Als ik mensen niet versta vraag ik ondertiteling. (toen ik in Zeeland moest werken... verstond ik ze soms ook niet.) En OMG! Wat erg voor je vriendin. Geeft geen goed gevoel, dat geloof ik graag.
Ze is nu in therapie.. Haar meisje had het gered, ik heb er toen wel over geschreven hier geloof ik, allemaal operaties overleefd, onstekingen, verkeerde medicatie, en bij de laatste meest ongevaarlijke operatie (stoma verwijderen) is er iets mis gegaan, te weinig zuurstof, en is ze na drie maanden ziekenhuis in en uit (en officieel gezond verklaard!) overleden.. Dat was héél triest..
Goedemorgen Hier een kort nachtje achter de rug... Pffff J. besloot om rond 12.00 uur ineens hyper te zijn, ze zei dat alles kapot was gevallen... vaag! Dus terug naar bed gebracht. Na 10 minuten stond ze in de woonkamer dat wij alles opgegeten hadden en niks hadden bewaard voor haar... Dus terug naar bed, voelde warm, dus even getempt en had 39,5, zetpil erin. Zelf maar ff op de bank gaan zitten met lappie... Uiteindelijk was het rond 1 uur stil, dus ben ik weer naar bed gegaan... Na half uurtje in slaap gevallen... en toen ging de wekker weer, naar mijn idee iets te vroeg! Vandaag laatste dagje werken, heb het weer overleeft! Ben wel blij als vandaag voorbij is... Dan morgen eindgesprek, toch wel beetje spannend!! Uhhh verder gaat het wel, geloof ik. Behalve wat last van bm streek... heb het idee dat het weleens 'raak' zou kunnen zijn... Zo'n gevoel heb ik... nouja afwachten maar! Tot later!! Xxx
Goedemorgen, Supermummy, werkse. Boni, succes met je zoektocht naar een leuke verjaardagsjurk. Ik moet ook nog een leuk overhemd voor Stijn zn verjaardag. Ninja, wat een schatje zeg en ze is ook alweer een hoop veranderd zeg. En die van Sem en Evy samen is ook gaaf zeg. Bloempje, beterschap en je bent gewoon al op de helft vandaag. Laura, ben benieuwd naar je fotos. Zon 3d echo is idd echt supermooi. En die gewichten zeggen volgens mij niet zo heel veel nu, wie weet heeft je kindje bijvoorbeeld net een groeispurt gehad. Ladytijger, ja Stijn is altijd al een langslaper geweest. Die haalt overdag minimaal wel 2-2,5 uur, maar tegen de 4 uur komt ook regelmatig voor. Gup, hoe is het met de kindjes? @traktaties, leuk. Ik moet ook nog achter iets aan. Gaat op schieten. Over twee weken is Stijn alweer twee jaar. Hier was ik dus gisteren voor het eerst de hele dag alleen met twee kids en dat ging prima, nu hebben ze alle twee wel veel liggen slapen, maar toch. Gisterenavond film gekeken met mn collegas. Was erg gezellig. Ik moest alleen wel halverwege ff naar huis om te voeden, want Noor wilde maar weinig uit de fles drinken. Uiteindelijk bleek dat er water in de fles was gekomen en dat het dus aardig verdunt was, dus ik hoop dat ze het daarom weigerde en niet omdat het in een fles zat. Wiegje gaat sinds gisteren ook ineens beter, overdag aardig wat geslapen in de wieg en vannacht ook bijna de hele nacht; ik was alleen een keer tijdens het voeden in slaap gevallen, dus toen lag ze wel bij ons, maar de rest in de wieg en nu ook weer. Zou ze het dan eindelijk snappen? Vandaag een dagje met Noor samen, misschien dat ik vanmiddag heel ff langs mn werk rij, want ze hebben nu een nieuwe arts (waarnemer) en daar ben ik wel benieuwd naar na de verhalen die ik gisteren hoorde . Daarna Stijn oppikken en dan met zn vieren naar de Ahoy, naar het Boekenfestijn en daarna eten we denk maar ff bij de mac.
goedemorgen! ff wat rechtzetten: we hebben geen 3D echo laten doen...maar gewoon 2D....3D was ook mogelijk maar hou ik niet zo van persoonlijk...3D was overigens ook niet duur!
Moguh! Oh ik heb echt heer-lijk geslapen. Gewoon 10 uur aan 1 stuk door! Dat doet een mens goed zeg! Mijn dag van gister en gisternacht...zal het proberen kort te houden. Dinsdagavond kwam mijn zusje(17) hier op visite. op een gegeven moment kwamen we op het onderwerp haar (ex-)vriendje. Ze zijn nu een goede maand uit elkaar, maar missen elkaar vreselijk. Afijn, het is echt een goede jongen, kon het er erg leuk mee vinden. Afijn, wat is het probleem dan als jullie elkaar zo missen? Ja papa en mama willen niet dat ik nog iets met hem begin, want mama zegt dat ik (noem hem nu maar even pietje) maar wat met pietje moet beginnen. Toen brak mijn klomp. Ik heb precies het zelfde meegemaakt. Je wordt gewoon een soort van uitgehuwelijkt. Als die vent maar veel geld heeft, dan vinden mijn ouders het goed dat je een relatie hebt met hem. Afijn, ik werd best wel een beetje kwaad, dat ze mij dit aangedaan hadden, oke, maar ik zou dit niet kunnen aanzien dat bij mijn zusje het zelfde zou gebeuren. Ik met me zusje naar huis, eerst een beetje over koetjes en kalfjes gepraat, en toen kwam alles eruit. zowel over dat wat er nu met mijn zusje gebeurd, als wat er met mij gebeurd is toen ik nog thuis woonde. Dat het me zo vreselijk veel pijn doet, als ik zie hoe hun met elkaar om gaan. Dat ik er nieteens meer wil komen omdat Dinand alles meekrijgt. Het eerste wat mijn moeder zei: Oh, nou is het zeker allemaal mijn schuld?! Afijn, mijn moeder is op een gegeven moment naar bed gegaan, ik heb nog een tijd met mijn vader zitten praten. Ik ben in gaan zien dat mijn vader eigenlijk nieteens de boeman is. Niet dat ik goedpraat wat hij allemaal doet, maar mijn moeder heeft grotendeels de broek aan en riem om in huis. Ofwel, alles wat zei wilt/zegt, moet gebeuren, gebeurd het niet, dan is het heibel geslagen. Afijn, was pas om half 4 's nachts thuis, lag kwart voor 4 in bed. Toen zag ik opeens dat Dinand in ons bed lag hihi. Lekker ventje lag helemaal tegen zijn vader aangeplakt. Gisterochtend weer vroeg op, Dinand naar het KDV. Ik nog naar mijn moeder geweest om uitnodigingen voor Dinand zijn verjaardag af te geven, toen belde manlief om te vragen of ik hem wilde komen halen (had een of ander collega ontbijt). Toen kwam ik thuis, Fabiënne eten gegeven en op bed gelegd, toen zus gebeld, zelf wezen douchen, spullen gepakt en weer weg. Had gister een echo in het ZH voor mijn hart. Volgendeweek vrijdag krijg ik de uit`slag, ben heel benieuwd. Toen boodschappen gedaan, meteen Dinand opgehaald uit het KDV, naar huis, Fabiënne weer eten gegeven, boodschappen opgeruimd, eten gekookt, en daarna viel ik van pure uitputting samen met Fabiënne op de bank in slaap! Nou, eeeeh dat was het wel geloof ik! En...ik moet zeggen dat ik echt wel trots ben op mezelf dat ik eindelijk eens goed me bek heb opengetrokken. En dat terwijl ik zo bang was voor hun reactie! Ga het gewoon vaker doen hihi.
Ok, Moet zeggen ik was ook nooit zo van de 3d echo's, maar wij hebben er een op medische indicatie gehad en had was echt supergaaf. Had nooit verwacht dat ik het zo mooi zou vinden.
@donder: zeeuwen zijn soms maar lastig he die meid die bij ons is is ook zeeuws. Zegt achter bijna alles "ej" @nelta, daniel is weer beter en flink aan het peuterpuberen, lydia had gisteraaf weer koorts, heeft vannacht tussen in gelegen maar is nu wel weer goed te spreken. Althans, was, het kruipen lukt dr niet en valt telkens op dr gezicht @bellie, wow, wat een verhaal! mijn schoonmoeder is ook een beetje zo... @ga lydia badderen, die heeft dr eigen nat gepiest, luiers zijn zo ineens te klein misschien maar aan schoonzusje geven...
Ben iig blij dat ik het eruit heb gegooid, heb ook echt zitten janken als een klein kind hoor! Maar op zo'n moment is er gewoon niet normaal te praten met mijn moeder. Ze betrekt meteen alles op zichzelf, loopt vervolgens naar buiten om te roken, en als ik dan zeg: ja loop maar weer weg voor je problemen, dan is dat weer niet waar... Ofwel, ik zal het waarschijnlijk nooit uit haar krijgen, en stiekem denk ik ook wel dat zei hier tranen om heeft gelaten. Ze zegt altijd: ik ben zo moe, ik kan niet meer. Maja, ik moet doorgaan want wie doet anders het huishouden en Nina (mijn jongste zusje). Als ik dan zeg dat ze 's avonds wat eerder naar bed moet gaan dan krijg ik standaard het verhaal te horen: Ja maar Nina gaat pas om half 9/9 uur naar bed, en dan begint mijn avond pas! Vorigeweek had mijn vader gezegd: Kom, gaan we lekker naar bed. Dat was rond half 12. Mijn moeder zei: Ja ik kom zo!! Hoelaat ging ze pas naar bed....? f*cking 3 uur 's nachts. Ja vind je het gek dat je de volgende dag bekaf bent als je dat iedere keer doet! En dat heeft ze maar 2 uur en 3 kwartier slaap gehad want om kwart voor 6 gaat de wekker weer! Dan denk ik bij mezelf: Dan moet je niet zeuren...'s nachts een vrouw, overdag ook een vrouw. Zei precies hetzelfde gisterochtend tegen m'n mannetje: Hij zei: je bent moe he? Ja schat, ik ben bek en bekaf, maar eigen schuld dikke bult, ik had ook om half 1 al kunnen zeggen dat ik naar huis toe ga. Heb ik niet gedaan, dus moet deze dag gewoon even door bikkelen!
Bellie, ja idd een goede nachtrust is echt zo belangrijk. Ik merk al wat een paar weken brakke nachten met me doet. Maar knap hoor van je. Gup, fijn dat ze weer beter zijn. Lydia is ook snel zeg, wel grappig om te zien als het niet lukt en ze dan echt boos kunnen worden. Hier ligt Noor gewoon weer stil in de wieg. Weet niet wat me overkomt. Hoe gezellig ik het ook vind om heel de dag met Noor te knuffelen, een beetje tijd voor mezelf is ook wel erg lekker. Al ligt er een behoorlijke stapel strijk te wachten
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hetzelfde doe. Al jaren probeer ik structuur in mijn slaapgedrag te krijgen, en ik ga er 's morgens wel uit, maar ik ben zó moe! Het lukt me niet om op tijd naar bed te gaan. Het is alsof ik iets mis, en ik zeg hetzelfde, als Lila op bed ligt en alles hier rustig is, dán begint mijn tijd.. Overdag vind ik het moeilijk om mijn (innerlijke) rust te vinden. Dus dat is echt een probleem waar ik al heel lang aan probeer te werken. Qua gedragsverandering lukt me altijd ALLES, ik ben hard voor mezelf en vind dat ik alles moet kunnen, maar dit lukt niet en dat frustreert me. Maar goed, helemaal niet om je moeders gedrag goed te praten, maar ik herken het probleem en dus ook dat het niet lukt om dat te veranderen.
Lila, weet je wat het probleem met mijn moeder is, ze gaat tussen de middag slapen omdat ze anders de dag niet redt. Dan denk ik bij mezelf: stop dan met dat middagdutje en ga 's avonds eerder je bed in!
Volgens mij heeft Noor ineens door dat je ook in de wieg kan slapen. Al twee keer bijna van voeding tot voeding geslapen. En nu ligt ze nog geen eens ingebakerd, omdat ik de doeken heb gewassen. En gisteren ging het ook al goed.