Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ninja:m fijn dat het zo goed gaat en vast een dikke knuf voor vandaag!

Hier: pfff beetje gezeik met mijn moeder. ik ben altijd de zondebok die overal tussenstaat kennen jullie dat. Mijn stiefdochter was behoorliojk vervelend dit weekend even kort uitgelegd en mijn moeder is daar een beetje over gevallen. krijg ik het te horen snap je... bloed irritant! heb nu dan ooke cht gezegd dat ze het zelf tegen mijn amnnetje moet zeggen omdat ik mijn zegje al heb gedaan! ;) mannetje belt der nu vanavond even op om sorry et zeggen :D

Kadootje: ik heb trouwens een mooi kado van mannetje gekregen. Op de eerste dag dat we samen wonen, gaat hij een afspraak maken om het knoopje eruit te halen ;) en ik heb een tegoed bon gekregen voor een hondje :D van mijn schoonouders en schoonzus ect een dinerbon. heerlijk :D

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik kreeg een sms van SuperM, ze kan niet reageren per telefoon dus of ik even door wilde geven dat het prima is dat je komt zaterdag Back. :)

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    #1003 knorretje84, 17 jan 2012
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
    "workshop" taarten decoreren (bij Super Mummy)

Wanneer?
    21 januari!

Hoelaat? 11.30/12.00 uur

Wie wil er mee???
    * Knorretje84 (qua taart maakt me niks uit, lunch: graag bruin brood, beleg: zoet + kaas is altijd goed!)
    * Nelta
    * Lilalief
    * Back (onder voorbehoud)

Nog meer liefhebbers?

Ronde of vierkante taart?
    Ik zorg voor alle ingredienten en voor de lunch, delen we de kosten? Tuurlijk delen we de kosten....laat maar weten wat je kwijt was en dan delen we dat!!!
    Nog bijzonderheden voor de lunch, geef ze door! (bijv. witte/bruine broodjes, beleg uhhh dat soort dingen)

Hier staat een lijst met combi vullingen ;)
    Verschillende laagjes vulling in 1 taart... (Pagina 1) - Bakken & Vullen - Het "DeLeuksteTaarten" - forum

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wow, Noor alweer een maand....Gaat idd echt hard zeg!!!

Balen van je brakke nacht....Geniet maar lekker van je rustige daggie vandaag. Stijn naar KDV???

Leuk dat Maurits ook meegaat....anders is manlief zo alleen (al vermaakt ie zich prima hoor!)

En half 11 is prima. Kijk maar ff qua voeden en anders stoppen we gewoon ff langs de weg......Of je voed nog ff bij mij....

Komt goed, ik zie je wel verschijnen.....!!! Gezellie...En thnx dat je wil rijden!!!

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heeft ze idd best redelijk geslapen.....
    Ennnuhhhh de meisjes zijn echte mama-hangers!!!....Benieuwd of die van mij dat ook zal hebben!!!

En wow, 23 kilo lichter uit de bevalling gekomen...Meid toch!!!.....De manier waarop is natuurlijk ontzettend k*t....maar het is wel mooi meegenomen toch?!.....

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Balen van het gezeur: Knuff!!!

Wow, leuk cadeau zeg!!!.....Ben benieuwd!!!

Ennnuhhh een hondje....Weet je al hoe en wat>???

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Lilalief:
    Leuk dat je meegaat!!!....

Zal dan meteen ff die blokjes(vormenstoof) meenemen van Rini, die ze toen kwijt was met het uitje bij mij thuis (schaam schaam, al zo lang geleden...al 100x in Didam geweest....maar iedere keer vergeten af te geven....) Zou jij dat kunnen/willen doen???

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    back, mooi kado zeg!

ninja, wow, das de moeite zeg! niet rot bedoelt hoor, maar kan je ze goed missen?

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Meeting:
    28 januari!

Tijd:
    10uur

Wie gaat er mee???
    * Knorretje84 (man gaat mee)
    * Guppekop (mits in de buurt, wim wil ook mee)
    * Nelta (man gaat mee)
    * Back (vriend gaat mee)
    * Lilalief
    * Super Mummy
    * Laura28
    * Belliebel? (man gaat mee)

Zo, nog ff laten zien....Gaan er nog meer mensen mee, en zijn er nog meer meiden die hun vriend/man meenemen???

Heeft iedereen van iemand een tel.nr zodat we elkaar kunnen berichten mocht je toch niet komen....Niet dat we maar zitten af te vragen waar je bent...Snappie?

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo,

Hier een relaxed ochtendje.
    Aidan om 8uur naar gastouder gebracht.
    Daarna zelf rustig ontbeten, aangekleed en boodschappen gehaald (pampers bij kruidvat 2+1 gratis!!!) Net ff wat opgeruimd in huis en nu tot 1 uur helemaal niks doen!!!...>Beetje op de bank hangen, internetten en ff rust.

Om 1 uur haal ik Aidan op en dan kan die het bed in en doe ik zelf ook ff mijn oogjes dicht....

Morgen staat poetsen op het programma dus laat ik nu maar ff van mijn rust genieten!!!

Wat zijn jullie plannen voor vandaag???

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Guppekop:
    Wat vervelend dat Daniel 's avonds moeilijk in slaap komt....
    Wel goed dat je idd al aan een lampje hebt gedacht, maar daar ligt het dus ook niet aan....Mmmm, vervelend zeg!!!

Hopelijk is het een tijdelijke fase en valt ie snel weer goed in slaap....Het is zo lastig als je niet weet waardoor het komt!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    willen jullie eerlijk zeggen wat jullie er van denken?

Ik heb altijd geroepen dat ik geen matroos aan boord wou omdat we geen voorwoning/personeelswoning hebben. Personeel moet dus altijd achterop eten/slapen/douchen/leven. Mn zwagertje (wim's broertje) is hier met kerst nog een week geweest, en eerlijk is eerlijk, ik was hem echt spuugzat na die week. Hij voelt zn eigen veel te vrij hier, pakt/doet dingen zonder te vragen of zonder dat wij het gezegt hebben (kwamen we van de week achter, dachten allebei dat de ander het gezegt had). Hadden er toen niks van gezegt, want het was maar een weekje. Maar daardoor is het gevoel bij mij wel versterkt: nooooooit personeel als we geen aparte woning hebben voor ze.
    Nou weten jullie dat ik vorige week werd gebeld door een meid en dat ik had gezegt dat ze voor proef wel mee kon zodat ze kon zien of ze het echt wat vind maar dat voor vast geen optie is omdat we er geen plek voor hebben. Nu is ze bijna een week aan boord en het loopt gewoon zo lekker! Net of ze er altijd is geweest. Ze helpt met de kinderen, in het huishouden (dat is helemaal ideaal:D) en gisteravond heeft ze geholpen met afmeren onder mijn begeleiding (oooeh! dat voelde goed, een keer niet degenezijn die geholpen moet worden, maar zelf uitleg mogen geven). Kortom, die paar extra handen is heerlijk. Volgens wim zie ik er ook ontspannender uit nu. Hij overweegt om haar voor vast aan te nemen. Er is inmiddels een mail naar de boekhouder over met wat voor kosten dat we dan rekening moeten houden etc. want als het financieel erg belastend word is het geen optie. Ik wil niet dat we op elke cent moeten gaan letten als we het ook zonder personeel kunnen. Wat wim zn idee nu is, is reis mee naar duitsland en dan ong 1week vrij. Dan is ze dus 2/3weken aan boord, 1 week niet. Grofweg gezegt.
    Waar ik alleen tegen aan loop, is de woonruimte. We hebben 3 slaapkamers, 1 voor ons en kindjes slapen ook apart. Dan moet ze dus of bij lydia blijven slapen (zoals nu) of de kindjes moeten bij elkaar, maar dat is nog geen optie omdat daniel dan op een hoogslaper moet (en die is ècht hoog). En dan, hoeveel privacy blijf je houden als je (bijna) continu een extra persoon erbij heb. En toen kwam de jaloerse vrouw naar boven, hoe gaat dat tussen wim en haar. Ze is maar 3jaar jonger, is niet de lelijkste en ze kunnen heel goed met elkaar overweg... oke, misschien niet helemaal eerlijk tegenover hun, maar zoiets gaat dan wel ff door je hoofd heen, althans, bij mij

wat zouden jullie doen, kiezen voor minder privacy en "gemak" en haar werk bieden (als het financieel zou kunnen he;)) of zouden jullie toch kiezen voor geen personeel, meer privacy en druk?

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    behoorlijk ja. Wim zegt dat ik met m naar een dokter moet en ik zeg: het is de leeftijd. Hij is wel agressiever geworden, bijt zn beer ineens (heeft eigenlijk nooit in speelgoed gebeten) en heeft de laatste tijd regelmatig ongecontroleerde "schokken" Niet t ijdens spelen ofzo, maar als hij rustig op de bank of op bed ligt/zit

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, vreemd....
    Er is wel een fase waarin kinderen gaan uitproberen dmv slaan, knijpen, krabben......Misschien komt nu de jaloersigheid naar boven tov Lydia?.....

En die schokken? Hoe bedoel je dat? Zijn het zijn benen/armen/hoofd???.....En hoe vaak heeft hij dat?

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Poehhhh,
    Idd een dilemma!!!

Ik denk dat het (als het financieel lukt) voor jou wel een goede zou zijn om een hulp te hebben. Maar is het dan de bedoeling dat zij Wim meer gaat helpen met het hele varen.....Of dat ze er juist komt voor het huishouden/kids???

Wat wil jij het liefste? Wil jij meer met Wim zijn en dus met het varen bezig gaan....Of ben je het liefste maar lekker voor de kids aan het zorgen???

Snap je mijn vraag?

En mbt woonruimte, das idd lastig.
    Ik denk dat ik er persoonlijk niet tegen zou kunnen als er constant iemand om mij heen is en dat je dus idd weinig privacy hebt. Ze zal er constant zijn. Ook met het eten, 's avonds op de bank, in het weekend.....Ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen....Daar is een schip dan (lijkt mij) net te klein voor.....Dan bots je letterlijk denk ik weleens tegen de muren op!....

Anders een tijdelijk contract...Eens zien hoe het bevalt als ze meerdere weken/dagen mee is. Wat laat ze dan nog zien....Wat zijn haar taken? Hoe bevalt het haar. Je zou altijd een proefperiode kunnen doen en daarna kijken hoe je er tegenover staat......

Dan weet je ook beter hoe het jou bevalt en Wim...En wat de kids ervan vinden...Denk dat ik dat zo zou doen...een proefperiode....

Succes met je beslissing, lastig hoor!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat zal wel kunnen ja, lydia heeft laatste week best wel mama-honger dus kan iets minder met hem doen. Gelukkig is hij tegen over lydia nog wel lief/zorgzaam

benen en armen ja, net of hij schrikt. Hm, ken je het gevoel dat je valt en dan ineens wakker schrikt (tijden slapen)? daar lijkt het heel erg op, maar hij heeft het ook als hij wakker is. 1x in de 2dagen ofzo dat we het zien

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Kan iets met zijn spieren zijn.....Spierschokkingen.
    Als je je zorgen maakt kan je natuurlijk het ff voorleggen aan de ha of cb.....Maar zolang hij het niet heel vaak heeft (zoals bij spasten), lijkt mij dat er niets aan de hand is (maar goed, ben geen dokter!).....

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    :D dank je!

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Gup, ik denk niet dat ik het zou doen. Het lijkt me niks om 24-7 iemand over de vloer te hebben en je dus helemaal geen privacy meer hebt. Voor bijvoorbeeld 2 daagjes per week zou wel relax zijn, maar dat is niet mogelijk denk ik bij jullie.

Back,das een leuk cadeau. :D

Knor, jep Stijn is naar het kdv, dus ik ga zo ook ff liggen.

@kilo’s, hier nog op +10, maar ik ga minder snoepen vanaf deze week.

Hier net terug van de vk. Bloeddruk was netjes 100/70 en mn hb was 8.9 en dat terwijl hij de hele zwangerschap laag is geweest en ik na de bevalling geen staalpillen meer heb genomen. Bij een volgende zwangerschap raadde ze wel aan om eerst contact op te nemen met de gyn voor een hoge dosis foliumzuur en daar al 1-2 maanden van tevoren mee te beginnen.

20. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ja echt balen. Mijn moeder is niet de makkelijkste zeg maar...;)

:D wist het al wel een beetje maar dit vond ik wel super! wel moeilijk antwoorden als iemand vroeg wat ik van mannetje had gekregen :) dus ik elke keer, tegoedbonnen :d te innen bij samenwonen. :D kreeg ik weer de vraag waar ik op wacht hahahaha.

Ja, ik heb een chocolade bruine labrador bij mijn ex gelaten en dat wil ik het liefste weer. maard at komt allemaal wel hoor, eerst de rest ;)

Deel Deze Pagina