Waar gaan jullie eigenlijk allemaal heen met zomervakantie? wij gaan voor een auto voor mij, zeker straks met het werk en dan misschien daarmee weg.
back, eerste week van juni weekje ardennen. Misschien in het najaar nog weekje met zn 4e. Zit er ook over te denken om weekendje met wim weg te gaan, maar wim is er nog niet zo voor... en fijn, toch ongi!
Gewoon doen! Ja, vind ik zelf stilletejs ook. Ik wil heel graag een tweede hoor maar in mijn eigen tijd zeg maar. Dat kan ebst al snel zijn maar dan hebben we het gepland. rare verwoording maar hoop dat ik te begrijpen ben
eerst maar een zorgen dat de keuken betaald is en we nog kunnen eten ja snap je denk wel, als je baan heb/meer financiele zekerheid en kan gaan samenwonen, of niet?
Ik begrijp je meid en ja precies zoals je het zegt: eerst baan, dus financiele zekerheid staat gelijk aan samenwonen staat gelijk aan knoop eruit
Ja we hebben er ook echt zin in. Nu maar duimen voor goed weer. Manlief is wel iets wezen fietsen in Ierland en toen aardig weggeregend.
je bedoelt daniel in de kerk he? is het morgen dan biddag? Nou, laten we zeggen, hij is nog nooit zo bezig geweest dat ik er uit moest met hem. Scheelt misschien ook wel dat het met kleine groep is. Zondag waren we met 34 en dat was echt veel! maar nu waren er ook nog 4 andere kleine kindjes, dat speelt misschien ook wel mee. Normaal gaat hij met autootje rijden, boekje lezen, kleuren, snoepjes/koekjes/brood eten, flesje drinken, meezingen. Maar nu was gewoon niks goed. Gewoon hardop boekje lezen vind ik niet zo erg, of bij de auto brrrrmmmm, maar krijsen is voor andere ook heel vervelend
zo, ff bijgekletst met ouwe baas. Die zat stukje voor ons uit maar gaat nu ff koffiedrinken bij matroos die voor ons bij hem zat
Ja morgen is het biddag en dan is het s middag ook gericht op de kinderen en heel druk is het meestal niet dan, denk misschien 75 man dan. Ik dacht ik neem zn peuterbijbel mee, die krijgt hij ook als we na het eten lezen. En als het niet gaat kan hem naar de oppas beneden brengen.
nelta, dan zou ik het ook gewoon proberen, zeker als je hem toch naar de oppas kan brengen als het niet lukt. back, sportse! zo daniel is ook weer wakker, die was in slaap gevallen in de hut
Zo eentje in bed, de andere gaat zo ook... Dan ga ik ook naar bed... ben moe en voel me niet zo lekker. Beetje last van bandenpijn ook. Dus maar ff kruikje maken zo. Fijne avond enne tot morgen!
Ai, ik heb net een reactie geplaatst vol emotie, ben benieuwd of er ophef over komt. Het gaat over pijnstilling bij bevallingen, op de één of andere manier raakt het me enorm dat mensen het veroordelen wanneer je kiest voor een ruggeprik.. Voor de nieuwsgierigen; http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/342343-angela-schijf-bevallen-moet-pijn-doen-eens-oneens-23.html#post12303364
Misschien had ik ook gewoon beter niet kunnen reageren Of wordt ik nu enorm geconfronteerd met wat me dwars zit? Edit; ik heb de post weggehaald..