Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    half om half zeg maar, sochtends binnen, smiddags buiten. Met zulk weer (vorst) is het niet prettig om buiten te werken en zal ze meer binnen zijn, maar als het goed buitenwerkweer is zal ze vnl buiten bezig zijn.

Wil zelf wel vnl voor de kindjes blijven zorgen en dan voor de rest met varen wel beetje zelfde blijven doen. Vind het lekker om zo af en toe een uurtje te sturen of om schip af te spuiten ofzo. Vooral buiten werken is nu haast onmogelijk omdat het heel vervelend is als er 2 kindjes lopen te huilen en je bent aan het sturen en je kan dan niet weglopen voor drinken enzo dus buitenwerk blijft vaak liggen. En als zij er is kunnen we nog zeggen: jij zorgt vanochtend/vanmiddag voor de kinderen zodat ik naar buiten kan. Of zij gaat buiten werken.

woonruimte is voor mij ook het grootste probleem waar ik tegenaan loop. Nu is het nog fijn, maar wat als het voor lange tijd ga duren?
    En het is ook geen optie om te zeggen: ma/wo/vr wel, rest van de dagen niet. Het is dan gelijk 2/3weken achter elkaar, afhankelijk van wat voor reis we hebben.

Daniel is al gek op dr, lydia is er nog te jong voor. Die vind het best als ze dr fles en luiers maar op tijd heeft:D

2. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Wat staat dit grappig :d man gaat mee, vriend gaat mee hahaha

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    spasme verwacht ik niet, daarvoor duurt het te kort, echt maar 1 of 2 schokken en dan is het weer weg

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dan zou ik toch een proefperiode afspreken en zien hoe het bevalt.....

Misschien valt het 100% mee en misschien valt het zwaar tegen. Ook vanuit haar oogpunt en die van Wim.....

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Grappig he....
    En het erge is.....Die zijn straks nog enthousiaster dan de kids!!! Gaan ze daar met zijn 4en achter elkaar aan....:D

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dat verwacht ik idd ook niet, dan had het een patroon moeten hebben en steeds moeten terugkeren....

Maar als je je toch zorgen maakt gewoon ff bij ha of cb neerleggen....Kijken wat hun zeggen!

Kan ook een soort tic zijn....wat ie ontwikkelt...Bij bepaalde activiteiten.....Ik heb een kind in de klas dat wanneer hij een boek lees hij extreem veel met zijn ogen knippert bijv....Dat gaat gewoon vanzelf, hij is zich er niet eens bewust van. Of een kind dat bij het schrijven bij iedere regel haar potlood slijpt....

Kinderen ontwikkelen best snel een tic uit gewoonte, is een soort veiligheid....

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Komt helemaal goed met die kilo's meid....Bij Stijn was je ze ook uiteindelijk kwijt toch? En vergeet niet dat je een maand geleden pas bevallen bent!!!

Netjes je bloeddruk en hb is hoog!....Goed hoor!
    Dat foliumzuur ivm schisis van Noor nu?.....Als een soort extra ingebouwde veiligheid dan maar meer en langer slikken eigenlijk??? Maar wijten ze het dan aan gebrek van foliumzuur???

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    plannen vandaag: ik heb al verschillende dingen gedaan en ben nu even iets aan het uitwerken voor de oudercommissie. Dan broodje eten en op vacature jacht :D

Gup: ik denk dat je de gok moet wagen maar dat je wel een heel duidelijk contract op moet stellen dat allen onder tekenen. Zo zal je vast moeten kunnen leggen wat zij wat betreft huishoduelijke taken doet. dat zij bijvoorbeeld 2 dagen in de week kookt. Wat zij aan werkzaamheden op hets chip doet, hoe de woonruimte ingedeeld is. maar ook dat je haar 1 a 2 avonden per week bijvoorbeeld niet ziet omdat het dan me-time is.

kadootje: ik ben al helemaal in babymood he hahaha

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    dat was die van mij ook:d die zei: schat, ga ik achter L aan, kan jij beppen. allemaal lol hahahaha

10. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ja ik heb een sollicitatiegesprek!!!!!!

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goed bezig!

Wanneer staat het samenwonen gepland??? En dus ook de hersteloperatie???.....

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Vind het wel relaxed hoor. Anders spreek je elkaar echt niet. Ben je alleen maar achter je kind aan het rondlopen.....

Nu zorgen de mannen daarvoor en kunnen wij dames lekker beppen! Goed geregeld dacht ik zo....

En dan trakteren wij de mannen op limo + spekje....zijn ze ook weer blij!!!:D

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wat goed!!!

Hoe, wat, waar, wanneer???

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja bij stijn ging het ook aardig vanzelf met de kilo en ik was wel veel aan snoepen nu en bleef op gewicht, dus ik hoop dat er nu weer wat afgaat.

En ze weten niet waardoor de schisis komt, maar om het hele foliumzuurverhaal toch uit te sluiten doen ze dat. We hebben toch een verhoogd risico nu. Als noor een is moeten we volgens mij ook naar de klinisch geneticus (onderdeel schisisteam), dus dan kunnen we ook nog eens vragen

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    :D:D

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Aha....
    Idd, tegen die tijd nog ff navragen....Mmm, een 3e zit dus nog wel in de planning??? Over een tijdje???

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Super, alvast heel veel succes.

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ben Aidan ff ophalen....Zo nog ff terug....

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hoe zie jij dat voor je dan? op haar/lydia's kamer kan ze ook niet veel, alleen op bed hangen

20. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Knorretje: wij zouden per januari al gaan samenwonen. alles was al geregeld maar dan kreeg ik geen WW meer omdat mannetje net 50 euro te veel verdiend. dus die plannen staan stil totdat ik werk heb. Zodra ik werk gaat L naar het kdv daar ect (ze staat slapend daar en vriend van ons heeft daar connecties ;) ) en gaan we daar wonen, dus dan komt er een afspraak bij de HA. ik ga meteen mee dan want ik wil geen risico's nemen en meteen de MMM in voor ICSI. ik heb al ICSI gehad, weet wat het is ect. Geen behoefte aan een jaar afwachten en er dan pas in gaan.

Deel Deze Pagina