Speen alleen met slapen nog en ziek zijn. Flesje is van Devin. Die pikt ze af en toe nog... Begrijp wat je bedoelt, zijn al aan het afbouwen...
Lilalief: fijn dat Frank geen adhd heeft maar balen dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Gup: over de maillotjes bij de zeeman
mamamia: dat zegt iedereen die het hoort, of ik een lintje krijg. Ben veel te blij dat het zo is afgelopen. Achteraf schrok ik zelf wel een beetje van mijn actie. Wat als die mij echt geraakt had... Lekker hoor skieen, beetje jaloers
oke. In deze maat heb ik er genoeg nu en ik hoop eigenlijk dat de volgende maat gewoon sokjes voldoende is (LENTE! kom op!) Die kleine blije kroop vanmiddag trouwens echt vooruit! Ging ook nog op handen en voeten staan en maakte de beweging daarna die daniel maakte vlak voor hij zelf ging zitten heel leuk, maar byebyebaby!
Hier: pas laat bij mannetje. moest mijn moeders auto even naar mijn broertje en schoonzusje rijden, hadden ze morgen nodig. Toen door de file naar hier. Overal vast natuurlijk! Toen lekekr gegeten, spruitjes met tortellinies met kaas en spekjes. was receptje maar smaakte goed. Nu zijn mannetje en dochterlief samen aan het schaatsen (quality time ) en waren wij met zijn drietjes de muppets aan het kijken. kleine meid heeft veel meegekregen deze week dus viel bij mama in slaap. zo in bed gelegt. Nu zit ik hier en zoonlief achter de playstation
aaargh! waarom weten mannen precies wanneer ze weg meoten zijn!? zou toch wel fijn zijn alstie ff zou helpen met de slingers en ballonnen ipv bij de buren te blijven hangen "ff vragen of ze morgen komen" uhu, al 1,5u weg
Psychische overbelasting, of disfunctionele patronen die hij zichzelf aangeleerd heeft, of, ik weet niet! Maar toch fijn dat het geen ADHD of ADD is.
mamamia: kan mij niet koud genoeg zijn als het om wintersport gaat. Noorwegen was -40 's nachts heerlijk! echt waar! Spoor niet, dan weten jullie dat nu ook Gup: omdat het mannen zijn?! Lilalief: wanneer heeft frank de andere onderzoeken? knuf! Gup en lilalief: veel plezier met versieren!
ja ik bedoel idd een stepjacket...ik heb volgens mij een L dus die zou moeten passen...een van het merk dacor,volgens mij een air trim, was een vest van 600 euro, is een vakantie op Bonaire gebruikt voor ongeveer 15 duiken...je mag hem zo hebben..,