al vroeg persdrang, maar gelukkig niet zolang. Hoe heb je dat vol kunnen houden? Ik kon het echt niet meer tegen houden op ten duur??

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hebben jullie nog tips voor een leuk uitje morgen? We willen er voor Stijn graag ff uit, maar voor Noor (en mijn) rust niet te inspannend.
    Misschien dierentuin, maar ja daar zijn we al vaak geweest. Zwemmen is geen optie, want ik vloei nog iets.

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik kon het ook niet meer tegenhouden dus moest/mocht een beetje toegeven.
    Ik perste zelf niet maar mijn lichaam wel, heel raar!

Ik bleef steken op 8 cm ontsluiting, ze hebben het uiteindelijk weg moeten masseren, was zwaar..

Heel eerlijk, ik ben nu al bang om nog een keer te moeten!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik zag vooral op tegen die laatste paar cm ontsluiting, die duur bij Stijn behoorlijk lang en veel rugweeen, maar nu ging het echt zoveel sneller. Bij Stijn van 7 cm tot het eind ruim 5 uur, nu maar ruim een uurtje. Die weeen waren nog wel behoorlijk pittig, maar toch kon ik me deze keer veel beter ontspannen en me er aan overgeven.
    Nu trouwens ook pas persdrang bij volledige ontsluiting, dat was bij Stijn ook al eerder.

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb bij sem 1/2 uur gedaan over het persen wel 2 uur van te voren persweeen dat was vreselijk.
    Ik vond de bevalling van sem fijner omdat ik niet wist wat er ging komen. Nu wist ik dat wel en raakte in paniek. Bij sem bouwde het ook op bij evy was het ineens pats boem. Maar nu bleef de vk ook toen ik zei persweeen te voelen haha. Ze zei dat bij de 2de de eerste 6 cm geleidelijk gaat maar dat je ineens doorknalt naar de 10 cm en dat was bij mij dus ook zo. vooral toen ze de vliezen braken was het zo gebeurd.

Alleen nu heb ik veel naweeen das wel en nadeel van een vlugge bevalling. bij sem had ik dat niet.

Oja evy hebben we gemeten en is maar 44 cm haha ukkie!!!

Sem is helemaal gek op zijn zusje en kan zelfs al haar naam zeggen zo geweldig!!!

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Naweeen had ik nu ook meer, hield ook langer aan. Vooral als ze lag te drinken....
    Hier bleven ze nu ook na vliezen breken bij, vond sowieso de begeleiding veel beter in dit ziekenhuis.
    44 cm is idd wel klein zeg.

Stijn heeft et ook elke keer over babietje Noor. Vandaag kwam hij elke keer met een speentje aan als ze kik geeft

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi meiden,

Ff kort want ben kapot. Heb klein btje terug gelezen, maar kom hopelijk morgen nog ff bijkletsen. Hoop in ieder geval op een betere nachtrust dan afgelopen nacht... E. had vanmiddag nog 39.3 en na een zetpil vanavond voor het slapen gaan 37.2 Ben benieuwd... was zelf middag aan et werk en vanavond nieuwjaarsborrel van mijn werk gehad. Duik nu lekker mijn bedje in en hoop er tot uiterlijk! een uur of 8 in te liggen;)

@back: ik had je als eerste hier gefeliciteerd:p Leuke dag gehad? en wat was de verrassing?

Weltrusten allemaal!

XxX

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Binnen 8,5 uur was E. er en de persweeen duurden ong. 1,5 uur... had 9 hechtingen ofzo... Maar ik heb het niet als heftig ervaren, dat was meer de hele gebeurtenis na de bevalling... Zou de bevalling zelf zo weer over willen doen:D

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bevalling overdoen :$ (ik doe gewoon de komende 154 dagen alsof ik niet nog een keer hoef te bevallen :)) Oei. Alleen het persen was fijn en dat was maar 5 minuutjes. Wat een opluchting na die weeenhel.

@Ninja, die naweeen horen idd bij een snelle bevalling en kunnen getriggered worden door bv - maar dat gaat echt over hoor! Super dat de bv zo goed loopt :) Zag een foto bij de bv pijler, erg cute :D

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het is idd erg als evy drinkt,

evenstar is het normaal dat een baby veel scheetjes laat me bv of ligt het aan mij

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    back gefeliciteerd nog!!!

bellie thanxxx voor je kaart hij is super

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Noor laat ook veel scheetjes, Stijn deed het volgens mij amper.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem ook niet maae die had ook veel krampen

Deel Deze Pagina