Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Weet niet of het zeer doet gup, maar het kan iig geen kwaad. Heb het een keer aan de ha gevraagd, zwemmen mag ook gewoon. (als ze zich verder goed voelen).

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Fijne dienst morgen.

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier vanmorgen ff naar Blijdorp geweest. Zo leuk om te zien dat Stijn nu al veel dieren kent. Nu liggen we lekker allemaal op bed ;). Rest van de dag niks meer op de planning.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mamamia, fijne dienst morgen!

nelta, dacht ook wel dat het geen kwaad kon, maar vroeg me af of dat een symptoom van oorontsteking zou kunnen zijn (aangezien hij gister naar zn oor greep en ook snotverkouden is)

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja dat kan wel. Stijn greep ook naar zn oor toen en zn oor was rood. Ook kwam er smurrie uit, maar dat hoeft niet.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    hier gister een druk dagje gehad.

Gistermiddag eerst bij de ene buuf een bakkie wezen doen, andere buuf heeft een kleine die 7 weken jonger is dan Fabiënne, en ze moest met haar andere zoon naar zwemmen. Dus de jongste bleef bij mijn buuf. Hij was zo moe, maar kon niet in slaap vallen. Het lukte mijn buuf ook niet. Dus zei: zullen we ff ruilen? Neem jij Fabiën, neem ik Luca ffies. Ja das goed. Nou het manneke sliep in 3 minuten whaha. Was een supermoeder volgens mijn buuf whaha:p. Ik had daar wel feeling voor zei ze whaha:p.

Daarna eten, en toen heb ik weer eens een avondje leiding gegeven op mijn vrijwilligerswerk wat ik 7 jaar lang gedaan heb. Ik ben er mee gestopt toen ik zwanger was van Dinand. Paul was daar ook leiding, daar hebben we elkaar ook leren kennen hihi:p. Afijn, hoewel het een hele andere club met kinderen was (onbekende gezichten enzo), was ik er zo in thuis! Je weet gewoon hoe je zulke tieners moet bespelen dat ze je meteen leuk vinden. Ze vroegen aan me toen ze naar huis gingen of ik er volgendeweek weer was. Whaha, nou dat weet ik nog niet jongens. Jawel, U (jaja we leren ze ook nog manieren) moet gewoon komen. Daarna wat gedronken met de andere leiding. Toen kwam een goede vriendin van me nog langs daar, vroeg of ik mee de kroeg in ging. Ik paul gebeld, maar dat moest ik zelf weten...Oke, dan ben ik wat later thuis.

Die kroeg is hier vrij nieuw, was er nog nooit geweest. Men men wat een avond. Je raakt aan de praat met onbekenden mannen, naja mannen, eerder jongetjes. Waren best leuke gesprekken hoor, totdat het over relaties ging. Ik heb meteen gezegd: ja mijn vent die ligt thuis op bed hoor! Oh je hebt een vriend...? Ja dat zeg ik toch net! Ja maar alles kan kapot krijg je dan te horen...

Jonge moet je even luisteren...ik heb niet alleen een vent thuis, maar ook 2 kinderen. Die gezichten: :$, jij kinderen? Ja een jongen en een meisje. Jongen wordt bijna 2 en meisje is bijna 7 maanden. Geloofde ze niet, want ik zag er nog zo jong en slank uit. Ja oke, ik voelde me gevleid dat ze dat zeiden hoor whaha. Is toch altijd leuk om te horen. Ik meteen maar even een foto's laten zien om ze af te schrikken whaha.

Maar het schrikte niet af, ze vonden het juist nog interessanter worden. Men, hoe ga ik hier vanaf komen...Ze vonden dat ik de M-factor had??? Wat is nou weer de M factor? toen begonnen ze te grinneken, nou das de MILF-factor.

Mijn hemel, hoe oud zijn jullie? Er was er 1 23, de ander 26, en de oudste was 28...Komop, gedraag je naar je leeftijd! Mannen...

Afijn, ben samen met me dinnetje mee naar huis gefietst, ik lag er om 05.15 uur in:):D, om half 9 stond ik weer "fris" en "fruitig" naast me bed. Was wel moe hoor, maar voordat ik kids had deden Paul en ik dit wekelijks hihi:p. Moet wel zeggen dat ik het wel heerlijk vond om even niet op de klok te hoeven kijken.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan gaan we maar proberen de hap te bellen of ze langs kunnen komen want zus kan de auto eigenlijk ook niet missen en die van ons kan er niet af. Anders word het begin van de avond heel snel heen en weer

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ach, arme Daniël! Beterschap gup!

Mammamia: Hele fijne dienst morgen!

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Als ik minder misselijk ben kom ik reageren! Kan amper eten bah! Dit stukje wilde ik dit keer zo graag overslaan!! :(

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jij hebt maandag een prachtige echo hoor meid! Als je zo misselijk bent kan het toch niet anders dan dan het goed zit!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo om 18.30 afspraak. Ze konden niet komen en met een klein kindje was je eigenlijk altijd wel in de gelegenheid om naar hun te komen. "jazeker, moet ik dan op de fiets komen dan?" "nee maar je zou een taxi kunnen bellen" Tis al goed joh, had eerst zus gebeld, begin van de avond kan ik auto wel lenen maar kon het allicht proberen he of ze wilde komen:D als we in tiel lagen deden ze het wel, maar nu moeten ze 20min rijden en dat vinden ze te ver gezien daniels klachten. Jammer hoor:D

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gup, was te proberen toch:D. Maar denk je aan oorontsteking? Daniël heeft er geloof ik ook best veel last van he? Dinand ook, hij heeft het nu 3 keer gehad in 3 maanden tijd...

Of de AB heeft zijn werk niet goed gedaan (te lage dosering), of het sluimert gewoon elke keer door. Mocht hij het binnen nu en een maand weer hebben ga ik toch maar eens richting KNO denk ik.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja, hij is ook sneller uit evenwicht/coördineerd minder goed dus meer val en stootpartijen.
    eerste keer toen hij 8mnd was, daarna heel tijd niet maar deze winter...Toch maar eens gaan opschrijven voor het geval dat het nog vaker gebeurd

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tja weet je, ik heb dan liever dat hij buisjes krijgt dan elke keer een AB kuurtje.

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zit alleen te twijfelen hoe ik daniel moet meenemen. Zus heeft geen kindjes dus geen stoeltje en daan's stoel is heel lastig uit de auto te krijgen. Zo mc nog mogen? is tot 13kg en dat is hij net wel/net niet

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zou het gewoon doen. Beter iets dan niets denk ik dan maar!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan gaatie daar maar in. Als we er zijn kan hij toch weer lopen

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Past zijn hoofdje er nog wel in Gup? Dat is nl. het criterium. Anders zou ik toch de stoel uit je eigen auto halen.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    oren moeten er toch nog in blijven?

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zijn hoofdje moet volgens mij goed ondersteund zijn maar anders moet je even op de site van maxi cosi kijken.

Deel Deze Pagina