Goedemorgen, Laura, dat lijkt me idd pittig werk als je zwanger bent. Ben benieuwd wat de arbo arts zegt. Supermummy, werkse. Bloempje, geweldig dat Plop pak en wat is Sam veranderd. Jij ook alweer bijna op de helft zeg. Wanneer heb je de 20 weken echo? Back, het zou wel heel fijn zijn als je nu geen isci nodig zou hebben. Is na een hersteloperatie het zaad sowieso net zo goed als daarvoor of heeft dat ook nog invloed? Maar logisch dat je niet al te lang gaat afwachten. @abo, ik gooi hem er ook regelmatig af, maar door een berichtje te plaatsen heb je weer een abo en dat kan je dit topic makkelijk terugvinden. Hier vandaag voor het eerst een hele dag alleen thuis met de kids. Nu leggen ze allebei nog te slapen, dus ik ga zo maar ff douchen en daarna ff Noor badderen en dan hopen dat Stijn daarna pas wakker wordt. Straks ook nog naar de speeltuin met Stijn (heb daar bereik met de babyfoon) of ik doe Noor in de draagdoek als ze niet wil slapen, maar dan kan ik minder makkelijk achter Stijn aan rennen. Ach gaat vast goed komen. Vanaaf eten en film kijken bij een van mn collegas. Voor Noor zet ik een flesje klaar, ben benieuwd of ze die nu wel pakt en zo niet, dan ben ik zo thuis, want die collega woont bij ons achter.
goedemorgen! Laura: knuf! SM: werk ze. Nelta: dat heeft ook nog invloed helaas. Als het dicht heeft gezeten, gaat het niet meer optimaal werken. Na de hersteloperatie moet er dus nog minstens 1 keer zaad ingeleverd worden om te kijken of het "gelukt is". gup en nelta: knuf! Ego: man ik heb helemaal geen zin vandaag! beetje spierpijn van gisteren (nee ECHT sporten ) en gewoon geen zin. Moeders blijft ook zeueren, heel irritant! zal echt blij zijn als er balletjes gaan rollen en wij hier weg kunnen. is genoeg geweest nu, ruim 2 jaar! even opruimen en schoonmaken, tot straks
thanks! Zo ben klaar voor vandaag. alles weer schoon, gordijnen op L's kamer gewassen en dat raam gezeemd. Geen zin vandaag bah. Oppassen gaat zaterdag niet door dus zal naar de taarten workshop kunnen! nu alleen even kijken hoe ik er kom en hoe ik het ga doen maar komt goed.
Hier heeft Noor vanmorgen anderhalf uur in de wieg gelegen/geslapen en ligt er nu weer een uur in. Nog niet helemaal van harte, maar ik heb uitgevonden dat als ik de slaapliedjes van de babyfoon aanzet ze stil is en ik wil verder proberen om echt regelmaat er in te gaan brengen nu. Dus wakker worden, schone luier, voeden, ff knuffelen/spelen en als ze moe is weer naar bed.
nelta: gaat best goed komen meid. Ja ik wil wel mee doen zaterdag dus moet even kijken. heb eigenlijk geen auto dus even lief aankijken hier maar ja...en ik weet even nietw at de plannen aan de andere kant zijn. Mannetje is momenteel ziek dus jullie kennen het wel...dan zijn ze zo zielig
Gm. Hier ook een brak nachtje. K werd wakker om 1 uur en ging pas weer slapen rond 4 uur dus een kort nachtje. Ze ligt nu even op bed. En hoop dat ze gaat slapen ze is gewoon helemaal niet lekker. Niet echt bij gelezen. Maar een fijne dag allemaal.
Yep, altijd gerookt...Zware shag.... Tot op de dag dat hij te horen kreeg dat ie een zware longenfyseem heeft, hij heeft alles in de prullenbak gegooit en noot meer een sigaret aangeraakt...... Dat is nu zo'n 5 jaar geleden. Hij gaat zienderogen achteruit.....ontzettend sneu om te zien.... Heb jij tijdens de zw van K gerookt? Nee toch?....Daarna toch weer begonnen???.....
het is echt weer wennen he nelta... pfff ik had vannacht zulke kraamtranen. Effe goed in de gaten houden want ik voelde me er niet goed bij. Ik heb een beetje het gevoel dat ik een beetje overloop. Evy huilt iedere avond vanaf 20.00 tot 1 en wil alleen maar drinken of een pink in dr mond. Ik mag niet klagen want daarna sliep ze door tot 6 uur en toen was ze nog niet echt wakker maar sem wel... Ook wil ze alleen in de nacht bij mij liggen. Overdag slaapt ze goed in dr eigen bed probeer het nu maar vaker te doen zodat ze er aan gaat wennen.
pnirmal: jij ook een fijne dag *klaag* mijn rug zit helemaal vast door de oefeningen van gisteren. auw! *eidne klaagzang *
Lekker toch......Wel lief dat ie wil helpen!!!.... Leuke fase vind ik dat. Aidan wil ook constant helpen, en trots dat ie dan kijkt als hem iets gelukt is!!!....