Goede middag meiden, Zo werkdag 3 zit erop nog 1 dag te gaan en dan 1 dag vrij. Knor Bram die heeft ook een kinder kussen die heel dun is en ook van die honingraatjes heeft waardoor hij mocht hij met zijn gezicht erop gaan draaien doorheen kan ademen. Bram had onder zijn matras van zijn ledikant ook altijd al een dun kussen liggen omdat hij altijd zo snel verkouden was en zo beter kon ademen. Maar bij mijn weten mochten ze een kussen en dekbed vanaf 2 jaar. Maar goed ieder kind is anders natuurlijk. Bellie succes bij de huisarts en hopelijk blijft de flesvoeding nu binnen. Ninja lekker rustig aan doen en genieten van je gezin wij lopen niet weg hoor Mamamia gefeliciteerd met je man. Gup fijn dat Daniël koorts vrij is. Nelta fijn dat er niks aan de hand is mbt dat kuiltje en de oortjes van Noor, Lillalief een heeeeeellleee dike knuf voor jouw. Je mag het gewoon van je afpraten hoof.
Klinkt eerder als een buikvirusje. Ook al een ziek kindje dus. Welke kindjes hier zijn er eigenlijk nog niet ziek?? Was van de week blij dat ik buiten schot bleef. Dat duurde dus maar kort helaas.
@ Belliebel: Beterschap met Fabienne.... Wat zielig zeg....dat spugen....Vind dat zo naar voor kinderen!!! Het ziet er ook zo vreselijk uit.... Goed dat je naar de ha gaat, ben benieuwd wat eruit komt! Beterschap en knuff! @ Pnirmal: Ahhh, K dus ook niet helemaal lekker.... Beterschap ermee!!! @ Guppekop: Daniel ook nog steeds niet lekker...Gelukkig wel koortsvrij.... Ook nog steeds beterschap met hem, hopelijk knapt ie snel op! @ Mammamia: Ohhh heerlijk biefstuk...Kan niet wachten tot ik weer mag (terwijl ik helemaal niet zo'n vleeseter ben....maar een lekker biefstukje sla ik niet over!)....Heb al tegen manlief gezegd: In mijn kraamweek eten we biefstuk en pasta carbonara....!!! Veel plezier vanaaf met het geven van het cadeau, hij zal wel overdonderd zijn!!!.....Lekker zeg, niet wetend dat je 5 dagen vrij zult zijn, hoe relaxed is dat!!! @ ......
Ja sem vind zijn zusje erg lief. Hij geeft dr kusjes aaitjes enz. Word snachts niet wakker als ze huilt gelukkig. Gelukkig hebben wij een kraamzorg die zo lief is voor sem en hem overal bij betrekt want hij vraagt nu wel veel meer aandacht. en ik kan hem dat nu effe niet geven vind dat wel sneu maar loop de hele dag met evy op me arm haha. Savonds neem ik effe een moment voor hem om te knuffelen enz
Ohhh, wat fijn dat Sem zo relaxed reageert...>Stijn ook al..... Krijg ik er al wat meer vertrouwen in mbt Aidan..... Ahhhhh, kusjes geven....Wat vertederend zal dat zijn!!! En fijn dat de kraamzorg Sem bij dingen betrekt en er ook echt voor hem is, dat is wel relaxed! Is Ferry nog thuis? Of aan het werk?..... En hoe gaat het lichamelijk met je? Heb je nog last van aanvallen enzo? Of is dat acuut over nu Evy je buik verlaten heeft?
Aidan..... Maar die is in die 2 jaar eigenlijk nog nooit ziek geweest....... -"Alleen" koorts bij tanden doorkomen en inentingen.... - 1x ietwat verkouden maar niet heel ernstig.... - En heeft 1x een dagje overgegeven....maar daar bleef het bij Dus ik klop ff af!!!.......
Bij aidan komt dat vast ook allemaal goed!!! Ferry is nu 2 weken thuis das wel fijn want lichamelijk ben ik nog een niet goed. Heb nog veel last van de bekken en baarmoeder. Aanvallen ook nog gehad toen we net naar huis reden kreeg ik het dus weer. Het neemt nu wel af dus mischien dat de darmen op zijn plek komen enz
Wel lekker dat Ferry er is....Kan hij ook helpen enz.... Vervelend zeg dat de aanvallen er ook nog zijn.....gelukkig minderen ze wel maar ja, je zit er niet meer op te wachten. Kan je al wel wat meer eten/binnenhouden???
@ Ninja: Heb je trouwens veel nog in bed gelegen toen Evy geboren was....Of is het echt zo dat je bij de 2e veel sneller naast je bed staat en in de woonkamer bent? Zeker omdat je ook natuurlijk nog Sem hebt....... Bij ons gaat manlief namelijk gewoon werken als de kleine geboren is en hij is de week vrij nadat de kraamzorg weg is. Vorige keer ben ik ingeknipt en was ik echt niet mobiel en kon mijn bed niet uit omdat ik niet kon zitten en traplopen (dat deed au!)..... Zie er een beetje tegenop over hoe dat straks zal gaan.....Misschien dat wanneer ik niet ingeknipt wordt ik wat mobieler ben en idd wat makkelijker en sneller naar beneden kan.... Hoe ervaar jij dat??? Ben je sneller op de been? Weet dat Nelta dat wel had......
Ik denk ook dat het een virusje is hoor, mja ben altijd wel oplettend qua uitdroging etc. Knor: Ik was hier echt megasnel weer op de been. Ik was maar een klein stukje ingescheurd, hoefde zelfs nieteens gehecht te worden, dat hebben ze alleen maar voor de netheid gedaan. Het enige wat ik er aan over heb gehouden is een klein scheurtje in mijn kleine schaamlip omdat die hechting daar niet bleef zitten. Maar verder was ik zo mobiel als ik maar kon zijn!
Kijk, das fijn om te horen (niet dat je was ingescheurd....maar dat je snel op de been was).... Ben erg benieuwd hoe dat gaat..... Komt vast allemaal goed.....
Hier even een "snel"berichtje.. Echo was goed hartje klopte ook mooi! En ben 5 dagen vooruit gezet.. 7w5d kom later even reageren aar ben net thuis sinds vanmorgen 8 uur! Later!
@ninja: sterkte nog met alle aanvallen die je hebt. Hopelijk is het snel helemaal over! @knor: met Aidan en zusje komt het vast ook helemaal goed. Wat zul jij straks genieten van je 2 schatjes @zieke kindjes: E. dus vorige week een nacht en dag koorts gehad, 2 zetpillen gegeven en daarna was het gelukkig over. Wel nog verkouden en beetje schor. Denk dat hij wat last had van zijn keeltje, hij at ook wat minder, misschien pijn bij het slikken? Hij slaapt nu al vanaf kwart voor 1, zal zo wel wakker worden. Maar druk weekend gehad, dus ff schade in aan het halen! @back: fijn dat je een fijn weekend hebt gehad. Wat heb je allemaal nog meer gekregen? @pnir: ik zou gewoon eens proberen hoe het gaat als de rits op de rug zit hihi...
Ooooh, wat fijn meid! Nu lekker genieten... en zei ze nog waar het bloed vandaan kwam? Dikke knuffel! hoe is het met de misselijkheid?
Ga nog ff verder in mijn boek, is wel grappig. De titel is: voor jou wil ik de allerbeste mama zijn, belevenissen van een niet perfecte moeder http://www.boekencentrum.nl/shop_details.php?productId=23517
Jippie....Wat fijn!!! Gefeliciteerd met de goede echo...En 5 dagen naar voren gezet, kijk das nou nog eens leuk!!! Gaat de tijd lekker extra snel!!! Fijne middag!!!