goedemorgen: @ taarten decoreren: Prima tijd! Nelta, zou jij willen/kunnen rijden? Natuurlijk splitten we benzine! Vulling: iets kleins met choco erbij mag ook........ben verslaafd! @ mammamia: Fijne dag gewenst, hier heb je lang naar uit gekeken, geniet ervan! @ werkende mama"s: Succes vandaag! @ ego: Aidan wilde niet gaan slapen gisteravond. Eeerst hele tijd troisten-huilen-wachten-troosten enz, maar dat hielp niet! Toen uiteindelijk maar ff mee naar beneden genomen waarna meneer tot 23.30 heeft zitten spelen en tien aangaf moe te zijn! Eerdere pogingen hem het bed in te krijgen waren mislukt! Om 9uur werd ie zingend wakker, de schat! Wel jammer van mijn: ik-ga-in-bad-en-vroeg-naar-bed-avondje........maar ja! @ plannen vandaag: Vanmiddag verjaardag van schoonmoeder, zucht........en verder lekker niks doen! Ben moe en alles doet nog steeds pijn! En jullie?
Goede morgen, @ Knor, Zow! A had echt geen zin.... arme jij. Niet lekker relaxen in je badje. En succes vanaaf bij de schoonloeder.... eh moeder. @ Super m, vind het echt jammer dat ik er niet bij kan zijn. Had mij erg leuk geleken om taarten te versieren met jullie. Volgende keer beter! En gave actie van D! Whahahaha! Ikkom nu al niet bij, laat staan dat ze dat hier zou zeggen... Whaha! @ Lady tijger, ahhhh, siellug voor manlief, niet uitslapen! Ik ken het gevoel... Ik zou ook nog uuuuuuren willen slapen. hihi. Oh ja! Dát boek! Die met die voorkant als je m beweegt dan beweegt het plaatje ook van Dikkie Dik! Ja, die vind zij ook gaaf. Ze heeft m in de winkel vast gehad. Hebbe... nee schat niet nu. tja. @ Kind en manlief zijn de deur uit naar opa en oma. De opdracht voor mij is.... VERVEN!!! ARG! Ik ga denk ik eerst lekker een serie op de comp kijken en dan slapen... tijdens de serie? Ben zoooo moe en dan pas... overweeg ik misschien om eventueel nog even mijn armen op te gaan tillen om waarschijnlijk nog een keer die muur te doen.... En de trap en de laden en de.... dat haal ik niet vandaag. Jammer dan! hihi Dikke knuffel en geniet van de dag! (frisjes buiten...)
@donder, waar is de spam nu(van t bed?)? aah die met die olifant is lief! @mamamia, en, hoe was het? @etienne = stoere vent! @hihi sexy devin @knor, arme jij! @uit kunnen slapen. Lydia werd uit bed gehaald en aangekleed enzo en hoorde het pas toen ze klaar was! Daniel was net koortsvrij en at ook weer iets meer
Ik wilde een laden kast tekoop aanbieden. Maar het lukt mij niet op de juiste plek hier op zwp. Iemand ladekast kopen? Echt hout. 43,5 cm diep 121 cm hoog 96 cm breed
Hoi hoi hier ook alles oke. Gup beterschap met Daniel. Idd wat de rest ook zegt goed in de gaten houden en anders ook door laten sturen naar de kno voor buisjes. Vermoede al van de week dat Daniel richting een oorontsteking aan het gaan was. Mijn zintuigen zijn er in getraind helaas. mamamia veel pleizer vandaag met de doop van E. En hoop dat hij te spreken is. Voor de rest niet echt bij gelezen. Zag leuke fotos. van nieuwe inrichtingen. En leuke foto.s van Donder en haar meisje Ylva. Hier K is ook al weer aan het snotteren gisteren avond werd ze weer eens huilend wakker. Even getroost, ze had geen koorts maar toch een paracetamol gegeven. Ze zegt auw oren. Tja dan weten wij ook al hoe laat het is. Maar voor de rest gaat het wel en heeft ze verder prima door geslapen. Fijne dag allemaal.
Middag! Zag leuke spam voorbij komen! Dat dekbedje heeft Dinand ook hihi. Ben vandaag echt zo moe. Mja, had het wel verwacht, zijn nog de naweeën van het stapavondje met me vriendin. Heb daarstraks 2 uur liggen tukken op de bank hihi. Nu zitten de mannen hier (mijn mannetje, en de vriend van mijn vriendin) hier samen te x-boxen. Dinand is met opa en oma mee wandelen buiten, zullen zo denk ook wel terug komen. Strakjes lekker pannenkoeken eten. Mammamia, gefeliciteerd met je beleidenis en de doop van E.
@ LD, succes met de misselijkheid. En het ziek zijn. morgen anders na ha ivm misselijkheid? En veel plezier morgen met de echo! @ Pnir, jammer dat je meisje zich weer niet lekker voelt. Beterschap ook voor haar. @ Bel, Ah, brak... ken het gevoel. En smakelijk met de pannenkoeken! @ Gup, oh oh... verwarming / kachel die het niet meer doet? En dat met dit weer?!? Oh oh. Als je monteurs sneller langs wil hebben komen moet je zeggen kleine baby... net een paar weken oud.... koud! niet goed! @ hier is de muur eindelijk af... denk ik. Ik hoop dat ie nu wel dekt. Heb er al 5 liter tegen aangesmeerd... en die muur is echt niet zó groot... Pizza klaar! Later!
aaah PIZZA!!!!! wil ik ook! is alleen niet aan boord verwarming doet het weer, tis weim gelukt om hem waar aan de praat te krijgen hij had geen gasolie meer maar das weer opgelost. Nu alleen weer alles op temp komen hier... was 15graden
Brr koud idd. Fijn dat hij weer aan de praat is. Wat had je anders gedaan. Heb je nog ergens anders een warmte bron op je schip?
Hoihoi, Mammamia, en hoe is de dienst geweest? Gup, fijn dat je verwarming het weer doet, lijkt me anders aardig koud worden. Knor, prima als je meerijdt. Anders moet ik ook alle spullen voor Noor overgooien; is sowieso niet zo handig. (echt een hele volksverhuizing weer ) Zo Aidan heeft het lang volgehouden gisteren zeg, lijkt me idd vermoeiend. Donder, mooie kast, maar het staat hier al veel te vol allemaal . Oh ja, dat Loco had ik vroeger ook. Dat dat nog bestaat zeg. LD, succes met de misselijkheid en morgen bij de echo. Supermummy, gave kleurtje zeg. Bellie, pannenkoeken, laat Stijn dat maar niet horen @zieke kindjes, beterschap @cadeautjes, dit is ook nog wel een tip: bol.com | Boek W&P Omnibus Deel 1/2, Guusje Nederhorst | Nederlandse boeken. Echt een leuke boek en Stijn blijft hem leuk vinden. En puzzels doen het hier ook goed. Die van 4-12 stukjes. Stijn heeft trouwens wat nieuws. Hij zegt de hele tijd huh als wij wat vragen of zeggen of zo. Stijn wat wil je eten? Huh Stijn heb je lekker geslapen? Huh En zo de hele dag door .
@ WHaaa! Manlief geeft net aan dat hij ook mee wil met het ZWp uitje! hij wil ook wel in de rekken hangen. hihi. Leuk, had ik niet verwacht. hihi. Zie je, hij blijft me verrassen. hihi Mag hij ook mee in het klimrek hangen?
donder tuurlijk! we zullen die mannen eens laten klimmen of zijn de mannen straks aan het klimmen en de kindjes in het peutergedeelte
Hoi dames, Ff een samenvatting van de dag: Vanochtend dus belijdenis/doopdienst gehad! Het was bijzonder, prachtig en mooooooooooooi E. heeft zich goed gedragen. Vond het zingen en het orgel/de piano erg interressant. Moest af en toe ff aandacht van zijn mama, dat op schoot zitten duurde hem te lang hihi. Tijdens het water over zijn hoofd bleef hij mooi stil en toen hij zag dat ik ook wat water op mijn neus had, veegde hij mijn neus af zoooo schattig hihi. Daarna is ie naar de creche gegaan met mijn neefjes en kon ik rustig naar de preek luisteren. Toen de dominee Amen zei was het mijn beurt om te zingen. Ik had de zenuwen goed onder controle (was daar erg blij mee) en zong het lied zo uit mijn hoofd (goed geoefend natuurlijk). Kreeg allemaal positieve complimenten, dus dat is vast voor herhaling vatbaar Daarna werden we gefeliciteerd, kregen we allemaal cadeautjes en gingen we met wat familie en vrienden naar ons huis om gezellig broodjes te eten en te drinken. Kortom, een zeer geslaagde dag Bij thuiskomst (schoonouders waren er al, hadden het raam open gezet) kwam de stank ons tegemoet. We hadden de grootste kat in de woonkamer met de deur dicht en hij heeft zijn behoefte in de woonkamer gedaan (is nog nooit gebeurd), dus het stonk een uur in de wind, net vandaag baaaaaaaah... Na ff gelucht te hebben ging de stank gelukkig weer weg, pfff... schaamde me dood hihi... Hoest hier?
Goedenavond Weer thuis... eerst gewerkt, ging goed zijn erg tevreden, gelukkig. Daarna vriendlief opgehaald en door naar me ouders, daar lekker roti gegeten. Na het eten nog ff gekletst, thuis kids lekker in bed gelegd, net ff gedoucht. Wasmachine aangezet en nu even lekker op de bank met de beentjes omhoog en iets lekkers hmmmm!! Straks vriendlief nog ff overhalen voor bedgym haha! @ Donder tuurlijk mag jou mannetje in de klimrekken hangen hihi!! @ Gup doet je kachel het al?!! Tis idd koudd!! @ Nelta thnxxx!! Ben er ook super blij mee!! @ Uhhhh...
@ld: vervelend dat je zo misselijk bent. Beterschap! en heeeel veel plezier/succes morgen! @gup: verwarming kapot, koudddddddd. Gelukkig is ie weer gemaakt! @donder: leuk dat jou man ook mee wil. Ik vind het jammer dat ik me moet afmelden, maar de volgende keer hou ik tegoed. Gaan we gewoon bij knor op kraamvisite met zen allen @back: leuke verrassing hoor, je hebt vast genoten! Ik ga morgenavond het cadeau aan manlief overhandigen, kan nu al bijna mijn mond niet meer houden hihi... Maar morgen heeft hij zijn rooster gezien voor de aankomende week en zijn 'baas' heeft een mail gestuurd met dat ie vrijdag een functioneringsgesprek heeft, zogenaamd dus. Want die weet ervan dat ie weekendje weggaat