Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier vandaag eerste dag alleen met 2 kids en het gaat me aardig af. Ff naar de speeltuin geweest met stijn, gepuzzeld, met de duplo gespeeld en bob de bouwer gekeken.
    Nu liggen ze allebei te slapen. Maar ik ben ook wel blij als manlef straks weer thuis en vanaaf een avondje zonder kids.

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Die vent van mij heeft me geloof ik tijdens deze zwangerschap al 2x mogen aanraken!!!......Vind het echt zielig voor hem maar heb zo geen zin...En faken, daar hou ik niet van!!!

Bij Aidan was het erger, toen heeft hij me al die 39 weken lang niet mogen aanraken!!!......

Hopelijk komt het na de bevalling wel wat beter op gang, bij Aidan duurde het toen ook nog een maand of 3/4 geloof ik......

En toch blijft ie bij me, echte liefde! :D

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Stijn slaapt er gelukkig doorheen, maar we zijn vaak zelf te moe om s nachts de strijd aan te gaan om dr in de wieg te laten slapen.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Zo erg was het gelukkig hier niet.

En nu ben ik blij met elke minuut slaap s nachts ;).

We zijn er ook nog niet over uit wat we met anticonceptie willen. Pil heb ik eigenlijk geen zin in en die pil die bij bv mag moet je redelijk strikt innemen en daar ben ik niet zo goed in. Zat te denken aan een implanon, maar volgens de vk gister is dat niet handig samen met bv, volgens de andere kon het toen wel...

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    meiden,

even niets meer toevoegen aan de lijst dan maak ik er even een frisse nieuwe lijst van en stuur die naar gmail ;)

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dank je wel en heb al wat dingen gedaan. Wil je kijken of ik het goed gedaan heb. Hihi.

Ben alleen de geboorte datums van de kinderen vergeten zou je dat misschien goed willen zetten daar voor mij.

Arun 07-11-2000
    Karishma 21-02-2010

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met Arun zijn zwangerschap hebben we het nog gedaan tot het einde haast alleen de laatste zes weken niet.

Met k had ik totaal geen zin. Maar maakte soms wel zin.

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De praktijk bestaat uit een man en een vrouw.

De man versta ik niet, hij mompelt plat belgisch, hij heeft ooit de pretecho van Lila gemaakt en ik versta bijna geen woord van wat hij zegt.

De vrouw die er werkt wilde mijn vriendin niet geloven dat ze weeën had.
    Het kindje is met 26 weken geboren, thuis, zonder VK erbij, en 3 maanden later gestorven.

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ze heeft me gisteren gebeld, ik had haar een sms gestuurd.
    Ik was echt in paniek, er vielen allerlei emoties over me heen ineens.
    We hebben nog één afspraak en dan gaan we ook mijn angsten bespreken en idd een afspraak maken met de gyn die me toen behandeld heeft tijdens de cholestase.

Ik heb het even laten bezinken en misschien dat die man (mijn vk zegt dat hij heel kundig is) het toch wordt.. dan maar vaker vragen "wat zeg je?".

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Pff, droomden jullie ook zo raar in de zwangerschap?

Ik heb vannacht wild met John de Wolf staan zoenen in de keuken. (???)

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    lijst is aangepast voor zover ik op dat moment de gegevens voor handen had en staat ind e emailbox. Graag zelf dus even aanpassen als deze nog niet compleet is.

Lilalief: succes met het vinden van de juiste oplossing dan! lijkt mij niet makkelijk zo inderdaad.

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    John de Wolf??? :D

Als je het doet, doe het dan goed met bijv.....George Clooney ofzo....Of vind je John de Wolf woest aantrekkelijk???

Ik droom heel veel dat er mensen sterven.....Word ik echt huilend wakker.....Of dat vriendinnen van me zwanger zijn.....

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Lilalief:
    Wow, heftig verhaal zeg van die vriendin van je...Kan me voorstellen dat jij daardoor ook een nare bijsmaak aan die vk heb....

Mmm, hopelijk kan je huidige vk iets voor je doen!.....Succes met keuzes maken.....

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

Meiden, ik zei dat we in dit tempo over 4 weken wel weer aan de 500 pagina's zitten, niet in 3 dagen:p Stelletje kletsers!

Zo, internet doet het weer. Had ff op mijn mobiel gekeken en er was gisteren een storing bij telfort vandaar...

Zitten jullie kindjes ook (al) in de nee-fase? Hier is het vorige week zo'n btje echt begonnen en tis soms best vermoeiend haha. Gisteren had hij weer kort geslapen op het kdv en 's avonds was hij niet te genieten. Hij wilde zelf zijn pasta eten, dat is ook prima, maar het viel elke keer van zijn vork of lepel af en hij werd er echt gefrustreerd van. Wist op een gegeven moment ook niet meer wat ik ermee aan moest. Tijdje later ging het beter en was hij weer heel lief. Raar kind haha...

Vanochtend ook btje mokkig, maar na het zwemmen was hij super lief en kon mama ff het huishouden doen, heerlijk! Vanacht was hij rond 6 uur ff wakker geworden, maar gaat gelukkig vrij snel weer slapen... zal wel ff wennen zijn met dekbed, verder gaat het hartstikke goed!

Nu ligt ie er alweer een uurtje in, waarvan 3 kwartier aan het slapen... ben benieuwd! Kga zo ff verder lezen in mijn boek, erg grappig hihi...

Verder niet zoveel nieuws. Morgen nog een dagje werken en dan dus vanaf vrijdag een weekend weg. Het ziet er allemaal heel leuk uit in dat park, dus wij hebben vast een zalig weekend:D

@alle zieke kindjes: beterschap!

@Ninja: graag gedaan! en sterkte met alles. Komt goed allemaal! Knuf!

Verder niet alles terug gelezen, twas een hoop:$ Sorry!

15. mammamia

@lilalief: wat balen voor je meid dat je vk weggaat. Knuf! ff kijken of ik het verhaal van je vriendin terug kan lezen!

@sex: schiet er hier ook vaak bij in (btje dubbelzinnig omschreven zo hihi) maar we gaan niet altijd tegelijk naar bed en we maken er ook niet altijd tijd voor. Misschien dit weekend? :p Knuffelen is ook fijn...

Gisteren vriendinnetje van me bevallen van een meisje: Lize! Ruim 4100 gram en 53 cm. flinke deerne dus hihi... Alles gaat goed!

Jongetje op mijn groep heeft een broertje gekregen: Tijl (hou er zelf niet zovan, maar past wel bij hun) en toen ik vroeg of zijn broertje ook melk kreeg uit een fles of uit de borst zei hij: tiet opeten! hahahaha, ow sorry moesten er echt om lachen. Kind wordt in mei 3 en is zoooo wijs!

16. mammamia

Pfffffffffff, wat ongelovelijk heftig! Krijg kippenvel...:(

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Lol :D
    Ik moest ook wel lachen om Stijn vanmorgen. Ik was ff aan het kolven, omdat ik vanavond weg ga. Dus Stijn zat al een beetje zo te kijken van wat is dat en toen ik het flesje in de koelkast wilde zetten, wilde hij het flesje opdrinken :). Maar uitgelegd dat dat voor Noor was.

18. mammamia

@adressenlijst: mijn verjaardag klopt niet, het moet 23-06-1982 zijn!

@nelta: hihihi, heerlijk...

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lila, ik kan me idd voorstellen dat je niet veel vertrouwen hebt ik die vk. Maar als je naar die man gaat, krijg je dan ook niet regelmatig die vrouw, afhankelijk van wie er dienst heeft. Zo was het hier bij de vk namelijk wel, dus dat zou ik wel ff navragen als ik jou was.
    Ik droomde trouwens ook vaak en raar toen ik zwanger was.

Mammamia, Stijn is hier ook weer wat meer aan het uitproberen, maar hier kan het natuurlijk ook zijn omdat Noor er net is.

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Gedaan!

Deel Deze Pagina