Komt allemaal door de hormonen! Zou goed kunnen dat als het kindje er eenmaal is, dat gevoel weg is en anders wil ik alleen maar zeggen: luister naar je gevoel en trek op tijd aan de bel als het niet gaat! Komt goed, heus! En bovenal: schaam je niet!
Laura: ben het helemaal met mamamia eens hoor! Mamamia: thx voor het compliment en lekker dan van die man. en errug leuk bed dat wel. Laura: zoals jij het nu beschrijft: ik had het precies zo echt! het komt echt allemaal goed. dikke knuf!
Nelta: wat "raar"dat jullie zo lang nog moeten wachten. En voor bed rubben geldt wel: neem meteen een matras mee want het is een aparte maat!
Nelta arme stijn dat hij gebeten is! depri gevoel heb ik niet..misschien nog niet?! Wel even heel verdrietig gweest omdat ik afscheiding en bloed bleef houden en dag in dag uit misselijk was! Deze week voel ik me top! Sm fijn dat devin opknap! bed mijn vriend roept al sinds dat T in de buik zit dat hij zelf een autobed gaat maken.. ben benieuwd! (hij is timmerman) De net belde vriend om even met T te praten hij kon alleen maar papa uitbrengen en keek zo gelukkig! hij mist m echt! vriend miste m nu nog erger nu die hem hoorde! Hier veel aan de sop..wil van dit huis af! t zal zaterdag blinken haha
Nelta: lekekr genieten! LT: heb jij dat nou ook: ze zijn vakman maar thuis doen ze niets en mannetje komt morgenavond weer thuis toch?
Hij doet thuis wel wat maar mag het tempo wel eens flink opschroeven! Hij komt waarschijnlijk zaterdag ochtend thuis!! kan niet wachten!!
Net bij de ha geweest met Stijn en hij heeft een ab-zalfje gehad. We moeten wel in de gaten houden of het niet gaat ontsteken, want dan moet hij ook orale ab. Stijn zelf is er gelukkig niet echt onder de indruk van.
@ Mammamia gaaf bed!! Idd wel beetje prijzig!! @ Nelta die witte heeft Jaylinn ook gehad. Staat nu in de box voor Devin. @ Hier net even op bed gelegen, niet echt rust gevonden... Ben moe, misselijk blehhhh!! Begin bandenpijn te krijgen, vervelend. Was ook even vergeten hoe pijnlijk (.)(.) konden doen tijdens zwangerschap... auww!! Devin is gewoon lekker vrolijk, heeft gegeten en gedronken. Nog wel beetje diarree gehad. Hopen dat dit het einde is.
Ja idd, maar als hij op zn papa lijkt, zullen we nog wel vaker van dat soort bezoekjes aan de ha hebben, dat waren echt van de wildebrassen, tig keer een gat in zn hoofd, enz...