Kl*te zeg!!!.... Misschien aan haar voorleggen, kijken wat ze voor je kan betekenen? En duidelijk aangeven dat je de vervanger niet zo ziet zitten.....Dat kan..... Misschien heeft zij een oplossing???
we hebben een gmail toch waar al onze mailadressen in staan!!! Ik ga je een link sturen. Altijd handig staan ook onze nummers enz in
Goedemiddag, @ Bloempje: Leuk pakje van Sam!!! Schattig!!! @ Back: Dikke knuff voor jou....en leuk dat je er zaterdag bij bent!!! Gezellie!!! @ Bedgymnastiek: WAT IS DAT??? Arme man van mij....... @ Laura: Ben benieuwd wat de arbo-arts zegt..... @ Ninja: Dikke knuff voor jou.... En geef het aan he bij kraamzorg of vk....Als het je teveel wordt....! Kaartje nog gehad??? Edit: Ja...dus....! @ .........
Hier ook nog regelmatig huilbuien... Ik denk dat vermoeidheid ook wel mee speelt hier. Stijn sliep nu al een week door, dus toen kwam ik meer aan mn rust toe. Noor slaapt ook het liefst bij ons. Probeer overdag nu elke keer de wieg, maar s nachts ben ik vaak al lang blij dat ze weer slaapt dat ik dr dan toch maar tussenin leg, maar ja, das eigenlijk ook niet handig...
Ik zou ook wel me gegevens willen mailen maar ik heb geen gmail. Hoe moet je dat instellen dan ik gebruik alleen hotmail en een digibeet wat dat betreft.
knorretje jij bent ook al bijna op het einde haha. ik ben benieuwd naar jullie naam enz. Ik heb sinds vandaag me eigen kleren aan moet denk een nieuwe garderobe aanschaffen. Me broeken zijn echt veelste groot... Heo moet ik gaan shoppen!! ik maak me zo druk hoe ik alles moet gaan doen met 2 kids pfff
Ik zou het ook niet weten.... Sowieso vloei ik nog iets, maar ik heb er ook nog echt geen zin in. Arme mannen idd.
Je moet gewoon naar gmail gaan daar vul je ons wachtwoord en mailadres in en dan kan je de gegevens bekijken
Ja, gaat snel nu...Nog een paar dagen en dan mag ik thuis bevallen!!! Jippie!!!..... Mijn nesteldrang is echt op zijn hoogtepunt nu. Moest ik er 2 weken geleden nog niks van hebben nu is werkelijk iedere kast, la ed uitgezocht en gepoetst..... Kamertje klaar, natuurlijk Aidan's kamer gerestyled, wiegje staat, box opgezet, alle kleertjes gewassen.....Ben er nu helemaal klaar voor... To-do lijstje is helemaal klaar....Dus ze mag (over een paar dagen) komen wat mij betreft!