Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Leuk zulke geheimpjes haha.

Net ook nog na gedacht over een (vakantietje) voor de zomer of mei vakantie. Helaas kan ik niet tussen door weg scheelt een berg geld als je nog niet verplicht de schooltijden vakantie hoeft te nemen. Hier helaas geen keuze dan de verplichte schoolvakanties. Helaas.

Om nu weer naar Slagharen te gaan heb ik eigenlijk geen zin in maar als je het over de prijs hebt vind ik dat nog net te doen voor mijn low budget. Het hoeft niet lang weg te zijn een weekend of midweekje is genoeg.
    Zat er ook aan te denken om anders een huisje te nemen bij Duinrel is niet te ver weg en is ook erg leuk voor Arun. Dan zou ik me neefje mee nemen en die twee kunnen nu wel zelfstandig het park een beetje in. En met k is een speeltuin natuurlijk nog voldoende.

Maar het moet gewoon echt heel low butget zijn haha. En anders slaan we dit jaar weer over geen probleem. Dan maar een dagje uit of iets. Misschien is er ergens straks weer een leuke actie dat je voor weinig een dagje uit kan.

En anders kijk ik met mijn vakantiegeld wel op vakantieveilingen voor een leuk uitje. We zullen zien.

Het dromen er alleen al van is al leuk. ;)

2. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

mamamia fijn dat de dienst zo mooi was en dat je ook nog eens daar boven op complimenten kreeg over je zang. dat is natuurlijk altijd leuk.

donder idd dat is het boek met de bewegende plaatje op de kaft van dikkie dik.:D

lilalief ik weet niet of ik het al gezegd had maar wat super dat je echo goed was. ik ben helemaal happy voor je:p:D

lt hopelijk word de misselijkheid snel minder.

sm hoe is het gegaan met je slaapkamer muur.
    is hij vandaag weer op nieuw geverfd. wel een mooi kleurtje trouwens.

ninja wat is evy een mooie meid. daar zie ik graag spam van.
    en hoe voel jij je nu en beetje bijgekomen van de bevalling? en is ferry ook al gewend aan de nieuwe gezinssituatie.

delta hebben jullie ondertussen al uitslag gehad van het onderzoek bij Noor (had toch iets te maken met een kuiltje en haar oortjes)

gup hoe is het met daniel is de koorts al minder geworden door het kuurtje?

is heb net wat foto s van de nieuwe baby kamer op facebook gezet. het is nog lang niet af maar het begin is er. ik zal ze hier zo ook wel even spammen. :p

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

dat 1:p

4. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

en dat is 2
    bram zijn oude bedje staat nu alweer in baby mode.:D
    gelukkig mist hij zijn ledikantje niet.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het ziet er zo al leuk uit. ;)

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

pnirmal dat vind ik ook. ben er nu al zo blij mee en dan is het nog niet eens af

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;) geniet er maar van al vast meis.

;)

8. mammamia

mammamia Niet meer actief

@lt: super mooie spam. Ben benieuwd als het helemaal af is;) Willen jullie nou weten wat het wordt? Weet het ff niet meer hihi... of wisten jullie het al? Ojee, hihi...

@pnir: hoop voor jou dat je ff lekker een paar dagen er tussen uit kan, al is het maar iets kleins voor een paar dagen. Hoeveel heb je ong. te besteden?

@sm: veel bedgym plezier:p

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik ga weer eens een dvdtje uit kiezen om te kijken vriend zit darten te kijken bahhhhhhhhhhhhhhhhh. Daar vind ik nou echt geen bal aan haha.

Maar welke serie zal ik nu eens nemen de

Golden Girls.
    Mash
    cosby show
    schone schijn.
    doornvogels
    star trek.
    spijkerhoek?
    bonanza
    Battalstar Galactica
    Star wars
    Er
    noord en zuid.

en noeg meer an die series die ik gespaard heb ik der loop van de jaren.

Welke zouden jullie kiezen??
    Heb ze natuurlijk allemaal al ooit eens gezien dubbel en dwars haha.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ongeveer 150 zo iets voor een weekendje of midweekje. De boodschappen nemen we altijd mee scheelt ook al een berg. Tuurlijk doe ik dan wel een dagje gek. Patatje halen of ergens op een terrasje eten of een ijsje extra voor de kids.

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ehhh ER!!! Ben dol op ziekenhuissoap :)

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mamamia, fijn dat alles goed ging vanochtend!

13. mammamia

Het enige wat ik leuk vindt uit dit rijtje is de cosby show:D

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik ook heb hem helaas niet meer compleet. Heb ze jaren geleden al door verkocht. Tijdens de kerst van 2007 om wat extra.s in me zak te hebben maar z.n spijt van nu. Ook het kleine huis heb ik toen helemaal kompleet verkocht echt heel veel spijt van achter af.

:(

15. mammamia

Dan kun je vast op vakantieveilingen wel goed slagen. Wel goed naar de exclusieve dingen kijken, komt altijd nog wat bij...

Geniet alvast van het dromen:D

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zou die ziekenhuis serie van Sint Elswer wel weer eens willen zien.

Misschien dat sommige nog weten welke serie dat was?

Jammer mamamia vind je noord en zuid ook niet leuk. Is en vind ik een machtig mooie serie. Mocht er toen vroeger voor op blijven als het uit gezonden werd hihi.

Nu ik dat zo zegt ik weet wat ik ga kijken noord en zuid haha.;)

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Komt goed alleen vind ik het jammer met vakantie veilingen dat vaak verder weg in Nederland is dan word het weer duur.:( in verband de benzine ach ja. Zou leuk zijn om rond zuid holland te blijven.

In 2010 nog eens naar Prinsenmeren geweest met vakantieveilingen was op zich wel een leuk park. Maar dik 1.5 uur rijden.:(

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Me2!! Heb al de series al grijsgedraait hahaha :)

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jij ook al haha.

Ik vond die ene dokter zo lekker die uit Kroatiƫ kwam haha.

In heb begin dook hij van het ene naar het andere bed. Hij had ook mijn bed wel mogen delen. haha.:):p

Deel Deze Pagina