Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Noor was goed gegroeid, weer een kilo erbij in een maand tijd. Verder aan de Neutral nu ivm droog huidje, flesweigeren hadden ze wel wat tips, maar qua fles niet echt ivm Noor dr schisis. (gisteren heeft manlief er trouwens 40cc ingekregen, met de Nuby fles, standenspeen op standje 3 en de speen bij de schisis doen, zodat ze niet zoveel lucht binnenkrijgt) en van de prikjes heeft ze maar weinig last gehad gelukkig.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Beterschap aan alle zieke mama's, papa's en kindjes.

Hier nog lekker in mn pyjama. Zo maar eens douchen en daarna Noor badderen. Straks ook even naar Zuidplein, ff wat dingetjes shoppen voor de kids. Pyjama voor Noor, dekbedovertrek voor Stijn, die krijgt van het weekend een nieuw bed. (hadden jullie ook gelijk een 1.40x2.00 dekbed erop??) en misschien nog wat kleertjes voor van de zomer.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

hier druk ochtendje. Eerst moeders opgehaald en naar werk gebracht, daarna terug naar me pa helpen met auto accu op te laden, helaas zonder resultaat. Zometeen moeders weer ophalen van werk...Eerst ff snel wat eten!!

Devin lijkt opgeknapt, niet meer gespuugd en net zelfs 2 boterhammen gegeten. Gaat de goede kant op, denk ik.

@ Lila beterschap meis!!

Enne voelen van je kindje met voorliggend placenta kan heel goed hoor!! Ik voelde Devin ook al rond 13 weken, en mijn placenta lag ook voor!! Knuff

@ Nelta leuk schoppen!! Enne Jaylinn had ook meteen 140 bij 200 dekbed.

@ Gup ja gaat veel beter met nieuwe bed, ze blijft erin, hoewel ze soms wel pas laat in slaap valt!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, daniel ligt nog in peuterbed, maar dat is omdat hij anders gelijk op hoogslaper moet

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

ik koop wel een peuterbed, 70x160, maar bij de ikea zeiden ze daar gelijk een gewoon dekbed op te doen.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, oke. bij dat formaat zou ik het denk ook wel doen. Die van daniel is ledikant zonder zijkant;) en had nog dekbedje liggen dus geen nieuw gekocht

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ok, dat is idd een slagje kleiner.
    Hebben jullie trouwens een kussen??

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta Jaylinn had met haar peuterbed ook gewoon 140 bij 200 dekbed, en ook een kussen.

En Devin heeft een babykussen in zijn bed...

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hmm, Stijn is net gebeten (tot bloedens toe) op het kdv en moet nu langs de huisarts ivm infectiegevaar, ik zou zo het kdv terugbellen, maar de ha heeft lunchpauze tot een uur....

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Lila (beetje mosterd na maaltijd): ik heb me het eerste stuk van de zwschap overdonderd en beroerd gevoeld. Naast dat ik op zich natuurlijk heel blij was dat het zo snel al raak was. Het was onverwacht, misschien 'te' snel voor mij. Maar het is helemaal overgegaan, dat rotte gevoel. Nu ik de schopjes voel, de misselijkheid weg is... ik geniet er weer net zo van als met Renske. Maar de eerste 18 weken was dat echt niet zo.

Verder ben ik niet bijgelezen, jelui kletsen te snel :D

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nelta: wat erg voor stijn! Hopelijk valt de schade mee!

Bedjes: had een leuk model bij leen bakker gezien, in de vorm van een jeep. Maaaaar, zie nu in de vriendin een veeeel mooier bed: een brandweerbed! Echt te gek voor E. denk ik. Wel iets duurder: 299 euro. Via wehkamp...

12. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hallo meiden,

jeetje Nelta, ben je klaar mee, hoop dat het meevalt allemaal...
    lila je weet hoe ik me voel...kan bepaalde momenten echt genieten maar de meeste tijd ben ik de tijd echt aan het uitzitten...en ik vind dat heel erg...ik kan dan ook niet wachten tot ze er eindelijk is...en dan zit ik me nu al weer druk te maken over de tijd dat ze er straks is..gaat alles wel goed, lukt het allemaal wel...hoe gaat het straks allemaal met man, kind, honden en huishouden...ik zie er werkelijk als een berg tegenop!
    ik hoop dan ook dat het gauw wat beter weer gaat worden...dat zal ook al een heel eind helpen!

13. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    zie dat het wel erg ego is allemaal...nou ja volgende keer reageer ik wel weer uitgebreider...

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja ik ben benieuwd, het was in zn elleboog. Hij moet langs de ha ivm infectiegevaar wat ik begreep van het kdv en niet om te hechten. Zo kom je nooit bij de ha en zo zit je er twee keer in de week.....

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Hello Girls!

Gup: inderdaad een goede keuze van je ouders dan :D Ik zat te kijken en toen kwam eruit dat de naam van mannetej niet zo goed paste bij de rest :D

Mamamia: al meer bekend oevr wat er aan de ahnd is in Culemborg?

Nelta: ja haarstijl is goed te vergelijken met elkaar inderdaad :) Vanmorgen wat meer moeite voor gedaan trouwens en nu zit het wel weer anders dan op de foto.

SM: hopen dat de ziekenboeg over is voor maandag! hoe voel je je zelf?

Nelta: helpt ...Col niet (kan niet op de naam komen...)

Donder/Buddy: en je had nog zo gehoopt dat het nu dat J geholpen is, beter zal zijn...Knuf! andere oplossing te vinden voor de slapeloze nachten?

o gup je bent een held: BONI: vergeet je de hele tijd te bedanken voor je kaartje!

Ninja: hoe is het met jouw meis?

Nelta: dat is handig...:D

Dondersteen: zwaai terug!

mamamia: beterschap! en begrijp je gevoel maar denk vooral aan jezelf ;)

Lilalief: beterschap voor jullie!

Nelta: ja meteen groot dekbed. (alhoewel L een kleiner bed heeft)

Kussen: ja maar ze ligt er vaak naast dus even aankijkenw at ze wilt. (pas net begonnen met proberen)

Nelta: WAT?! en nu?

mamamia: dat is inderdaad wel een duru bed (vind ik dan) misschien overwegen of je het tegen die tijd nog een keer kan gebruiken of verkopen, zodat je de prijs er een beetje uit hebt.

laura: knuf voor jouw!

Niet fijn voelen tijdens tweede zwangerschap: ik moet eerlijk bekennen dat jullie mij wel een beetje bang maken. Ik wil bij de volgende zwangerschap(pen) echt veel meer gaan en kunnen genieten dan dat ik nu deed. Bij L is het voor een heel groot deel toch allemaal aan mij voorbij gegaan en ik heb heel erg in mijn hoofd dat ik dat de volgende keer anders wil doen. Meer en bewuster wil beleven. Als ik dan jullie verhalen hoor ben ik bang dat dat helemaal niet gaat lukken...en dan ga ik toch twijfelen.

16. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ja echt...Vreselijk

:D

17. mammamia

Ik heb daar tijdens mijn zwangerschap helemaal niet over gepiekerd, daarom was bij mij de klap ook erg groot na de bavalling, ik dacht: dat doen we ff... Dus tis alleen maar goed dat je daar nu al mee bezig bent en het belangrijkste: het komt goed! Dikke knuffel voor jou!

Voor iedereen hier: mijn complimenten hoe jullie het allemaal doen; 1 kind, 2 kinderen of meer, alleenstaanden, zwangeren, zieken etc. wij zijn allemaal goede mama"s!

18. mammamia

Brandweerbed? Bestel nu bij wehkamp.nl

Hij is echt te leuk, maar als ie 6 is wil hij er vast niet meer in... Ff met manlief erover hebben hihi

@back: zwaargewonde man, suïcidaal. Voor en achterpui aan gort...

19. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik heb gewoon af en toe zo'n deprigevoel...en dat is niet echt iets dat bij mij past...ben dus ook erg bang voor na de bevalling voor pnd...gelukkig gaan we richting mooi weer...dat zal toch echt helpen...

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #2120 nelta, 1 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012

Deel Deze Pagina