Elke keer in de wacht. Ze hadden het aantal uren niet goed verwerkt en daarom zouden we 1000 euro terug moeten betalen.
Ik vind het wel een échte man, maar niet woest aantrekkelijk nee.. Maar in de zwangerschap van Lila had ik het erger, dan droomde ik over seks met collega's, alleen, de oudere en lelijke collega's! Werd echt met een naar gevoel wakker dan.. vreselijk..
Nou weet je, ik ga het er nog eens rustig met de vk over hebben, ik was gewoon echt in paniek gisteren en nu gaat het wel weer. Er is een vk vertrokken daar in het geboortecentrum, dus het kan zijn dat de vrouw die er nu werkt een andere is. Ik wachte het gesprek met mijn huidige vk even af, de 26ste..
zo de vers gemaakte pizza staat klaar om zo in de oven te gaan. ik had nog wat deeg over dus gelijk maar van het deeg kaastengels voor bram gemaakt. daar is hij echt gek op. knorretje ik ben nu ook nieuwsgierig naar de naam. maar ik kan mij voorstellen dat je ons niet allemaal daarover gaat pben. ach hopelijk met een week of 2 weten wij het ook. nelta wow stijn kan nog lang slapen zeg. bram is meestal na een uur a anderhalf uur wel weer wakker. vandaag was het waarschijnlijk een uitzondering want nu sliep hij 2 uurtjes. twas wel erg lekker voor mij want ik kon nu ook even lekker op de bank slapen. lila lief ik hoop voor je dat je nu bij een leuke vk terecht kan en anders idd gewoon naar de gyn. stess moet je gewoon zo min mogelijk hebben in je zwangerschap. mamamia leuke mop van de 2 kindjes. back heel veel succes met je sollicitatie morgen. ik zal voor je duimen. laura had jij deze week niet een pretecho. ik mag volgende week woensdag en ik heb er nu al zin in om even naar de kleine te kijken. gup hoe gaat het nu met lydia is de koorts al minder. hopelijk kan je nu een beetje je rust pakken met een extra persoon aan boord. bellie heb je nog wat van dat ene bedrijf gehoord waar je mee mocht lopen. of ben je weer vollop bezig met andere sollicitaties. bloempje heb jij nog leuke online site s voor kleding voor de kleine. ik ben al zo blij geweest met de gegeven site van hummbee.com. en ik kan verder bij ons in de stad niks naar mijn zin vinden. en wat een leuk kabouter plop pak. ik ken hier een klein mannetje bij mij op de bank die een beetje jaloers is daarop hihiih hopelijk ben ik niemand vergeten.
lady, koorts heeft ze niet echt nu, 37.8, maar ze wil niet veel drinken, slaapt bijna heel tijd en als ze wkker is wil ze mama. En de snottebellen blijven komen...
Goedenavond Zo was weer dagje! Morgen laatste dagje in het gezinnetje... en ook meteen mijn laatste werkdag! Heerlijk!! Vanmiddag ff snel boodschappen gedaan en kids opgehaald. Net patatjes gegeten en zo kids naar bed brengen. D. zit nog even bumba te kijken en J. smeert d'r keukentje weer onder met drinken... *zucht* @ Back leuk dat je zaterdag komt!! @ Lila idd balen zeg van die vk, zou er ook geen vertrouwen in hebben oid!! Hopelijk is die vrouw weg... anders miss toch gyn. @ Mammamia leuke traktatie! Hier dit jaar thema bumba dus ook traktatie in die trant.
Ik heb idd een pretecho gehad vandaag...speciaal voor mijn moeder en oma! Zelf hebben we er ook van genoten natuurlijk...het is best al een flink kindje... Ongeveer 975 gram al..er stond een berekening bij dat ze bij 40 wkn ongeveer op ruim 4000 gram uitkomt...pfff...erg spannend... Oh en de kosten vielen heeeel erg mee! 30 euro voor 20 minuten echo veel foto's en een dvdtje....dus voor iedereen in de buurt van IJmuiden/ velserbroek kan ik echocentrum mama aanraden...
ik geloof niet meer zo in die gewichten van echo,s haha... heb je geen leuke foto van je meisje. fijn dat je zo genoten hebt
van de week is er een meisje 27 j overleden en haar tweeling van 20 weken vanwege hellp. vreselijk toch. ze is een paar dagen later in hetzelfde zh als ik bevallen en overleden. echt zo heftig voor de familie
Ja heb een hele rij met foto's maar ben nog niet thuis dus kan nog niet inscannen..Word niet eerder als morgen...
@ninja: echt een super gave foto van Sem en Evy! Wat een prachtig gezinnetje heb je! @laura: ja, heb je wat echo spam voor ons Kga er hier 1 op bed leggen. Hij is heel lief geweest vandaag en zit nu lekker met papa op de bank boekjes te lezen
Laura dat is echt goedkoop 30 euro. Ik betaal gewoon 150 euro dan wel voor twee echo,s maar dat is dan nog niet te vergelijken. Gelukkig vergoed mijn verzekering 80 euro van de pretecho . Ninja dat is heftig. Dan verlies gewoon je vrouw en je kindjes Oh wat erg ik krijg er gewoon kippenvel van
Hoi meiden, heb wel ff bijgelezen maar geen puf om te reageren. Ben ziek! Heb vanmorgen m'n zusje gebeld om te komen helpen, had heel de nacht overgegeven en echt geen puf om voor m'n mannetje te zorgen. Dus veel geslapen vandaag. Papa is hem nu wegbrengen naar oma, die past morgen op. Baal er wel van! Morgen was een belangrijke dag op mijn werk.
Ninja leuke spam!! en wat vreselijk zeg van dat meisje!! Laura thnxx voor de tip... woon er vlakbij en zal t onthouden Enn idd een flink kindje dan Hier 2 kids op bed, zelf ff naar de makro geweest. De marsepein en biscuitmix is binnen ovor zaterdag!! Nu nog voor de vullingen dus dames roep iets!!
Oke, ladytijger ff snel wat sites: www.Kixx.nl www.kleertjes.com www.happybee.nl www.kinderkleding-tekoop.nl