Wat ??? Gek kind.... Ze denkt: Ik lig nu in mijn wieg te slapen, ben al een grote meid....laat ik me ook maar vast omrollen.... Mama, kijk eens! Ben je nu trots!!!......
Scheelt dat je het via familie hebt kunnen overnemen..... Maar als je op autosites kijkt of je gaat bij garages/dealers langs....dan heb je niet zoveel voor 1000euro.... Of je moet echt particulier gaan, maar dat vertrouw ik nooit zo (of je moet ze kennen natuurlijk!).....
Knor, weet niet of je iets gemist hebt hihi... Ik laat mezelf verder onderzoeken. Mijn opa (die ik overigens niet heb gekend) is overleden aan een spontane hartaanval, Dinand heeft een vernauwing gehad in zijn aorta, Fabiënne heeft maar 2 kleppen ipv 3. Tja, als je er dan eens over na gaat denken dan wil je het het liefst gewoon uitgezocht hebben! Daar ben ik dus nu mee bezig!
Ja, Stijn vond ik al snel en die deed het pas met 12 weken. Volgens mij krijgen we nog aardig wat te stellen met dr straks
Zo, bijgelezen Vannacht lekker gekraakt in bed (nee, niet ineens bedgymnastiek....had zeiltje gelegd! hihi!).....Getver, wat is dat irritant zeg....Iedere keer bij het omrollen knispert alles....En dat terwijl ik er al handdoeken op heb gelegd...Nou ja, laten we hopen dat we het niet heel lang nodig hebben! Vanochtend wezen zwemmen met Aidan. Iedereen vroeg zich af wat ik daar deed met mijn 36,5 week zwanger zijn? Uhhhh, zwemmen! Is dat verboden of zo??? Ze dachten dat ik niet meer zou komen in mijn verlof.....Vond het juist heerlijk dat gewichtloosheid. Heb gewoon wat oefeningen overgeslagen zoals Aidan boven mijn hoofd tillen enzo. Thuis gekomen lekker brood gegeten en Aidan op bed gelegd. Is een beetje uit zijn hum.... Hij is gewoon vrolijk, speelt fijn, eet goed, geen koorts, niet verkouden, geen uitslag....maar....kijkt dof uit zijn ogen, is moe (wilde zelf heel graag naar bed) en heeft rode wangen! Is er een (kinder)ziekte die begint met rode wangen? Duf kijken? Moe zijn? Verder geen symptomen......Vind het een beetje vaag.... Net lekker zelf 1,5uur geslapen....nu weer soort van wakker!
Aha, vandaar.... Ikke snap!!! Vind je het eng? In die zin, ben je bang dat er echt wat uit gaat komen?
Was het geen gelukstreffer? Of echt heel bewust? Aidan was daar geloof ik mega-laat mee....Weet het eigenlijk niet meer zo goed.....Alhoewel....Heb het op film staan...maar kan ik zo ff niet 1,2,3 opzoeken... Anyway: die Noor is gewoon goed!!!
Ik ben ook met 37,5 week nog geweest. Ik kreeg Stijn idd ook niet meer op het hoge muurtje getild. En heb je geen waterdichte molton? Die kan je voor een paar euro bij de Action of de Ikea halen
Twee keer achter elkaar en gisteren ook al een keer. En ze lijkt het echt heel bewust te doen, werd eerst nog pissed dat het niet gelijk lukte
Helemaal niet aan gedacht...... Is dat wat??? Dat knispert niet? Dacht, gebruik dat ding uit kraampakket....Meen me te herinneren dat het de vorige keer nog wel meeviel met dat kraken doordat ik op het zeiltje handdoeken had gelegd....
Knispert niet en blijft op zn plek liggen. Het zweet wel wat, maar minder als zo'n zeiltje ik heb nog wel een 90 x 200/220 liggen. Twee keer een paar weken gebruikt
Knor waterige ogen doet me denken aan een beginnende verkoudheid. Laura scheelt idd dat je er al wat van af weet. Als je een zoetekou ben combineren met je dieet. Komt vast wel goed. En hier zondigde ik ook wel eens hoogzwanger tijdens de kerst nou heb toch lekker mee gesmuld.
Mmm, net ff gegoogled op kinderziekten (moet je ook gewoon niet doen!).... Lijkt nog het meest op 5e ziekte.... Dat begint met felrode vlekken in het gezicht...En er kan koorts bij komen, maar hoeft niet.....Geen medicatie voor, moet vanzelf overgaan... Is alleen wel gevaarlijk voor ongeboren kind....Nou, lekker dan.... Wat moet ik hier nou mee.....+ is dat het wel.... Komt namelijk het meest voor bij kinderen tussen 4 en 10 jaar...
O je die kraam spullen op je bed. Ik heb hem er toen af gegooid dat lag voor geen meter haha. Gelukkig lag ik op een oud matras en had zo iets van dan gelijk tijd voor een andere haha.
K is wakker en toch nog wat koortsig. Ga denk idd morgen even naar de ha. Voor het weekend. Ze klinkt ook heel schoor en dat soort dingen misschien wel een beginnende keel ontsteking of iets. maar ze is wel vrolijk. Mijn beide buggys. Staan nu in de huiskamer met regen kap op. Ze is er heerlijk mee ven aan het spelen. Heeft ze wat te doen. Misschien zo even naar me zusje een bakkie koffie halen. Me moeder is daar ook als het goed is kan ze zich even met oma bezig houden hihih.