@ Navond! Zat net weer naar eetkamer stoelen te kijken... zucht! Vandaag weer een.... die eh... nou ja, jullie begrijpen m vast... Die gene die ik had gezien bij Sanders meubelstad, leer en goedkoop in vergelijking met en zat echt heeeerlijk, is de rugleuning te hoog. Dus nu is mijn ook op een stoel van Xooon (mathew) gevallen. Helaas net zo duur als die van leer. Maar nu met nepleer... Zit ook goed. ff plaatje zoeken. Ik heb in iedergeval de link gevonden. Matthew, eetkamerstoel rvs
@ Zwaai! @ Sorry, was ff ego... @ Mammamia, jouw dag klinkt inderdaad geweldig! (behalve dat ene... onverwachte cadeautje... jakkie) Is E verwend? hihi @ eh... ziekenhuis serie. leuk. denk ik... hihi @
Begin jaren 80 was met patrick swassy weet niet hoe je die naam schrijft haha daar is hij zo beroemt mee geworden toen die tijd. haha
@ Gup, tja... daar went hij wel aan... (althans hier is ze er aan gewend... al te vaak moeten geven ivm haar oortjes...) Maar fijn dat hij zich beter lijkt te voelen!
Jaaaaa, north and south heb ik ook nog gekeken! Denk dat ik een jaar of 10 was ofzo haha. Mammamia: Wat fijn dat de dienst leuk was! Dat je er mooie herinneringen aan over mag houden(maar dat zal vast wel!). @ eeeeh ziekenhuis series: Ben er ook dol op! ER heb ik altijd gekeken, maar heb het te vaak gekeken. Momenteel is er op TLC (zelfde kanaal als animal planet) op maandagavond om 21.00 uur One born everyminute. Is een amerikaanse kraamkliniek waar ze dus 40 camera's geplaatst hebben. Het is absoluut niet hetzelfde als bevallingsverhalen wat op net 5 komt. Neem hem nu standaard op. Na dat programma komt: I didn't know i was pregnant, ook heel erg leuk om naar te kijken. Het zal je maar overkomen dat je gewoon echt niet weet dat je zwanger bent en dan opeens zoveel pijn krijgt dat er opeens spontaan een kindje geboren wordt!
Hier ook vaste prik op maandag avond!! Vooral die i didn't know i was pregnant, echt bizar!! T zal je maar gebeuren, op de wc ineens een kind in de pot
Stomme reactie van mij sorry en heb het weg gehaald. Wat doet het er toe wanneer je hem gezien hebt je hebt hem gezien
Kom alleen ff welterusten zeggen! Net aanval van: ben het zat en het is te vermoeiend zo alleen met aidan.......gehad! En dat terwijl aidan mega-lief is en ik er niks mee te doen heb! Maar heb overal pijn sinds 2 dagen, kan niet lekker liggen en slaap slecht! - zo, einde geklaag - Ga proberen te slapen! Welterusten meiden, hoop morgen weer mee te kunnen kletsen!
Whaha pnir, ik weet niet eens wat je gezegd hebt! Kan wel wat hebben hoor...nou wil ik het weten ook hihi.
Meisie, het is ook enorm zwaar! Je moet het echt niet onderschatten hoor om hoog zwanger te zijn en nog moeten zorgen voor een dreumes! Tuurlijk doe je het omdat je zijn moeder bent, maar daarbij mag je ook echt wel klagen dat je het zwaar vind! Ik weet ook echt niet meer hoe ik die laatste loodjes voor elkaar heb gekregen met Dinand, terwijl hij nog niet liep. Eerlijk is eerlijk, ook ik vond het lood en loodzwaar! Duik lekker je bedje in, hopelijk een goede nachtrust vannacht en morgen gezond weer op! Desnoods ga je morgenmiddag als Aidan op bed ligt ook even lekker een tukkie doen. Dan rust je lichaam ook lekker uit. Je zal vast nog wel dingen op je to do lijstje hebben staan, maar ook dat komt echt wel goed!