Februari mama's 2010, deel 12!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Mooi dat met de baby alles goed was en leuk een meisje erbij. Kan me voorstellen dat je toch zorgen maakt. Wanneer heb je de guo?

2. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    LD: knuf!

3. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Knorretje: spannend!

Lilalief: dikke knuf! en netw at Knorretje zegt, kan het niet eerder als je je zo'n zorgen maakt?

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Bloempje: dikke knuf!

Lilalief en Evenstra: sterkte en beterschap!

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ja ik wist het!!!! gefeliciteerd! (je had het niet gevraagd dus ik heb niets gezegd ;) )

Wat een bijzonder verhaal zeg. Kan je de VK niet om meer duidelijkheid vragen over of het idnerdaad een tweeling was? hoe sta je er zelf tegenover?

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk, een meisje!

hopelijk is de GUO gewoon goed!

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    uh ja. Niet goed? (of valt het kwartje te laat bij mij :D)

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    SM: welke maat kleertjes zijn het? en jongens of meisjes? (mezelf en mijn broertje in dachte)

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ik zei toch dat niet iedereen na een meisje een jongen kreeg en na een jongen een meisje ;)

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag:D

Hier zieke bellie. Men men wat voel ik me belabberd en beroerd zeg. (Ik hoest als een zeehond, me holtes zitten vol met groene bagger, heb keelpijn/hoofdpijn en nog verhoging. Zou het liefst willen slapen, mja Fabiënne is wakker, dus dat gaat ff niet.

Heb ook ff niks bijgelezen (de laatste paar blz.).

Knor: ooooeh spannend:D. Nouja, hopelijk blijft ze nog even zitten, want je was nog niet klaar met deze zwangerschap hihi:p.

Evenstar: Zo kan me voorstellen dat je je er best druk om maakt. Maar als ze verder geen rare afwijkingen hebben gezien bij je kleine meid (wat enorm gaaf een zusje voor renske) en verder hebben gezegd dat alles er goed uit ziet, dan zal het vast wel goedkomen hoor. Maar ik snap je bezorgdheid!

@ eeeeeeh...geloof dat het snot mijn geheugen heeft opgevreten.

Sollicitatie vanmorgen ging goed. Ik was enthousiast, die man ook en vond het super dat ik, ondanks ik echt ziek ben, toch ben gekomen. Geeft toch wel aan dat ik echt wil! Alleen het aantal uur is nog even afwachten. Het is in principe maar voor 8 uur, en dat vind ik echt veel te weinig.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Pak er een paar stukjes tussen uit.

Bloem welkom terug en fijn dat het ook goed met je gaat. Snap wel dat het wat zwaarder word.

Evenstar wat leuk nog een meisje. En idd spannend even. Komt vast goed knuffel.

Lilalief beterschap.

Super m arme Devin. Vervelend dat met die oortjes meis.

Lady ook beterschap met Bram. Even lekker bij je nemen kijken of dat helpt.

Back zie jou nog wel eens moeder worden hoor meis. En waar er idd zo veel kunnen eten kunnen er nog wel een paar bij, zo is het maar net. Wensen laten zich niet de kop in drukken.

Ninja lekker meis dat de bv goed gaat. En idd laat het cb maar kletsen.

Gup fijn dat Daniel en Lydia op geknapt zijn. En idd vrijdag dan maar aan de opruim.

Uitje alvast heel veel plezier allemaal. En ik wil het volgende uitje echt mee. ;)

Hier verder niet zo veel te vertellen dan wat ik vanmorgen al verteld hebt in die tussen tijd is er niet zo veel veranderd..

Fijne middag dag avond allemaal.

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Moet je ook zeker ff doen, ff liggen...Ik doe mijn ogen ook zo dicht!

Aidan was 8 dagen te vroeg....Vind dit zelf ook wel erg vroeg hoor.....zal vast wel afzwakken zometeen (of iig niet doorzetten naar weeen toe!).....Aidan kan ik bij allebei de buren onderbrengen. Is de gastouder, dus dat is zwaar relaxed. Die hebben een sleutel + mobiel 24/7 mee nu....dus kan ze altijd bereiken! hihi....

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

meisjes tot 92 (paar 98)
    jongens tot 86

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zou het wel doen als het je zo dwars zit....anders zit je nog een middag, avond, nacht en ochtend in de stress.....

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hihi, idd......;)

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik weas even verbaasd over je pats-boem-dat gaan we doen techniek :D

Zelf dacht ik, zullen we eens iets in de buurt van Ninja doen, die gaf al eens aan dat alles altijd ver weg is voor haar, vond ze niet erg, maar goed, midden nederland gehad, omgeving Rotjeknor gehad, nu eens richting Brabo-of-zo?

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja wel intressen maatje 92 enzo.. :) wat heb je allemaal in de aanbieding?;)

18. Jaah goed plan! Wij hebben hier ook geitenboeren :D

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ga toch echt even slapen!

Of bellen?

Of slapen?

Of.. ehm.

Slapen.

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Bijna alles... jurkjes, mallotjes, spijkerbroekjes, truitjes, shirtjes, vestjes, onderbroekjes (alleen met luier gedragen) pyama's

Deel Deze Pagina