Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb hem er net ff ingezet, hoofd steekt er 1cm bovenuit

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dan zou ik het nog wel aandurven.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

Hier vandaag lange dag gewerkt... gezin zijn ontzettend lief en heel erg tevreden :D wel fijn dus!! Alleen beetje anders. Zij slikt capsules van de vorige placenta om aan te sterken... zijn ook grotendeels bio en ecologisch...

Net thuis met de kids, broodje gegeven en gaan zometeen lekker naar bed. Dan ga ik eindelijk mijn lang verwachte pannenkoeken met spek en kaas bakken en opeten!!

Owja zal ff slaapkamer muur spammen, tis nog niet helemaal af, maar de muur wel en rolgordijn hangt :)

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

*Zwaait terug*

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wat ik al dacht, rechts een fikse ooronsteking dus kuurtje en neusspray mee gehad

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

:( Beterschap voor Daniël!! Knuff hoop dat snel aanslaat!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Super m, mooie muur.

@ LD, jammer dat je zo misselijk bent. Bleegh! Hoop dat het snel over gaat.

@ Whahaha! Bellie! Een MILF. HIHI!! Gefelie... hihi.

@ Gup. beterschap voor Daniël. Wat een ellende hè, die oortjes. Ken het zooo goed. Arme Daan. Knuffel voor hem

@ Eh...

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Meisje heeft hier een "echt" dekbedje gekregen en een kussentje, zo een van de ikea. En blij dat ze er mee is! (Ik had niets gezegd, terwijl zij met papa onder de douche stond, heb ik het bed verschoond en verwisseld.) En net toen ze haar romper aan had, zag ze het. OH! Mama kijk nou dan. (Zegt ze zomaar. hihi) Voor Ylva? Zegt ze Nee, joh.... (Ik dacht dat ik het bestierf.) Zo grappig en schattig tegelijk.
    ja, en toen moest ze zo snel mogelijk de boel van dichtbij gaan bestuderen. Het eerste half uur heb ik haar (en Humongous Olifant) niet meer uit haar bedje gekregen. hihi. prachtig om die reactie zo te zien. Lekker aan het oefenen geweest met het dekbedje over zich heen trekken.

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  11. mammamia

Aaaaah, de schat!

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Donder ahhh wat leuk!! Devin heeft die ook :p

13. mammamia

Mooie spam van sm en donder. Ga ook maar eens opzoek naar een dekbedje en een kussen. Eens kijken wat hij daarvan vindt:D Kan hij daar vast aan wennen voordat ie naar een groot bed gaat!

Die nacht dat hij ziek was lag hij een tijdje tussen ons in, dat doen we eigelijk nooit en nu zegt ie elke keer: in het grote bed, tussen... mama handje vasthouden hihi. de schat!

@gup: beterschap met Daan

@sm: helemaal gesetteld als gezinnetje?

@ld: vervelend dat je zo misselijk bent. Wel een goed teken toch! Succes maandag!

14. mammamia

Welk gezeik?

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sm, gezeik? Huh?

16. mammamia

Staat je goed!

17. mammamia

Hmmm, dan hebben ze het wel heel zachtjes gedaan hihi...

Hoe is het daar?

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    kijk, de olifant... helpt goed als het filmpje spannend is. hihi. oogje ziet een beetje lijp uit. Maar ze knipperde net met haar ogen.... ZIt ook NOOIT stil! hihi :D

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    oh! je kan op de foto ook de kleur van de muur zien die ik laatst aan het verven ben geweest. hihi

20. mammamia

Ik zit op nieuws van een vriendin te wachten, die was de 8e uitgerekend. Zou gisteren gestript worden, maar het zat allemaal nog potdicht daar beneden... ben benieuwd!

Morgen zie ik een vriendinnetje die al 25 weken zwanger is, maar heb haar al tijdje niet gezien (wel foto), maar ben zo benieuwd naar haar buikje!

Hier is alles klaar voor morgen. Ben nog niet zenuwachtig. Hopelijk blijft dat ook weg hihi... en hopelijk slapen we van8 weer goed!

Deel Deze Pagina