Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Of net bevallen is, hier ook nog bijna elke dag een tukkie tussen de middag :)

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedemorgen alles goed met iedereen.

K is net lekker gaan slapen, We hebben samen heerlijk gedoucht. Plus haar poppen. Was dus een water ballet in mijn douche. Verkoudheid het gaat wat beter. Maar ze heeft nog wel wat verhoging 38. Als het morgen nog niet weg is ga ik toch even naar de ha. Ze heeft ook al een beetje een oor dat wat loopt. Dus het kan daar van af komen wederom.

Belliebel goed gedaan zeg meis. Zo te lezen begin jij van je af te bijten naar je ouders toen. Je pikt niet alles meer. Goed gedaan. Wel wat je moeder betreft je kunt niet voor haar denken toch? Ik bedoel als ze s middag.s een dutje wilt doen is dat haar goed recht toch. Dat ze s avonds later naar bed gaat tja als ze zo haar rust wel kan pakken. En snap zeker hoe verleidelijk het is om te laat naar bed te gaan. Maar top gedaan meis.

Nelta idd een nacht goed slapen doet al wonderen. Ik hoop dat Noor ook snel lekker door gaat slapen s nachts dat doet een moeder goed.

Lilalief. Ik snap je wel in verband te laat naar bed gaan en dan moe in de ochtend.

Vorige week ( gup je niet aan gesproken voelen alsjeblieft ik bedoel nu echt niet jou met mijn verhaaltje.)
    Dat bijvoorbeeld gup het raar vind dat ik zo veel me time wilt. En dat heeft te maken met die innerlijke rust waar jij het over hebt, Die ik ook niet kan pakken als ik de hele dag thuis ben met de kids.

Ik hoop dat je me snapt en dat ik niet weer me zelf wilt vergelijken dat is niet te bedoeling en hoop ook niet dat je het zo opvat.

Nou ja laat ik het er verder maar niet over hebben.

Ninja wat een super leuke foto van de kids samen smelt....

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nein

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, ik snap het wel hoor, dat je me-time wil. Wil ik ook en tel daar slecht humeur bij op...Maar nu denk ik: heb nog tijd zat gehad, want ik kon nog steeds overdag hier komen...

5. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    pff ff klagen, heb de hele morgen in het zh gezeten om glucosetest te doen, er komt bij ons in de familie zwssuiker voor, moet ik morgen weer terug...suiker is flink verhoogt en moet morgen naar diabetesverpleegkundige...ben benieuwd wat me te wachten staat...spuiten of dieet en medicatie...

6. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    laura: knuf!

kwam even zeggen dat het sollicitatiegesprek goed ging. kom later bijlezen.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    laura, sterkte dan morgen!

back, fijn dat het goed ging

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wil je mijn verhaal.

Je mag best nog veel eten drie maaltijden ontbijt lunch en diner en twee drie tussendoortjes.. Veel zelfs vond ik. Hihi. Je dieet word afgestemd op je zwangerschap.

Je moet dadelijk vijf keer per dag gaan prikken in je vinger om je suiker te meten. En op schrijven in je suikerboek. En dan word straks ook de medicatie op af gesteld en je moet helaas insuline gaan spuiten.( andere medicatie mag je nu niet in verband je zwangerschapsuiker dus van daar spuiten. Heb het zelf gehad van af week acht in de zwangerschap en viel goed mee te leven.) Maar dat doet geen zeer en is een eitje.

Daar bij kan je de eerste tijd je eigen best rot voelen bijvoorbeeld een hypo of een hyp. Als je je heel erg trillerig of slap voelt transpireren dan moet je suiker tot je nemen en als bijvoorbeeld cola of limonade siroop is daar uiterst geschikt voor om je suiker wat sneller te laten stijgen. Nou in elk geval succes er mee.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook weer terug van mijn sollicitatie. Lijkt me echt, echt, echt superleuk bedrijf om te werken. Hing een heerlijke informele sfeer. Die man vroeg even tussen neus en lippen door hoe hij van een bekeuring af kan komen whaha. Gesprek ging (voor mijn gevoel) ook erg goed, dus duimen draaien maar!

10. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    gelukkig weet ik door mij opleiding en werk er behoorlijk wat vanaf...alleen is iedere zwangere met suiker weer anders...ik heb zelf het vermoeden dat ik idd moet gaan spuiten...daar. heb ik geen moeite mee...waar ik wel tegenop zie is het dieet wat er bij komt...ik ben een echte zoetekauw, drink veel frisdrank en sapjes en hou er van snoepen...dat zal dus echt lastig worden...

nou ja maar afwachten wat ze morgen te melden gaan hebben...

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oef Laura, das niet best dat je waarschijnlijk suiker hebt. Maar wees blij dat je er nu achter komt! Komt allemaal vast goed en positief proberen te blijven. Knuffel!

Pnir: Tja weet je, Ik voel me ook niet verantwoordelijk hoe me moeder is. Ze is een volwassen vrouw die heel goed d'r eigen zaakjes kan regelen. Maar ze is soms zo dwars en star, en een echte betweter. Kijk het is m'n moeder, en ik hou ook echt wel van d'r, maar ik hoop ook dat die grote metalen plaat voor d'r harses een keertje breekt. Helaas weet ik ook dat dit aangeleerd gedrag is en dat dat (zoals lila zelf al zei) het heel moeilijk zal zijn om dat te veranderen.

@lila, neeeuh ze is niet zwanger...misschien wel ontzwangeren van alle 6 de kinderen *proest* Maar dat duurt in dit geval dan al 26 jaar!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @bellie, fijn dat het bij jou ook goed lijkt!

ow, dr ligt er 1 te brullen, doei!

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, das niet veel (ja, wel veel geld....maar niet voor een auto!)....

Kan je het beste ff kijken op zo'n auto-zoeksite wat je uberhaupt voor 1000 euro kan krijgen.....Zal niet veel zijn vrees ik......

Succes....

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    :$ Das veel.....
    Dan snap ik idd dat je bezwaar hebt gemaakt....Benieuwd wat eruit komt!!!

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wow, Noor rolt nu al van dr buik naar dr rug :$

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wat een ongelooflijk gave foto Ninja!!!
    Krijg er gewoon tranen van.....hihi.....Hormonen he...

Maar wat lief!!!

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Laura, balen zeg. Kans is idd groot dat je moet gaan spuiten, ze willen de suiker zo snel mogelijk op niveau hebben in de zwangerschap.

Bellie en Back, hopelijk komt er wat uit deze gesprekken.

Knor, ja is idd een hoop. Ze waren uitgegaan van 80 uur per maand ipv 100, dus als dat wordt aangepast komt het aardig uit volgens mij.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ach ja komt het aard van een beestje kan je niet altijd meer veranderen hihih.

Maar ik moet gaan ik hoor mama.;)

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wij hebben er een van mn broertje overgenomen voor 1000 euro, maar anders had hij ook maar max 2000 gekocht.
    Kia Shuma, zijn aardig ruim, maar niet echt geliefd (vandaar goedkoop) en ze gebruiken redelijk wat benzine.

Mijn eerste auto was trouwens maar 875 euro, maar dat was ook wel echt een koekblik :D, een Seat Marbella

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemiddag,

@ Bloempje:
    Beterschap! Hoe voel je je vandaag?

@ Super Mummy:
    Yeah, vakantie!!! Lekker hoor, geniet ze!!!

Mbt vullingen:
    Uhhhh, had die boter-dinges-creme geloof ik gezegd....En iets van choco is altijd goed.....

Ik vind alles prima!

@ Nelta:
    Fijn dat het gisteren met 2 kids goed ging!

En leuk, boekenfestijn! Ik ga morgenavond!!!....Dus niet alle leuke boeken voor mijn neus wegkapen he! hihi......

@ Belliebel:
    Wat slaap al niet voor je kan doen he!....Heerlijk toch!!!

En wat goed van je dat je met je ouders hebt gepraat...Uiteindelijk lucht dat toch op, hoe erg je er ook tegenop ziet...

En echo hart??? Heb ik iets gemist???

En ook voor jou gaan we duimen draaien!!!....*duim duim duim*

@ Laura:
    Spannend meid......Knuff

@ Back:
    Fijn dat je er een goed gevoel over hebt....

We gaan weer duimen draaien!!! *duim duim duim*

Deel Deze Pagina