Moet echt ff mijn oogjes gaan dichtdoen....maar heb geen zin!!!.... Vanochtend die boodschappen sjouwen was toch niet zo'n goed idee......Heb nu au!......(tja, gevalletje van: eigen schuld, dikke bult!).....Maar kabouters brengen helaas de boodschappen niet naar binnen......*zucht* Ga toch maar ff liggen......
Idd, Natuurlijk zijn er mensen die het er om doen..... Maar het overgrote deel wil echt wel werken.....maar er is geen werk.... En die k*tsmoesjes die je dan te horen krijgt waarom je niet wordt aangenomen... -Te weinig ervaring (ja duhhh, als je me niet aanneemt kan ik ook geen ervaring opdoen!) -Te groot gat op je cv (ja, dat komt omdat ik overal afgewezen wordt, niet omdat ik op mijn luie reet heb gezeten!) -Past niet binnen ons team (hoe weet je dat nou? heb je me al kennis laten maken met het team?) Kan me er zo boos om maken....Mijn vader heeft lang moeten solliciteren na faillisement......Hij kreeg standaard de opmerking: te oud!....Ook zoiets.....Jeetje mensen, hij mag dan wel in de 50 zijn maar heeft wel veel ervaring en kennis opgedaan. Dat soort mensen moet je juist willen hebben...... Wordt er nog link om....hihi.... Nou ik ga mega voor je duimen dat deze sollicitatie wat wordt.... Wanneer moet je? En wat voor een soort functie is het?
Jij bent nieuwsgierig ja. Er zijn wat dingetjes voorgevallen maar verder wil ik het daar bij laten. Rini is een lieve meid en ik vind het niet nodig om haar af te vallen. Maar leuk, doe dat vooral als je in de buurt bent!
Mag ik wat zeggen Hoop niet dat je het rot vind hoor. maar dat had ik je vorige keer belooft om me er zo min mogelijk mee te mengen in het ......verhaal( blijft het een rotwoord vinden kan de juiste letters niet vinden. ) zou ik toch een forum van dyslexie hebben?? Mijn zusje heeft nog twee kinderen na me nichtje gekregen beiden een punt gaaf gezich het tweede kind was van de zelfde man en het derde kind van haar laatste man. Ze heeft ook nog een vierde kind gehad die is overleden in de zwangerschap( ja me zusje heeft een hoop ellende mee gemaakt) en ze was ook nog heel jong 18 dochter met ..... daarna met 20 een dood geboren kindje. En daarna nog twee kindjes. Ze moest toen der tijd ook naar het klinisch geneticus gedeelte daar kwam niks uit.
Goedenmiddag allemaal. Krijg spontaan zin om ook 28 januari mee te gaan. Maar helaas kan niet mee. Het volgende uitje wil ik echt mee. Hier k ligt al van af 13.00 u op bed maar slaapt nog niet. Ze word wel stiller nu. Ze is snotverkouden wat koorts 38.0 en een pus oogje arme kind. Ze is lief en vervelend te gelijk. Ach ja morgen dus geen kdv jammer maar niks aan te doen. Ziek is ziek.Valt me wel op gaat ze vorige week na 3 weken weer naar het kdv en meteen weer ziek. maar ja het zal echt wel niet aan het kdv liggen. Iedereen is verkouden of heeft buikgriep. Ze is gewoon bevattelijk. Heb wel wat bij gelezen maar er is me nog niks blijven hangen. Sorry.. Maar gaat het goed met iedereen??
Op het KDV steken ze elkaar wel aan, maar zo bouwen ze ook een gezond afweersysteem op. Kindjes zijn de eerste jaren vaak doorlopend verkouden hoorde ik van de huisarts. Maar zo hebben ze later wel een top afweersysteem!
Wat jij zegt zo gaat het idd tegenwoordig met solli. Back jij bent net 30 maar eigenlijk ook al te oud tja hoe krom willen ze het hebben. Of idd wat jij zegt knor te weinig ervaring ja du zou het. Wat jij zegt jouw pa een man die een berg levenservaring mee kan nemen en dan hoppa te oud. Fijn dat hij nu wel een baan heeft.
Knorretje: donderdag om 11 uur. Even kijken of oma wil oppassen...lastig nu, oma is lastig dan he is een bedrijf dat commerciele diensten bij klanten uitzet. Pnirmal: ik begrijp je even niet in wat je tegen Nelta antwoord. (blond he)
O ik bedoelde de erfelijkheids factor waar Nelta het over had in verband met Noor. En dan mijn zusje haar dochter is ook met een .... geboren en dat ze daarna nog 3 kinderen heeft gekregen ( Haar tweede is overleden in de zwangerschap 24 weken) en dat al die drie kinderen een punt gaaf gezicht hadden en dat twee van deze kinderen van de zelfde vader waren. Dus drie kinderen samen en een kindje met haar nieuwe man. Hoop dat het zo iets duidelijker is.
Nou wil niet lullig doen maar bij de supermarkt word je nu echt meestal niet meer aan genomen. Daar willen ze meisjes/jongens van 15 jaar het minimumloon en haast geen oudere die dat nog doen toch?/ Bedoel het trouwens niet rot hihih je vroeg er om( is grapje hoor)
@kdv, stijn is ook de hele wnter verkouden, maar heeft verder idd een prima weerstand. Alleen beetje jammer da hij noor nu ook aangestoken heeft, die is nu ook een beetje snotterig en heeft vieze oogjes, maar lijkt er verder ook weinig last van te hebben. hier lekker een uur in bed gelegen en Noor al een uur in de wieg. Al ligt ze nu wel een beetje te pruttelen.
Nelta balen van je nacht! En noor alweer een maand :O Ninja jij een redelijke avond! 23 kilo lichter :O Back lekker verwend! Wat fijn sol gesprek! Gup lastig van daniel. Hier slaapt T slechter met lampje aan hopelijk slaap hi bij jou er beter door! Moeilijk ik zou het ook niet kunnen. maar doe wat jou gevoel zegt! knor ga jij is slapen Tja vast wel iemand vergeten sorry! Hier ligt t op bed gister middag wakker gehouden.. dat doe ik voorlopig niet meer! drama kindje dan overal om miepen! Ik ben lekker kippesoep aan het maken.. boullion staat te trekken! Na die echo van gister heb ik het gevoel zwanger dat ik zwanger ben! Ben ook erg vrolijk! haha ik spoor niet!
Volgens mij hebben we nu 4 procent kans (ipv 1 op de 600) op een kindje met een schisis, afhankelijk of er verder niks bij de kinderarts uitkomt. Dus idd een kleine kans. Maar ik ben me wel bewust van het feit dat wij nu een verhoogd risico en dat geldt ook voor Noor straks.