O sneu. Heeft je vader gerookt? Mijn moeder rookt ook. En die heeft pas een test moeten laten doen. Ze zit op het randje van copd. En ze wil niet stoppen. Ze zegt ga niet aan mijn hoofd zuren. Ik stop echt gewoon niet. Hoop zelf dat ik zelf ooit eens de kracht vind om te stoppen. Maar dat is een ander verhaal. Maar dat met me ma zet me toch weer aan het denken. Hoe slecht het gewoon is voor je gezondheid. Maar ik kom uit een famillie van stugge door rokers. Me vader moeder oom.s tante.s. De niet rokers zijn zelfs in de minderheid. Waarom ik ben begonnen met roken( ik was fel anti roker) ik was verlieft op een collega. Niet mijn vriend hoor en was bijna 19 en denk steek er ook een op voor de lol ik kan zo gelijk weer stoppen. Nou als er een een ketting roker is geworden dan ben ik het wel. Zo ontzettend jammer dat ik toen zo gedacht heb, Van vooruit maar het kan geen kwaad. Ik was echt vel er op tegen. Als me ouders vroeger vroegen haal jij eens een pakkie sigaretten dan zij ik doe het zelf maar ik ga jullie niet de dood in jagen. Dat is dus het aller domste wat ik ooit gedaan heb begonnen met roken... :x
Helemaal vergeten. Nog gefeliciteerd met je mooie echo.. En natuurlijk spoor jij wel. Toch logisch dat je blij bent met een mooie echo... Geniet er van zou ik zeggen nu.maar snap het wel hoor tot ik een baby in me handen had bleef ik op me hoeden je weet maar nooit...Knuffel meis.
Hahaha maar sorry hoor, de vraag is dan ook of je daar wel moet willen werken als je ouder bent dan 15. (tenzij je het superleuk vind trouwens, ik ken iemand van mijn leeftijd die niet anders meer zou willen, maar die is inmiddels afdelingschef)
Middaaag! Oh, hoor me meisje...Nou ze moet maar even 5 min. geduld hebben hoor hihi. Gup: Ik zou het ook aankijken met dat meisje! Wacht eerst even op antwoord m.b.t. de financiƫle kant, en ga dan verder met overwegingen maken. Wat betreft die laatste zin die je in het klein schreef, ik snap je wel hoor, zou het ook niet prettig vinden als je nog ander vrouwelijk vlees aan boord hebt hihi. Als het nou een man was geweest, was het een heeeeul ander verhaal hihi. Back: JEeeeeeeej, joepie een sollicitatiegesprek. Wat voor functie is het? @hier: Kop vol snot, voor de zoveelste keer. Last van me keel en pijn in me hoofd. Gelukkig niet heel erg allemaal, maar je voelt ze gelijk zo brakkies. Oh, ik hoor Dinand nu ook. Ze liggen naar elkaar toe te kletsen whaha. Ik ga ze maar even uit bed trekken.
Ik heb net foto's bekeken van Lila toen ze net kon zitten, zo'n klein hompje baby.. AAAAAHHH!!! Volgens mij begint het hier ook een beetje door te dringen nu!
Ik zit regelmatig Dinand zijn fotoboek door te bladeren van zijn eerste jaar, men men, dat koppie, en ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat hij zo klein is geweest!
Dit is echt een lastige vraag gup. maar is het niet Wim zijn zusje? Of had ik dat verkeerd?? Je zou een proef periode kunnen afspreken laten we zeggen drie maanden. Kijken hoe het je bevalt.?? Daniel is een lenig mannetje volgens jou dus dat zou het probleem niet zijn toch? En zou dan de kinderen ook voor proef bij elkaar leggen. Jij kunt zo onder vinden verder hoe je het vind om personeel op het schip te hebben. En daar bij die drie maanden laten we dat nemen kan ook dat meisje kijken of ze dit wel echt wilt? Deze optie zou ik nemen. Want er zitten ook voordelen voor jou aan vast. Een extra steun in de rug die net op het juiste moment kwam. Die dag.
Ik ga sluiten er is een lief huilerig meisje wakker. Fijne middag allemaal nog en misschien tot vanavond.
:d heb me leeftijd geaccepteerd hoor en nee daar heb je gelijk in maar daar ben ik pas op de laatste plaats naar opzoek, die sporen niet helemaal daar
normaal maakt hij het bad en de muur erachter schoon. Maar nu had hij andere plannen, wilde echt in bad was hij lekker rustig en ikhad gezelschap dus vond het wel best
zusje van wim zn vriend daniel is erg lenig ja, maar om hem nu op een bed van 1,70 hoog te leggen...dan moet hij volledig gekooid worden en dat zie ik niet erg zitten, want hij krijgt haast alles open dus moet het ingewikkeld systeem worden en als hij dan ineens uit bed moet door bv aanvaring etc dan wil ik hem er wel graag op tijd uit kunnen hebben... het zit je nog beetje dwars he, dat is zo reageerde?